W204 ja muistikortti

Vastaa Viestiin
Avatar
zezse
Viestit: 21
Liittynyt: 24.10.2010 13:07
Paikkakunta: Kempele

W204 ja muistikortti

Viesti Kirjoittaja zezse »

Mikä on kun ei PCMCIA portista toimi muistikortti, 4G:an SD korttia olen kokeilu, muta ei ala pelittämään. Yrittää lukea mutta, tulee näyttöön vain että ei soitettavia kappaleita.
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Pelittäisikö 2G:n kortilla?
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
zezse
Viestit: 21
Liittynyt: 24.10.2010 13:07
Paikkakunta: Kempele

En ole kokeillu

Viesti Kirjoittaja zezse »

Voi olla että pelittäis, PCMCIA korttilukijassa oli tuki neljään gigaan niin hommasin sellaisen, pitää käydä uudestaan kaupan kautta :roll:
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1918
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: W204 ja muistikortti

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

zezse kirjoitti:Mikä on kun ei PCMCIA portista toimi muistikortti, 4G:an SD korttia olen kokeilu, muta ei ala pelittämään. Yrittää lukea mutta, tulee näyttöön vain että ei soitettavia kappaleita.
Tukeeko PCMCIA-adapterisi SD HC kortteja? 4 GB:n SD kortteja on olemassa mutta ovat erittäin harvinaisia. Valitettavan paljon on myynnissä noita PCMCIA-adaptereita jotka eivät tue SD HC kortteja (yleensä 2 GB:een asti SD-kortit on "tavallisia").

Missä formaatissa musiikkikappaleet olivat? iTunes:in (Applen) aac ei toimi, mp3 toimii ja olisko NTG4:ssa toiminut myös vma. Ohjekirja kertoo kyllä rajoitukset (tiedostojen määrän, hakemistojen määrän, mp3 parametrit jne.).
Avatar
zezse
Viestit: 21
Liittynyt: 24.10.2010 13:07
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja zezse »

PCMCIA-adapterissa piti olla tuki SD korteille. Lukija on sellainen 5in1 lukija.

Ihan MP3:sta olen kokeillu ja ihan muutamalla biisillä myös etten ole pukannu korttia täyteen. VMA:t pitäisi toimia mutta en ole saanut toimimaan vaikka olen yrittäny poltella niitä myös levylle ja tiedostot on olleet parametrien puitteissa. MP3:ssa ei ole poltettujen kanssa mitään ongelmaa ollu. Mahtuuhan noita kappaleita levyllekkin 6x4.7gigaa...

Kokeilen sitä 2gigan ja kahtellaan uudestaan sitte.
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1918
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

zezse kirjoitti:PCMCIA-adapterissa piti olla tuki SD korteille. Lukija on sellainen 5in1 lukija.
Et sanonut siitä muistikortistasi mitään, onko se SD vai SD HC kortti? Jos adapteri tukee SD-kortteja niin se todennäköisesti ei tue SD HC-kortteja. Ainakin kaikki jotka itse olen nähnyt SD HC:ta tukevan mainitsevat sen myös kortin tiedoissa.

Sillä 2 gigan kortilla tosiaan kannattaa kokeilla, se on aika varmasti "pelkkä" SD-kortti.
Avatar
zezse
Viestit: 21
Liittynyt: 24.10.2010 13:07
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja zezse »

Joo, niinhän tuo 4gigan kortti olikin SDHC... Ei auttanut vaikka vaihtoi muistityypin FAT:ksi, mitä nuo 2gigan SD kortit on. Nyt toimii kummiskin SD kortti ookoosti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W204 / R171, sedan, farmari, avo”