Ei muuta kuin semmoinen hakuseen asap. Paineputkia pääsee rakentelemaan jos ei ole autossa lukkoperää alun perin ollut.
Mulla 300TE tomaatin alla 3,27 välitteinen, tuskinpa tuossa uudemman ja alavääntävämmän moottorin jatkeena tiheämpää on, vai oliko tuossa jo joku ylivaihdeloota?

Hommaa vaparisedan 300D 5v:stä tuohon peba, välitys lie jotain 3,46. Hinnat ei päätä huimaa noihin "kuningasperiin" verrattuna. Etkös enempi kaupunkiajoa tuolla harrasta? Jotenkin tuntuu ettei millään radalla suorat riitä kelata nelosella lasia täyteen vakiorattailla, tai sitten olen vaan liikaa ajellut tuolla omallani...

Öljyistä: Peruslaadukas 5w40 riittää rata-ajoon aivan hyvin, vakiomoottorihan tuossa on. Vaihdat uudet ölpät ja suotimet ennen radalle menoa, siinä se. Samoin rohkenen kyseenalaistaa kisa-/sporttijarrupaloista saatavan hyödyn jos vaan muutama varvi mennään isoa kovaa, jarrunesteet toki täytyy uusia ennen kovaa ajoa.

Jos moottoria jollain tavalla haluat sääliä niin hommaa pykälää kylmemmät tulpat nopeitten kierrosten ajaksi (K1: Mahtaako olla saatavilla? K2:Miten ylipäätään onnistuu noiden vaihto itse?).
Motronic huolehtii moottorin hyvinvoinnista paremmin kuin mikään KE-jet ikinä eli sen puolesta saa polkea niin kuin sielu sietää.