Te sammuu kun vaihteen laittaa päälle (autom.)
Te sammuu kun vaihteen laittaa päälle (autom.)
nyt on luottokulkine tehnyt moista jotta, kun laittaa pykälän silmään, joko deen tai pakin niin sammuu tai meinaa sammua.
olisiko tietoa mikä mättää..?
m103 siis mottina.
olisiko tietoa mikä mättää..?
m103 siis mottina.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
ei oo tietoo. mutta eka arvaus olisi että siellä on joku alipainevuoto kaasuttimen/ruiskun luona joka aiheuttaa että kun kuorma tyhjäkäynnillä lisääntyy niin ei jaksakkaan enää käydä. (ookko kokeillut laittaa vaihdetta päälle painamalla hieman kaasupoljinta että kierrokset nousisivat hieman?)
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
ei se sammu jos kierroksia nostaa, nuo alipainevuodot tuli itellekin mieleen ja ne pitää tutkia kun joutaa, muuten kuitenkin pelaa hienosti eikä sammu ajossa.
kaipa siitä vielä pirssin saapi.
kaipa siitä vielä pirssin saapi.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Pitkään etin juuri samanlaista vikaa tuollaisesta ja vika oli polttoainepumpun releen juotokset,vaikka näytti päällepäin olevan ihan ok. Vaihdoin tuota vikaa etsiessä virranjakajan johon oli valunut öljyä sisälle,polttoainesuodattimen,säädettiin k-jet uudelleen. Releen ostamalla viat hävis heti.
Star
tuo em. rele, tai sitten "kaasarin" vivustosta puuttuu yksi jousi tai sitten imusarjasta se letku irti joka menee lisäilmaventiilille. Tai näiden kaikkien yhteisvaikutus?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
jep jep, ensi viikonloppuna pitää ottaa työn alle tuo, vaihdan kaikki alipaineletkut ja tuli tilattua myös määräjakajan kumikaukalo kun ei liene koskaan uusittu.
tuo rele pitää myös tutkia.
tuo rele pitää myös tutkia.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
tyhjäkäyntiongelmia
Mulla oli samaa vikaa 300 te 24 v:ssä ja vika oli ilmamäärän mittarissa ,
sen kun vaihdoin niin vika hävisi.
sen kun vaihdoin niin vika hävisi.
taispa asettua pelkästään seoksen säädöllä, kun konttorilla oli tyhjäkäynnillä korkeat päästöt ja pajalla laihentivat niin ei ole enää oireillut.
hurja on kyllä tämän auton luotettavuus ollut kahden vuoden aikana.211 jää näköjään toiseksi vaikka olivat uudempia.pommin varma sanoisin.
ei tosin 211 ollut ihmeempiä.
hurja on kyllä tämän auton luotettavuus ollut kahden vuoden aikana.211 jää näköjään toiseksi vaikka olivat uudempia.pommin varma sanoisin.
ei tosin 211 ollut ihmeempiä.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92