Kyllä mäkin olisin ensimmäisenä epäillyt vian olevan täällä suomen päässä, kun mullakin luki CLK:n otteessa 20kW vähemmän kuin oikea lukemanix0n kirjoitti:Auto onkin papereiden mukaan 170kWSaksassa tämä myyntiin minulle 165kW

Kyllä mäkin olisin ensimmäisenä epäillyt vian olevan täällä suomen päässä, kun mullakin luki CLK:n otteessa 20kW vähemmän kuin oikea lukemanix0n kirjoitti:Auto onkin papereiden mukaan 170kWSaksassa tämä myyntiin minulle 165kW
Itseasiassa vielä opiskelija, mutta kohta inssin paperit kourassaile kirjoitti:Minkälaisia lottovoittajia ja pörssisijoittajia työ oletta? Tavallinen risaperse autoilija tuollasista luksuskaaroista osaa nähdä edes unta.
Itseasiassa kun nyt selvisi että on 170kW, niin verot yllätti positiivisesti. Eli tästä tiistaista muodostuikin mukava päiväsonikki kirjoitti:Kyllä mäkin olisin ensimmäisenä epäillyt vian olevan täällä suomen päässä, kun mullakin luki CLK:n otteessa 20kW vähemmän kuin oikea lukemanix0n kirjoitti:Auto onkin papereiden mukaan 170kWSaksassa tämä myyntiin minulle 165kW
Paljon tuli suomilisää?
Just näin. Liikaa kun lukee näitä foorumeita, nii kaikki merkit ja mallit on pullollaan kalliita ja hankalia vikoja, eikä ikinä voisi ostaa mitään. Väyryseenkään ei pitäisi foorumikirjoitusten mukaan koskea edes pitkällä kepillä, mutta niin vaan tuo oli vähä vikaisin auto mitä edes tiedännix0n kirjoitti:Jokaisella merkillä tuntuu olevan omat ongelmansa. BMW:lläkin pikku dieselin ketjuongelmat, mille ei ole tehty mitään. Ainakin vielä alkupään F10/11 kärsivät ketjuongelmasta.
Mulla olis sama vika. Rumat ku h*lvetti nuo kalvot, mutta ku on virheettömästi asennettu ja on tuo kojoottikin mitä pitää välillä kuskata, nii ei oo kehdannu raapia irtikään.nix0n kirjoitti:Todo listalla olis ainakin etusivulasien tummennus 50 kalvolla.