Seiskaneljävitosen taksi
Seiskaneljävitosen taksi
Nonni, nyt on menetetty etukammioneitsyys Tänään saapu pihaan E250D automaatti vuodelta 1994.
Mittarissa vasta 535tkm.
Varusteet
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
260 ELIMINATION OF MODEL DESIGNATION ON REAR LID
281 STEERING WHEEL WITH SPORTS DESIGN (390 MM DIA.) AND GEARSHIFT LEVER IN LEATHER TRIM
341 ADDITIONAL LAMP
420 AUTOMATIC TRANSMISSION, FLOOR SHIFT
430 HEADRESTS IN THE REAR
482 SPRINGS FOR HIGHER GROUND CLEARANCE
524 PAINTCOAT PRESERVATION
561 FRONT SEAT, LEFT, REINFORCED
583 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT DOORS)
600 HEADLAMP WIPER/WASHER
620 EMISSION CONTROL SYSTEM
630 E.C.E. WARNING TRIANGLE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
982 ADDITIONAL PARTS FOR FINLAND VEHICLE VERSION
485 ROSEWOOD METALLIC
007 CLOTH MEDIUM RED
Leimallekin tarvis viiä kuluvan kuun 19. päivään mennessä.
Mittarissa vasta 535tkm.
Varusteet
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
260 ELIMINATION OF MODEL DESIGNATION ON REAR LID
281 STEERING WHEEL WITH SPORTS DESIGN (390 MM DIA.) AND GEARSHIFT LEVER IN LEATHER TRIM
341 ADDITIONAL LAMP
420 AUTOMATIC TRANSMISSION, FLOOR SHIFT
430 HEADRESTS IN THE REAR
482 SPRINGS FOR HIGHER GROUND CLEARANCE
524 PAINTCOAT PRESERVATION
561 FRONT SEAT, LEFT, REINFORCED
583 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT DOORS)
600 HEADLAMP WIPER/WASHER
620 EMISSION CONTROL SYSTEM
630 E.C.E. WARNING TRIANGLE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
982 ADDITIONAL PARTS FOR FINLAND VEHICLE VERSION
485 ROSEWOOD METALLIC
007 CLOTH MEDIUM RED
Leimallekin tarvis viiä kuluvan kuun 19. päivään mennessä.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Miiikäs musta hirmun takamus tuossa kuvan taustalla on
Jonku keikkabussiko
Onko siin linnunkuva kyljessä ja kaanian alustalla
Vai onko nykyään ihan matkailukäytössä
Jonku keikkabussiko
Onko siin linnunkuva kyljessä ja kaanian alustalla
Vai onko nykyään ihan matkailukäytössä
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
SULO WILEN745 kirjoitti:Älä ny sentään hulluja puhu Se pysyy ja tän taksinkin ostin "kun sain niin halavalla"jps kirjoitti:Lähteekö ässä nyt myyntiin?
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Tuli tälle jo eilenä pientä katsastusremonttia tehtyä. Seisontajarrun säädin lähemmäs, taka-apurungon kiinnityspisteet kursin kasaan ja toimimattomia hätävilkkuja etin. Katkasija rikki, tarttee semmonen ettiä ehjä.
Alla on 3000km ajetut uudenkarheat kesäkumit ja tankkikin on puolillaan.
Vielä pitäs ennen leimausta vaihtaa tosiaan tuo katkasija, pestä konehuone ja jos viittis imuroida kabiinin.
Taitaa olla joku hehkukin pimiänä, kun kylmänä ravistaa/hömpöttää. Suuttimillekkaan tuskin on kukaan mitään koskaan tehnykkään.
On muuten mukavan jämäkkä tuo taksimallin kuskinpenkki
Alla on 3000km ajetut uudenkarheat kesäkumit ja tankkikin on puolillaan.
Vielä pitäs ennen leimausta vaihtaa tosiaan tuo katkasija, pestä konehuone ja jos viittis imuroida kabiinin.
Taitaa olla joku hehkukin pimiänä, kun kylmänä ravistaa/hömpöttää. Suuttimillekkaan tuskin on kukaan mitään koskaan tehnykkään.
On muuten mukavan jämäkkä tuo taksimallin kuskinpenkki
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Ainoastaan takavilkkujen osalta, käsittääkseni tuossa mallissa jo etuvilkut ovatkin jo alunperin kirkkaat ja sivuvilkut porkkanat. Mutta missään mallissa ei kai orggiksena ole tommosia savulasivilkkuja745 kirjoitti:
Tässäkin on näköjään vilkuilla identiteettikriisi
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Jos kerran etu- ja sivuvilkut on alunperin noin, niin kyllä nuo takalyhdytkin on originaalitVanja-eno kirjoitti:Ainoastaan takavilkkujen osalta, käsittääkseni tuossa mallissa jo etuvilkut ovatkin jo alunperin kirkkaat ja sivuvilkut porkkanat. Mutta missään mallissa ei kai orggiksena ole tommosia savulasivilkkuja745 kirjoitti:
Tässäkin on näköjään vilkuilla identiteettikriisi
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Hihnankirimen iskari tarvii kanssa vaihtaa, kuuluu pärisevän niin helekutisti.
Kaikkien kanssameseläisten iloksi romikaaret löys paikkasa tästä vehkeestä
Katastusinsinöörin tuomio kuullaan perjantaina 16.5. klo 16.20
Kaikkien kanssameseläisten iloksi romikaaret löys paikkasa tästä vehkeestä
Katastusinsinöörin tuomio kuullaan perjantaina 16.5. klo 16.20
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
ENnen iskaria kannattaa katsoa, onko tehostimen pumpun kiinnikemuttereista pari löysällä. Samantapainen rollotus kuuluu siitä.745 kirjoitti:Hihnankirimen iskari tarvii kanssa vaihtaa, kuuluu pärisevän niin helekutisti.
Kaikkien kanssameseläisten iloksi romikaaret löys paikkasa tästä vehkeestä
Katastusinsinöörin tuomio kuullaan perjantaina 16.5. klo 16.20
Koettua tämäkin, säästyipä iskarirahat.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Juuri näin745 kirjoitti:Ainaskin näkys kiristimen kiikku vatkaavan pirusti, joten iskaria epäilen syylliseksi pärinään ja hihnan jumalattomaan vatkaamiseen.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Ei antannu katsuri leimaa, mutta vikalistan sain
- Seisontajarru laahaa, oikealla takana
- Polttoainevuoto, edessä
- Alapallonivel välyksellinen, oikealla edessä
Kaikki ihan oikeita vikoja, joten hyväksyn hylätyn katsastuspäätöksen
Naftaa vuotaa mitä ilmeisimmin paineventtiilien juuresta, selittänee hivenen hömpöttävän käynnin kylmänä?
Alapallossa sentti väljää pystysuunnassa ja seisontajarrun säädin ehkä hiukan liika lähelle.
Mutta viikon seisomisen aikana ilmaantu pari vikaa
Kun vauhtia on 60km/h ja enemmän, alkaa kuulua naputus etupenkkien välistä alustasta. Liekköhän kardaanin tukilaakeri lopussa?
Jarrupoljin menee omasta mielestäni liian pohjaan, pumppaamalla tuntuma paranee. Todennäkösesti ilmaa järjestelmässä, mutta vuotoa ei missään näy ja hyvät lukemat tuli.
- Seisontajarru laahaa, oikealla takana
- Polttoainevuoto, edessä
- Alapallonivel välyksellinen, oikealla edessä
Kaikki ihan oikeita vikoja, joten hyväksyn hylätyn katsastuspäätöksen
Naftaa vuotaa mitä ilmeisimmin paineventtiilien juuresta, selittänee hivenen hömpöttävän käynnin kylmänä?
Alapallossa sentti väljää pystysuunnassa ja seisontajarrun säädin ehkä hiukan liika lähelle.
Mutta viikon seisomisen aikana ilmaantu pari vikaa
Kun vauhtia on 60km/h ja enemmän, alkaa kuulua naputus etupenkkien välistä alustasta. Liekköhän kardaanin tukilaakeri lopussa?
Jarrupoljin menee omasta mielestäni liian pohjaan, pumppaamalla tuntuma paranee. Todennäkösesti ilmaa järjestelmässä, mutta vuotoa ei missään näy ja hyvät lukemat tuli.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Naputusta on nyt parina iltana tullut tutkittua. Tukilaakeri/-kumi ok, kardaanin mutteri piukassa, pohjamuovit otettu pois ja ei vaikutusta. Tänään illalla vaihtuu eturätti siinä on orastavaa voiman aiheuttamaa pettämistä
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Ei poistunu naputus eturätin vaiholla.
Ääni on semmonen, kuin joku koputtais kuulapäävasaralla pohjaan Alkaa 60kmh ja kovenee vauhdin myötä. Pukeilla "ajaessa" ei ääntä kuulunut
Ääni on semmonen, kuin joku koputtais kuulapäävasaralla pohjaan Alkaa 60kmh ja kovenee vauhdin myötä. Pukeilla "ajaessa" ei ääntä kuulunut
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
uloimpiin vetarin niveliin öljyä jollain pillillä aksilan ja kumin välistä n. puol desiä esim. tipplakannulla745 kirjoitti:Täytynee vielä huomenna rasvailla vetarien nivelet, jos vaikka auttas...
rasva on kuivanut/kovettunut ajan saatossa ja jossen aivan väärässä ole niin siellä on uutenakin ollut öljyä rasvan lisäksi
jolloin murros alkaa takertamaan ja joka kierroksella takertava vetoaksila liikkuu pituus suunnassa josta kuuluu kyseinen iäni
pukeilla ajaessa ääni katoaa kun nivel joutuu pyörän roikkuessa tekemään isomman murroksen jolloin se yltää sinne asti missä paakkuuntunut rasva piilottelee
ja saattaa olla nosturin jälkeen hetken aikaa ääni poissakin
Ei auttanut nivelien rasvaus.
Otin liikennekäyttöön ajatuksena " V**tu ajetaan vika ulos!" ja se tepsi. Ensin ääni katos ja tuli takas, sitte se katos kokonaan
Mystistä
Otin liikennekäyttöön ajatuksena " V**tu ajetaan vika ulos!" ja se tepsi. Ensin ääni katos ja tuli takas, sitte se katos kokonaan
Mystistä
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
No ne pohjamuovit on kyllä ehjät, tietääkseni en oo sanonu niitä rikkinäisiks Paikallaan ne oli katastaessakin, mutta löpöä tuuppaa allensa siihen malliin, ettei ne mitään "peitä". Katsuri jäi levittämään purua lattialle, kun läksin konttoriltajaakkoha kirjoitti:Jos leiman "saatavuutta" ajattelet jatkossa, niin ehdottomasti kannattaa hankkia ehjät pohjapanssarit, ei ne katsurit kaikkea ylhäältä nää.
nimim. kantapään kautta
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen