Luistonestomalli 200TDT
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Harmittomasta kulkineesta kajahti takaiskunvaimennin saatanan routakuopassa. Uusi käytetty on jo paikallaan ja tuntuuhan tuo toimivan.
Olisi vaan saanut hajota oikeanpuoleinen, kun on väljä alapäästään.
Sunnuntaina lapsosilla tuntui olevan tylsää ja tuuppasin niille ämpärin liituja, sekä ohjeeksi: maalatkaa!
Ja muistutin kyllä ettei sitten MITÄÄN muuta autoa maalailla näin.
Tällaista saivat aikaiseksi:
Olisi vaan saanut hajota oikeanpuoleinen, kun on väljä alapäästään.
Sunnuntaina lapsosilla tuntui olevan tylsää ja tuuppasin niille ämpärin liituja, sekä ohjeeksi: maalatkaa!
Ja muistutin kyllä ettei sitten MITÄÄN muuta autoa maalailla näin.
Tällaista saivat aikaiseksi:
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Heh.. Tälle harmittomalle kulkineelle kävi nyt sitten silläviisiin, että taisi kanki tulla kurkistamaan kiusaajaansa.
Aamulla töihin mennessä alkoi pärräilemään ja vaikka mitä ääniä..
Tiedättehän.. perunoita peltiämpärissä ja pyöritetään niitä kuokan varrella hirveällä vauhdilla.
En viittinyt pysähtyä enää kun äänikin oli jo ihan selkeä.
Pari sataa metriä ennen työpaikan parkkipaikkaa innostui ihan mahottomaksi ja kauhea kilinä kaikui. Piti oikein kurkata peiliin jos osia olisi näkynyt tiellä.
Sitten loppui kilinät ja kalinat äkkiä, mutta kone vaan käydä roksotti muuten normaalisti, tosin vaan kolmella.
Olosuhteisiin nähden jopa ihan hyvin.
Pelti auki, savua puhalteli huohottimesta, öljyä imusarjan puolella koko koneen kylki täynnä. Jahas. Kansi kiinni ja töihin.
Ruokatunnilla kokeilin käyntiin, ei pyörähtänytkään.
Taskulampun valossa sitten löytyi tupakkiaskin mentävä reikä lohkossa.
Tarvetta olisi siis yksi kpl OM 601!
Aamulla töihin mennessä alkoi pärräilemään ja vaikka mitä ääniä..
Tiedättehän.. perunoita peltiämpärissä ja pyöritetään niitä kuokan varrella hirveällä vauhdilla.
En viittinyt pysähtyä enää kun äänikin oli jo ihan selkeä.
Pari sataa metriä ennen työpaikan parkkipaikkaa innostui ihan mahottomaksi ja kauhea kilinä kaikui. Piti oikein kurkata peiliin jos osia olisi näkynyt tiellä.
Sitten loppui kilinät ja kalinat äkkiä, mutta kone vaan käydä roksotti muuten normaalisti, tosin vaan kolmella.
Olosuhteisiin nähden jopa ihan hyvin.
Pelti auki, savua puhalteli huohottimesta, öljyä imusarjan puolella koko koneen kylki täynnä. Jahas. Kansi kiinni ja töihin.
Ruokatunnilla kokeilin käyntiin, ei pyörähtänytkään.
Taskulampun valossa sitten löytyi tupakkiaskin mentävä reikä lohkossa.
Tarvetta olisi siis yksi kpl OM 601!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
On mennyt pitkän kaavan kautta tuo moottorinvaihto, nyt on kuitenkin rikkinäinen viimein irti.
Ehkä olisi kannattanut ottaa laatikon kanssa poies.
Tuossa lähikuva vaurioista:
Vaihteiston pohjamuovin päältä löytyi lohkonpaloja, laakeriliuska, pari pulttia ja laakerin kansi. Olipa startinkin iskenyt poikki.
Totaalinen tuho siis.
Huomenna sitten vaihtelemaan imu/pakosarjoja ynnä tasonsäädön pumppua uuteen koneeseen.
Ruiskupumppu jääköön paikalleen, vanha kun kusi naftaa uloskin.
Pitää vaan syöttöä pyöritellä isommalle jo irrallaan ollessa ja takalevyn pultit varmaan kannattaa vaihella kuuskantasiksi, jos pitää myöhemmin saadellä.
Turpon öljy oli otettu kannesta ja paluulle vielä reikä lohkoon.
Saas nyt nähä mitäkaikkea tässä vielä tulee..
Ehkä olisi kannattanut ottaa laatikon kanssa poies.
Tuossa lähikuva vaurioista:
Vaihteiston pohjamuovin päältä löytyi lohkonpaloja, laakeriliuska, pari pulttia ja laakerin kansi. Olipa startinkin iskenyt poikki.
Totaalinen tuho siis.
Huomenna sitten vaihtelemaan imu/pakosarjoja ynnä tasonsäädön pumppua uuteen koneeseen.
Ruiskupumppu jääköön paikalleen, vanha kun kusi naftaa uloskin.
Pitää vaan syöttöä pyöritellä isommalle jo irrallaan ollessa ja takalevyn pultit varmaan kannattaa vaihella kuuskantasiksi, jos pitää myöhemmin saadellä.
Turpon öljy oli otettu kannesta ja paluulle vielä reikä lohkoon.
Saas nyt nähä mitäkaikkea tässä vielä tulee..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Apuja kaivattaisiin..
Vanhassa koneessa on turbon öljynpaluu reikä porattu lohkon alaosassa, moottorinkorvakkeen alapuolella, sijaitsevaan tasaiseen kohtaan.
Muttaku tässä uudemmassa ei semmosta kohtaa ole? Mitässitte?
Öljypohjaanko vai nakerranko lohkonkylkeä suoraksi samalta kohtaa?
Onko muita mahollisuuksia?
Jossain topikissa tätä muistelin käsitellyn, mutten muista missä.
Vanhassa koneessa on turbon öljynpaluu reikä porattu lohkon alaosassa, moottorinkorvakkeen alapuolella, sijaitsevaan tasaiseen kohtaan.
Muttaku tässä uudemmassa ei semmosta kohtaa ole? Mitässitte?
Öljypohjaanko vai nakerranko lohkonkylkeä suoraksi samalta kohtaa?
Onko muita mahollisuuksia?
Jossain topikissa tätä muistelin käsitellyn, mutten muista missä.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Nythän se reikä on nakerrettu, muuten samoin kun se tasainen kohta, mutta kymmenisen milliä ylemmäs. Kierteeksi 1/2" putkikierre.
En tasoitellut lohkonpintaa mitenkään.
Kiertokangen laakerit tilattu uudet, kait ne kannattaa vaihtaa öljypohjan irrotuksen yhteydessä kun tätä (pikku)ahtimella kiusataan.
Syöttöä oli tarkoitus myöskin nostaa. Ja nostinkin, mutta eipä ruuvi auennut kuin 1,5 kierrosta ja toppasi siihen.
Nyt ruuvi on noin 11,2mm ulkona tiivistepinnasta mitattuna, kansi pitäisi justjajust sopia vielä kiinni.
Eli pumpulla oli varmaan käyty jo aikaisemminkin. No nyt on kai kaikki pelissä, katotaan sitten käynnistyksen yhteydessä laskeeko kierrokset ollenkaan.
Toki saman verran käänsin tyhjäkäyntisäätöäkin.
Pumpun ajoitus olisi varmaan syytä tarkistaa/säätää.
Tuhon kohdanneesta myllystä otin tehostimen pumpun vuotavan tilalle, sekä kannen päähän tasonsäädön pumpun.
En tasoitellut lohkonpintaa mitenkään.
Kiertokangen laakerit tilattu uudet, kait ne kannattaa vaihtaa öljypohjan irrotuksen yhteydessä kun tätä (pikku)ahtimella kiusataan.
Syöttöä oli tarkoitus myöskin nostaa. Ja nostinkin, mutta eipä ruuvi auennut kuin 1,5 kierrosta ja toppasi siihen.
Nyt ruuvi on noin 11,2mm ulkona tiivistepinnasta mitattuna, kansi pitäisi justjajust sopia vielä kiinni.
Eli pumpulla oli varmaan käyty jo aikaisemminkin. No nyt on kai kaikki pelissä, katotaan sitten käynnistyksen yhteydessä laskeeko kierrokset ollenkaan.
Toki saman verran käänsin tyhjäkäyntisäätöäkin.
Pumpun ajoitus olisi varmaan syytä tarkistaa/säätää.
Tuhon kohdanneesta myllystä otin tehostimen pumpun vuotavan tilalle, sekä kannen päähän tasonsäädön pumpun.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Oho, kuulostaa kyllä siltä että ois ollu jo ruuvattu..
Kyllä se siitä etenee. Harrastuksena tehdyt hommat on yleensä mukavia kun saa ajan kanssa laitella, ainaki itellä on semmonen tuntuma että jos on kiire ja pakko touhuta niin sillon ei taho tulla mistään mitään.
Kyllä se siitä etenee. Harrastuksena tehdyt hommat on yleensä mukavia kun saa ajan kanssa laitella, ainaki itellä on semmonen tuntuma että jos on kiire ja pakko touhuta niin sillon ei taho tulla mistään mitään.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Juuh, asiat on edenneet vähänkuin omalla painollaan, ei ressiä.
Ihan kivaa on ollu ruuvailla pitkästä aikaa.
Ensi savut otettu eilenillalla. Hörähti HETI tulille, toki jätin takoituksella vanhan naftan suodattimen paikoilleen ettei tarvi alkaa ilmaamaan.
Jätin myös ahtoputket ja painekotelon poies jos syöttöä olis pitänyt pienentää, mutta ainakin paikallaan käytellessä kierrokset laski normaali tyhjäkäynnille. Seuraavaksi sitten ahtoputket & muut heebelit paikalleen ja tienpäälle testaamaan. Pessimisti kun olen, pistin ensin vaan vettä syyläriin kun joku letku kumminkin vuotaa.. ei vuotanut!
Tyhjäkäynnillä löyhkäsi kyllä raakasti huonosti palanut polttoaine, katotaan jos ahtimen mukaantulo muuttaa asiaa.
Max. kierroksia pumpusta säädin myös lisää, ehkä niitäkin oli jo nostettu, kun kaksi kierrosta kiristin ja lukitusmutteri tuli säätöruuvin kanssa samalle tasalle.
Kangen laakerien vaihto taisi olla viisas teko, ykkösen laakerissa oli keskellä ura, muut ehjiä mutta kulumisjälkiä toki.
Alipaineletkuja sai karsia kovalla kädellä, jälelle jääneet arvailin ja loput tukkoon. No kone käynnistyi ja sammui avaimesta, mitäpä sitä muuta.
Onko missään kaaviota alipaineletkuista moottoritilassa?
Hämmästelin hehkureleen viereen pistokkeeseen moottorilta tulevaa kahta johdinta. Uudemmassa konessa on erilainen pistoke kun vanhassa.
Toinen johdin(vihreä) on vissiinkin lämpömittarin johdin, sama molemmissa koneissa.
Toinen (valkoinen) lienee hehkutusajan lämpötieto.
Kun taas vanhassa tuon valkoisen tilalla on ruskea, senhän pitäisi olla maa?? Tä! Alfamerin kirja väittää lisäksi tuon pistokkeen olevan 3-napainen, vaan kun ei ole.. Olisko kellää kokemusta tahi tietoa asiasta?
Ihan kivaa on ollu ruuvailla pitkästä aikaa.
Ensi savut otettu eilenillalla. Hörähti HETI tulille, toki jätin takoituksella vanhan naftan suodattimen paikoilleen ettei tarvi alkaa ilmaamaan.
Jätin myös ahtoputket ja painekotelon poies jos syöttöä olis pitänyt pienentää, mutta ainakin paikallaan käytellessä kierrokset laski normaali tyhjäkäynnille. Seuraavaksi sitten ahtoputket & muut heebelit paikalleen ja tienpäälle testaamaan. Pessimisti kun olen, pistin ensin vaan vettä syyläriin kun joku letku kumminkin vuotaa.. ei vuotanut!
Tyhjäkäynnillä löyhkäsi kyllä raakasti huonosti palanut polttoaine, katotaan jos ahtimen mukaantulo muuttaa asiaa.
Max. kierroksia pumpusta säädin myös lisää, ehkä niitäkin oli jo nostettu, kun kaksi kierrosta kiristin ja lukitusmutteri tuli säätöruuvin kanssa samalle tasalle.
Kangen laakerien vaihto taisi olla viisas teko, ykkösen laakerissa oli keskellä ura, muut ehjiä mutta kulumisjälkiä toki.
Alipaineletkuja sai karsia kovalla kädellä, jälelle jääneet arvailin ja loput tukkoon. No kone käynnistyi ja sammui avaimesta, mitäpä sitä muuta.
Onko missään kaaviota alipaineletkuista moottoritilassa?
Hämmästelin hehkureleen viereen pistokkeeseen moottorilta tulevaa kahta johdinta. Uudemmassa konessa on erilainen pistoke kun vanhassa.
Toinen johdin(vihreä) on vissiinkin lämpömittarin johdin, sama molemmissa koneissa.
Toinen (valkoinen) lienee hehkutusajan lämpötieto.
Kun taas vanhassa tuon valkoisen tilalla on ruskea, senhän pitäisi olla maa?? Tä! Alfamerin kirja väittää lisäksi tuon pistokkeen olevan 3-napainen, vaan kun ei ole.. Olisko kellää kokemusta tahi tietoa asiasta?
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Nytpäs tämä on sitten ajossa!!
Pakkasnesteet sisään, talvikumit alle ja testaamaan:
Kaasu palautuu aavistuksen viiveellä, mutta suurinpiirtein tyhjäkäynnille, ehkä vähän korkeahkolle, mutta kelpaa.
Vasemmalta puolelta sekä taka- ja etuparkki polttimot rikki?? (vaihdettu)
No, ovat varmaan hajonneet jo aikaisemmin.
ABS valo palaa, ennenkin kyllä vilautteli harvakseltaan.
Lämpömittari heräsi kytkemällä vihreä johdin yksinään kiinni.
Alipaineheebelit tuntuu toimivan (ne mitkä aikaisemminkin) sammutus, ajovalojen korkeussäätö, tyhjäkäynnin korotuksesta en oo ihan varma vielä.
Naftan suodatin vielä vaihtoon, niin talvi saa tulla.
Pakkasnesteet sisään, talvikumit alle ja testaamaan:
Kaasu palautuu aavistuksen viiveellä, mutta suurinpiirtein tyhjäkäynnille, ehkä vähän korkeahkolle, mutta kelpaa.
Vasemmalta puolelta sekä taka- ja etuparkki polttimot rikki?? (vaihdettu)
No, ovat varmaan hajonneet jo aikaisemmin.
ABS valo palaa, ennenkin kyllä vilautteli harvakseltaan.
Lämpömittari heräsi kytkemällä vihreä johdin yksinään kiinni.
Alipaineheebelit tuntuu toimivan (ne mitkä aikaisemminkin) sammutus, ajovalojen korkeussäätö, tyhjäkäynnin korotuksesta en oo ihan varma vielä.
Naftan suodatin vielä vaihtoon, niin talvi saa tulla.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Yllättävän hyvin toimii, siihennähden että itte toimin pääasentajana.
Uuden koneen mukana alkoi myös öljynpainemittarikin toimimaan.
Se kierroslukumittarikin olis ihan kiva, kun tuo anturikin tuli mukana.
Ei tuossa taida mitään johdotuksia olla valamiina mittaristolle..
Nyt ei oo pariin päivään abs vilkutellu yhtään!! Mutta joo, lataus olis kyllä syytä tarkistaa.
Konetta en ole ihmeemmin kiusannut, mutta havaittavissa on jonkinsorttinen potku jossain 4000 kierroksen kohdalla.
Koneen ollessa irrallaan ajattelin samalla säätää ohjaussimpukkaa, kuten arvata sopii, pyöritin ruuvia myötäpäivään kiristääkseni välystä pois.
Eihäsemihinkään häipyny.. kotona tarkistin asian ja väärihäsemenitietysti.
Uuden koneen mukana alkoi myös öljynpainemittarikin toimimaan.
Se kierroslukumittarikin olis ihan kiva, kun tuo anturikin tuli mukana.
Ei tuossa taida mitään johdotuksia olla valamiina mittaristolle..
Nyt ei oo pariin päivään abs vilkutellu yhtään!! Mutta joo, lataus olis kyllä syytä tarkistaa.
Konetta en ole ihmeemmin kiusannut, mutta havaittavissa on jonkinsorttinen potku jossain 4000 kierroksen kohdalla.
Koneen ollessa irrallaan ajattelin samalla säätää ohjaussimpukkaa, kuten arvata sopii, pyöritin ruuvia myötäpäivään kiristääkseni välystä pois.
Eihäsemihinkään häipyny.. kotona tarkistin asian ja väärihäsemenitietysti.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Kilometrejä takana noin 1000, ensimmäinen mittauskelpoinen tankkaus tuotti kulutuslukemiksi 7,4 l. Kakssataseksi hieman reiluhko..
Mutta tankkausväli tuntuu silti pitkältä 123:een verrattuna.
Joku täällä tuskaili ison kulutuksen kanssa 200D:llä, selityksenä voisi olla matkamittarin pysähtely hetkeksi, tämä ainakin ennen suurta pamausta lopetti välillä pyörimisen ja jatkoi sitten muutaman kilsan päästä.
Välttämättä ei heti huomaa, mutta kulutus tuntuu isolta.
Mittatikussa öljynpinta ei ole laskenut vielä yhtään!!
Hieman on öljysotkua moottorin etupäässä tuulettajan (nyk.visko) siipien kohdilla.
Kannen välistä tahi tasonsäädön pumpun välistä, voipi olla ihan huohotustakin jos yltiöpositiivisesti ajattelee. Huohotusletku kun oli irronnut siitä seutuvilta.
Potkua tuntuisi olevan enemmän kuin vanhassa koneessa.
2-tahtiöljyä lorotin tankkiin, kun kolmosen suutinputki hakkasi sormille, tuskin se siitä paranee, mutta kunhan kokeilen.
Mutta tankkausväli tuntuu silti pitkältä 123:een verrattuna.
Joku täällä tuskaili ison kulutuksen kanssa 200D:llä, selityksenä voisi olla matkamittarin pysähtely hetkeksi, tämä ainakin ennen suurta pamausta lopetti välillä pyörimisen ja jatkoi sitten muutaman kilsan päästä.
Välttämättä ei heti huomaa, mutta kulutus tuntuu isolta.
Mittatikussa öljynpinta ei ole laskenut vielä yhtään!!
Hieman on öljysotkua moottorin etupäässä tuulettajan (nyk.visko) siipien kohdilla.
Kannen välistä tahi tasonsäädön pumpun välistä, voipi olla ihan huohotustakin jos yltiöpositiivisesti ajattelee. Huohotusletku kun oli irronnut siitä seutuvilta.
Potkua tuntuisi olevan enemmän kuin vanhassa koneessa.
2-tahtiöljyä lorotin tankkiin, kun kolmosen suutinputki hakkasi sormille, tuskin se siitä paranee, mutta kunhan kokeilen.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Kävästiin penkissä huvikseen, koneteho 84,7 lättäjalkaista hevosta / 179,6 nyyttonia Hah!
Ahdot 1 bar.
Onkos tuo valmistajan ilmoittama 72hp kone -vai pyöräteho?
Mittaus vahvisti takapuolituntumallakin havaitun "potkun" 3300 kierroksen kohdalla.
Mustaa ei ihmeemmin tullut putkesta, toki havaittavissa mutta taitaa tuo 5,5mm pumppu käydä pieneksi.
Öljynvaihdon jälkeen ajettu ainakin 4200km (matkamittari lienee pysähdellyt hetkittäin) ja öljynpinta tikussa laskenut reilun sentin verran.
Simpukkaa kiristetty tälläkertaa oikeaan suuntaan ja välys pieneni melko siedettäväksi.
ABS - valon vilkuttelun takia mittasin latauksen, näytti 14,4V kierroksilla ja saman hieman reilulla tyhjäkäynnilläkin. Lukemat lienee ok.
Seuraavaksi siis ylijännitereleen kimppuun.
Ahdot 1 bar.
Onkos tuo valmistajan ilmoittama 72hp kone -vai pyöräteho?
Mittaus vahvisti takapuolituntumallakin havaitun "potkun" 3300 kierroksen kohdalla.
Mustaa ei ihmeemmin tullut putkesta, toki havaittavissa mutta taitaa tuo 5,5mm pumppu käydä pieneksi.
Öljynvaihdon jälkeen ajettu ainakin 4200km (matkamittari lienee pysähdellyt hetkittäin) ja öljynpinta tikussa laskenut reilun sentin verran.
Simpukkaa kiristetty tälläkertaa oikeaan suuntaan ja välys pieneni melko siedettäväksi.
ABS - valon vilkuttelun takia mittasin latauksen, näytti 14,4V kierroksilla ja saman hieman reilulla tyhjäkäynnilläkin. Lukemat lienee ok.
Seuraavaksi siis ylijännitereleen kimppuun.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
On hirveä ikävä kutoskoneen ääntä, tämä saattaisi pudota myyntipalstalle, ehkä.. Halvempaahan tällä olisi ajaa kun 300:lla muttakun mää haluaisin jälleen kolmisatkun!
Kiikarissakin olisi jotain mielenkiintoista, voivoisentähären..
Kiikarissakin olisi jotain mielenkiintoista, voivoisentähären..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Valehtelisin jos väittäisin, ettei se kiinnosta mua ollenkaan..dealer kirjoitti:Ois kenties tulossa myyntiin pikkusta vaille viimesenpäälle hieno 300TD A -92, varusteet ja väri samaan tapaan kuin sinulla oli joskus
Jos/kun tuohon ratkaisuun päädytte, pyydän mitä kohteliaimmin ilmoittamaan minulle.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Ylijänniterele tinattu ja katso: ABS - valo ei häiritse enää !!
Tosin suurennuslasillakaan ei näkynyt minkäänlaisia halkeamia tinauksissa.
Voi olla että samaan lopputulokseen olisi päässyt nykäisemällä releen irti ja takaisin, oli releen piikit melko hapettuneet. Ne vielä hinkutin lasikuituharjalla.
Tärkeintä että toimii.
Tosin suurennuslasillakaan ei näkynyt minkäänlaisia halkeamia tinauksissa.
Voi olla että samaan lopputulokseen olisi päässyt nykäisemällä releen irti ja takaisin, oli releen piikit melko hapettuneet. Ne vielä hinkutin lasikuituharjalla.
Tärkeintä että toimii.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.