JuMulan mersuröntät - paikalleen jämähtäneet

Vastaa Viestiin
Avatar
JuMu S
Punaniska
Viestit: 3717
Liittynyt: 28.1.2006 23:50
Paikkakunta: Kangasalabama

Re: JuMulan mersuröntät - paikalleen jämähtäneet

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Tuttava kyseli ohimennen että olisivatko pihakoristeiksi jämähtäneet Mersut myynnissä. :shock:

Olin suoraan sanoen yllättynyt mutta tuumasin että täytyypä miettiä. Nyt yön yli nukuttuani täytyy todeta että realistisesti ajateltuna vielä muutamaan vuoteen en rakkaalle satalankulleni ehdi oikein mitään tehdä muiden projektien takia eikä tuo auto sillä aikaa paremmaksikaan muutu. C-sarjalainen kärsii nuorison muista harrasteista siinä määrin sekin että ei tilanteensa sen lohdullisempi ole.

Eli tarviipa kysyä että paljonko olisi tarjoamassa. Ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksikaan eivät pihasta poistu, ja toisaalta jos lähtevät niin samaan kyytiin lähtisi sitten valtaisa kasa aiheeseen liittyvää tykötarvetta. :idea: :arrow:

Jos ei järkevästi osaa tarjota niin joutavat nuo tuossa seistäkin. :mrgreen:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”