Olin suoraan sanoen yllättynyt mutta tuumasin että täytyypä miettiä. Nyt yön yli nukuttuani täytyy todeta että realistisesti ajateltuna vielä muutamaan vuoteen en rakkaalle satalankulleni ehdi oikein mitään tehdä muiden projektien takia eikä tuo auto sillä aikaa paremmaksikaan muutu. C-sarjalainen kärsii nuorison muista harrasteista siinä määrin sekin että ei tilanteensa sen lohdullisempi ole.
Eli tarviipa kysyä että paljonko olisi tarjoamassa. Ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksikaan eivät pihasta poistu, ja toisaalta jos lähtevät niin samaan kyytiin lähtisi sitten valtaisa kasa aiheeseen liittyvää tykötarvetta.
Jos ei järkevästi osaa tarjota niin joutavat nuo tuossa seistäkin.