tyhtis laittoi mersun ihtelle.

tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

tyhtis laittoi mersun ihtelle.

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

morjentes arvon kohtalo toverit. Seuraillu jo pitkään foorumia ja lueskellukki tullu tuloksee että asia porukkaa tuntuu olevan. Joo ja ihte asiaan eli tuli hiluksi vaihdettua 200D w124 mersuun. Kilometrejä on taittunu 550thkm. Mitään vikoja en ole pahemmin löytäny ainoa että suihkujen nokat pitäisi vaihtaa ku kylmänä meinaa vähän yskien syttyä.... (ilmaviat poies suljettu ja hehkut on uudet.....) mukavan tasaista ja hiljasta kyytiä antaa vanhus. Ainoa on että mikähän on kojetaulussa oleve nappi jossa lukee REST tekee? Vissii bonatsa ilmiöön auttaisi lootan tukikumien vaihto? Ei nytkytä jos ajatuksen kanssa vaihtaa vaihteen mutta jos joku muu ajaa niin komiasti mersu loikkii :) kuvia pitää laitella kun saan auton myllytettyä kiiloitettu holokrammin poistolla käytyä ja vahattua. Ei muuten ole tässä mallissa ruostetta lähtöisin karigasniemeltä ja lapissa kuulemma ollu aina.....
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kuvia kaivataan :) REST nappi on taukolämmitystä varten jos se on siinä ilmastointilaitteen lähellä, REST nimella ainakin uudemmissa autoissa kulkee auton lämmitys/jäähdytys sammutuksen jälkeen.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

jaajaa muutta tuossa keksinnössä ei ole ilmastointia. Mutta siinä peneelissa tuo nappi on missä takalasinläppäri, hätävilkut, takapenkille syttyy kattoon valot yms napit.... niin auto on 90 mallia ja siinä on abs jarrut.... Mistähän tuota löytyy selitykset lisävaruste numeroille ku on huoltokirja jossa kaikki tiedot mm lisävarusteet listattu mutta eihän noista numeroista kukaan tajua
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Sama toiminto on myös joissain 124:ssa ilman ilmastointiakin. Eli lämmittää kabiinia niin pitkään kun järjestelmässä on lämmintä vettä.
tyhtis kirjoitti:Mistähän tuota löytyy selitykset lisävaruste numeroille ku on huoltokirja jossa kaikki tiedot mm lisävarusteet listattu mutta eihän noista numeroista kukaan tajua
Vaikka detali.ru ja sinne auton WIN niin datacard linkin kautta tulee lisävarusteluettelo. Tuossa on kans aika kattava lista mistä oon käynyt joskus tulkkaamassa:
http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

noniin selvisi tuokin. Pitääpä iltasella käydä lueskelee noita linkkejä läpitte jos saisi selvyyden siihen mitä tuohon autoon on joskus valittu varusteeksi. Kiitoksia vastauksista. Kuvia tosiaa tulee kun saan auton edustus kuntoon.
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

XUX63 kirjoitti:...sinne auton WIN niin datacard linkin kautta tulee lisävarusteluettelo...
Tarkennuksena, se on VIN (Vehicle Identification Number).
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Kaasuvivustossa on pieni iskari. Vaihda se niin vähenee tuo bonanza-taipumus ihan huomattavan paljon.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Eldorado kirjoitti:
XUX63 kirjoitti:...sinne auton WIN niin datacard linkin kautta tulee lisävarusteluettelo...
Tarkennuksena, se on VIN (Vehicle Identification Number).
Heh :lol: Typo... Itse koodi alkaa useimmiten tupla-W:llä ja on tosiaan VIN :lol:
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

juu hokasin mitä koodia tarkoitetiin :D jaa siellä on semmoinenkin iskari en ole vielä sinne konehuoneesee pahemmin katsonut. Häätyy ostaa iskari ja vaihtaa se kun kerkiää ilalla tutkia vähän tuota jos kerkiää iltavapailla tämä intti hiastaa tätä touhuamista paljon. Muuten tosiaa auto kulkee tosi hyvin tasaisee mutta tympii vaihdoissa kun meinaa nytkytellä..... :lol:
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Se mithään sitä iskaria tartte, mieki olen ruukanu omista nakata aina methään sen.
Opettellee vain ajahmaan niin kyllä se siittä :pappa:
No Merc at the moment
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

pp d kirjoitti:Se mithään sitä iskaria tartte, mieki olen ruukanu omista nakata aina methään sen.
Opettellee vain ajahmaan niin kyllä se siittä :pappa:
No on siinä kyllä sekin että jos on kunnolla väsähtäneet moottorinkumit ni nopeammin tuon iskarin vaihtaa kuin ne kumit, ja se auttaa kuitenkin jo aika paljon 8)
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

Noniin kävin hakemassa sen iskarin ja venttiilikopan tivisteen ku hikoilee..... kattoa jos ensi vklp aikana kerkiäisi vaihauttaa ne..... :) Kuva
tuossa yksi kuva jos näkyy osto kunnossa pitää tosiaa fiksata ku kerkiää tuon niin tulee vielä ihan siisti pirssi....[/img]
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Nätti mersu, tuossa värissä ei mahdolliset pikku ruosteetkaan niin näy - onnea autovalinnasta ja tervetuloa Meselle !
ppd kirjoitti:Se mithään sitä iskaria tartte, mieki olen ruukanu omista nakata aina methään sen.
Yritin minäkin kerran laittaa iskarin 250:iin jonka pumpusta oli joku pitkäparta ruuvannut luvan kanssa syötöt selälleen, ei erityisen hyvin iskarin kanssa kaasu palauttanut :arrow: :kuski: :shock: :kuski: :lol:
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

kiitoksia kiitoksia. Ihan siistihän tuo on ainakin vielä ei näy ruosteita ainoa että kiven iskemiä löytyy mutta pitää korjailla ne ja fiksata nii tulee oikeasti siisti. Muuta vanha auto ja yli puoli milliä mittarissa niin enpä jaksa välittää pikkuisista käytön jäljistä. Juu kiitoksia varmaan tulee vielä kymysyksiä ajankanssa.
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

noniin taas kymysys. Elikkäkä huomasin tuossa ajellessa että tupakan sytkäriin ei tule virtasta. Eli ei lämpeä eikä namikaattoriin saanu siitä virtaa sulake oli ehyt. Mutta mistä siihen tulee virta ja miten sen saapi irti siitä konsolista särkemäti? Niin tässähän se on vaihekepin takana sytkäri. Toinen juttu että olisiko jollaki myyä halvalla siihen ration alle tuhkakuppi härdelliä kun ei ole ollenkaan joku tarvikemalllin radionkehys\peitelevy siinä
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Sulaketta kannattaa vähän pyöritellä pesässään. Vaikka itse sulake olisi ehjä, voi kosketuspinnat olla hapoilla. Usein näissä on ollut juuri tuota vaivaa.
Kein siknatuur
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

juu no olen kyllä vaihtanu kaikki sulakkeet uusiin ja puhdistellu nuo kosketus pinnat ku osa oli hapettunu pitää vielä tarkistaa uudelleen mutta en oikein uso että vika on tuossa.... Kiitoksia kuitenni.
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

ärrin murrin... ihmettelin vklp aikana tuota tupakinsdytytin ongelmaa ja maita tuntuu löytyvän piuhasta mutta virtanen on lähtenyt vissii jo kesälomille kun ei tule paikan päälle...... mistä tuohon on otettu haaroitus yms kun saman sulakkeen takana oli vissii raatiota ym laitetta ja kaikki muu toimii??

Ja sitten toinen juttu että mistähän tuohon härpättimeen saisi oikean tuhkakupin mikä kuuluu keskikonsoliin ja ration ympärille paneelin??? onko kellään moista myyrä???

Kiitoksia jo etukäteen.

on makia ajella röntällä ku oli 1050 km tripissä ja pikkuisen alle puolentankin mittari. meni 58 litraa riiseliä tankkiin

tiiä pitääkö paikkansa mutta ollut karigasniemellä taksina uutena ja siellä tilattu tiedustelujen mukaan tehtaalta suurennetulla tankilla oliko vajaa 100l ja harvemmalla perävälityksellä ja korotetulla maavaralla (tankista ja maavarasta oli vin koodissa maininta perästä ei muistaakseni) kulutusta laskin moiselle matkalle melkopaljon matka-ajoa eli namigaattorilla km tieto ja samalla mittarilla tankkaus 5,52l/100km minusta tosi vähän!!
MercMan
W123-Spesialisti
Viestit: 604
Liittynyt: 03.3.2006 16:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

tyhtis kirjoitti:ärrin murrin... ihmettelin vklp aikana tuota tupakinsdytytin ongelmaa ja maita tuntuu löytyvän piuhasta mutta virtanen on lähtenyt vissii jo kesälomille kun ei tule paikan päälle...... mistä tuohon on otettu haaroitus yms kun saman sulakkeen takana oli vissii raatiota ym laitetta ja kaikki muu toimii??

Ja sitten toinen juttu että mistähän tuohon härpättimeen saisi oikean tuhkakupin mikä kuuluu keskikonsoliin ja ration ympärille paneelin??? onko kellään moista myyrä???

Kiitoksia jo etukäteen.

on makia ajella röntällä ku oli 1050 km tripissä ja pikkuisen alle puolentankin mittari. meni 58 litraa riiseliä tankkiin

tiiä pitääkö paikkansa mutta ollut karigasniemellä taksina uutena ja siellä tilattu tiedustelujen mukaan tehtaalta suurennetulla tankilla oliko vajaa 100l ja harvemmalla perävälityksellä ja korotetulla maavaralla (tankista ja maavarasta oli vin koodissa maininta perästä ei muistaakseni) kulutusta laskin moiselle matkalle melkopaljon matka-ajoa eli namigaattorilla km tieto ja samalla mittarilla tankkaus 5,52l/100km minusta tosi vähän!!

Mulla oli samanvärinen -89 200D viime kesänä, sillä mittailin pitkin kesää kulutusta, pienimmillään pääsi 5,2l/100km ja keskimäärin se vei semmoista 5,5-5,8l/100km eikä mitenkään ajeltu hiljaa joten se oli kyllä ehottomasti pieniruokaisin 200D lankku joka on minulla ollut.
® Mesen Porkkana-klubi
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

Noniin taas pikkuisen tarinaa..... Eli tosiaan vaihoin sen kaasuvivuston iskarin (helpotti kummasti nytkytys tai sitten opin ajamaan tuolla) mutta epäilen että kytkimestä tuo johtuu huomaa jos auto seisoo pitempään ja sitten lähtee heti ylämäkeen yms liikkeelle meinaa ihan pikkuisen puistauttaa.... noo en ota vielä ressiä ku ei luista ja puistata muutoin ollenkaan.
Tarttihan tuosta sippasi viime toissa viikon lopussa lauantaina piti se vaihtaa nätti homma jäi vain isälle työksi ku vklp aikana ei tarttia saanu ja itellä piti lähtia inttii takaisin.....
Tupakansytyttimeen ei edelleenkään tule virtaa mistään pitäisi tutkia tarkemmin mihin piuha menee ja onko poikki jostain yms.....
perjantaina 6.7 kun pääsee pitemmille lomille pitäisi etelän reissuu lähtiä röntällä joten näkee pitkän yhtenäisen matkan kulutuksen maantiellä. Vähällä tuo kyllä menee minusta ajotapaan nähden! Tuntui tuo hj60 hiukan kovalta ajaa mersun jälkeen kun inttiin kanttailin sunnuntaina isä soitti maanantaina puolilta päivän "juu vaihoin tartin hyvin toimii leppoista seon taas mersulla pitkästä aikaa ajella" (oli jo oulun suuntaan menossa)

Kiitos ja kumarrus taas palaan astialle kun jotain kerrottavaa ilmenee.
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

Noniin nyt kun tästä alkoi kehkeytymään myös tämmöinen yleistä tarinaa juontava topikki niin aattelin että turhaa aloittelen uusia näiden päivitysten takia.... eli saapi vapaasti kommentoida ja vastailla miten kenestäkin parhaalta tuntuu...
Juu elikkä nyt sain vihdoin ja viimein tuon merssun kiilloitettua ja vahattua sisältäkin puunailin.
nyt on mukava ajella :kuski:
Seuraavana rojektina tuon tuhkiksen metästys....... ja aloittaa kohtasilleen syys huolto (öljyt suotimet yms) mitähän öljyä kannattaisi ostaa kun ei ole varmuutta mitä edellinen on käyttäny..... vissii oli ollu 5w50 sisällä ainakin yksi melko lähellä oleva leima tuolla öljyllä löytyy
kahessa ekassa varmaan huomaa eron myllytetyllä ja vanhalla pestyllä pinnalla lopuissa kuvissa on vasta vaha pinnassa. 8)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

öljyjen ja lisävalojen mietiskelyä

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

Juu eli alkaa öljyn vaihto läheneen olen miettiny että mikkähän öljyt sitä laittaisi meesuun?? mitä suosittelette ja ootta käyttäny? mitkä pysyisi sisällä 550thkm ajetussa koneessa? kun en ole varma mitkä tuossa on ollu ehkä 5w50 ?? miettiny että mitähän sitä laittaisi koneesee....

sitten toinen kymysys onko kukaan laittanu mersun keulaan bossin navigaattoreita niihin "omiin telineisiin" mahtuuko hyvin vai pitääkö laittaa klassiset rallye 225?

Kiitoksia mielipiteistä jo nyt!
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Se on ihan se ja sama mitä rasvaa näihin pannuihin laittaa, kaikki käy. Talvea kohti laittaisin synteettiset ja niin notkeat kuin uskaltaa.
® Mesen linttaklubi
kardaani
tolokun taksari
Viestit: 1476
Liittynyt: 06.6.2006 22:17
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Hei. Hienosti kiiltää auto! Millaset laitteet ja aineet sulla oli kiilloituksessa? Hytkyty saattaa tosiaan olla peräisin kytkimestä, mutta ei kannata siitä murehtia enempää, kyllä se tod.näk. kuitenkn kestää ajoa satojatuhansia vielä...käyttömukavuus lähdöissä on tosiaan se ikävin homma...mutta siihen tottuu. Onko auto muuten 4 vai 5 -vaihteinen?
Tuhkakupin sähköongelma liittynee jotenkin auton taksivarusteiden asennuksiin. Konsolin muovisysteemi on juuri tyypillinen tuon ajan takseille ja rest-toiminto on juurikin taksivaruste.
Autosi moottoriin voit laittaa esimerkiksi Teboil diamond dieseliä öljyiksi. Kohtuuhintaista ja hyvää öljyä juuri dieselkoneisiin.
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

morjentes kiitoksia joo tuota 3m tuotteilla kiillotin kalliita mutta hyviä (ammattifiksarilta ostin saa myön mm tornion väriraitistä) sitten laitoin 3m rosa vahan pintaan. Eli ensin hionta aineella kävin kohta kerrallaan läpi sitten kiilloitus aineella (koneella vaahtomuovi laikalla) ja sen päälle hologrammin poisto aine lopuksi vaha päälle (käsin) vielä pitää pestä kunnolla ennen talvea ja vahata viimosen päälle. juu auton on nelivaihteinen ja tuohon kytkimeen on tottunu osaa tietyillä kierroksilla vaihtaa niin ei pompi ja vain aamulla ekan kerran lähtiessä meinaa ravistaa... en ota ressiä mutta kahtoo jos talvella tai ensi kesänä innostuu vaihtaa tuon kytkimen...... Eipä tuo luista mitenkään niin menköön... juu etsin jo oikian piuhan että sai tuohon tuohon sikarin sytyttimeen virtaa niin navigaatoriin saa virtaa (oli tuota konsumissa muutama ylimääräinen liitin ym laatikkoa taksi ajalta varmasti peräisin) piruko ei meinaa mistään löytyä tuota tuhkakuppia ja ration kehystä tuon ruman muovi härdellin tilalle..... Mites muuten tuon restin kuuluu toimia ilmeisesti kun kuuma moottori niin sammuttaessa kun painaa nappia pitäisi jotain tapahtua? Valosyttyy mutta en huomaa mitään että taphtuisi.... Pitäää kahtoa että laittaisiko vaikka 15-40 öljyt kun tilaan 200l tynnyrin sitä kuitenki autoja ja traktoreita joihin menee myös..... Pitää kysellä hintoja mobililta ja teboililta.... Kiitoksia avusta.
Avatar
AriK123
Viestit: 868
Liittynyt: 30.9.2005 21:08
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja AriK123 »

Joku 5W-40 öljy vois olla hyvä, jos meinaat pakkasellakin käynnistellä. :)
MB 508 D matkamersu -70
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

juu sitä itekki mietin tuosa ainahan tuo roikassa on mutta eihän nuo öljyt paljoa lämpene ja hydrauliset nostajat voi olla viisaampi laittaa ohuemmat ölpät.... Heh hiluxissa oli viime talven 10w30 delvakit hyvin lähti käyntiin ja paineetkin nousi muttta melko kankiasti pyörähti 36 pakkasessa :D mutta se oli niin sohlo että ei nekää meinannu pysyä koneen sisällä..... Tämä meesu ei hukkaa yhtään öljyä ja vissii nuo 5 50 koneessa nytkin........ Pysytää samalla linjalla pitää kysellä isompaa pyttyä jos saisi tuota 5w40.... Kiitoksia vastauksista.
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

noniin välillä taasen päivitellä tilannetta. Eli ensi vklp vaihtuu kaikki suotimet ja moottori öljyt.... Osaako arvon väki keksiä mitään syytä tälle ilmiölle? Eli kun vaihoin allensa nuo ihkauuvet talvi kummit niin ponantsa ilmiö katosi oikeastaan kokonaan.... Pitää tosissaan lipsauttaa kytkin niin silloin vähän nytkähtää.... Mikähän tässä nyt tapahtu renkaan vaihdon yhteydessä? Toinen ilmiö meinaa vaivata abs valo meinaa syttyä ja palaa mutta abs toimii normaalisti mitähän tuolle keksisi? kiitoksia jo nyt vastauksista! Muuten meesu kyllä on toiminut paremmin kuin hyvi tarvinnu ku tankkailla diiseliä tankkiin ja kovaa ajoa lisää!
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Kannattaa mitata ABS antureiden vastukset ja sit vois etunapojen hammaskehät ehkä puhdistella... :roll: Haulla pitäs löytyy nuiden antureiden mittauksesta lisää infoa... Jos ei edellä mainituilla operaatioilla löydy syypäätä niin YJ-rele tutkinnan alle... :wink: Ite tein edelliseen silleen et ensin mittasin anturit (en muista ohmeja), ei vikaa antureissa, putsasin ABS-kehät etunavoista ja kävin ajelemassa nii ei enää valo syttyny... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
tyhtis
Viestit: 180
Liittynyt: 12.12.2010 18:07
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja tyhtis »

Juu varmaa on jotain kökköä jossain kun paine ilmalla puhistelin ja puhaltelin niin nyt ei ole valo palanut pitkään aikaan....... ja toinen auttoi kun oli kunnolla liukasta niin poljin jarrua että abs joutui töihin niin heti valo sammui.......

Kiitoksia vinkista pitää haeskella noita arvoja ja mittailla+puhistella jos syttyy uuvestaa.....

Pirkule ei antaneet merssuun leimaa konttorin setä muuten kehui kovasti savuja ei tullut kuulemma juuri mittää (ei hänen aikana ole koskaa VANHOJEN mersujen päästöissä ongelmia) mutta kuskin puolen raidetangon pää oli vähän väläjä laittoi kehotuksen että vaihtaa se....

Miettiny että kävisikö hakemassa molemmat nivelet kerralla kl varaosista vai hakisiko motonetista..... mitä mieltä olette tekeekö motonetin nivelillä mittää??? vaihtaa kerralla molemmat kun kerta alkaa rassaamaan....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”