Kyllä mäkin olisin ensimmäisenä epäillyt vian olevan täällä suomen päässä, kun mullakin luki CLK:n otteessa 20kW vähemmän kuin oikea lukemanix0n kirjoitti:Auto onkin papereiden mukaan 170kW Saksassa tämä myyntiin minulle 165kW
nix0nin S204 350cdi *MYYTY*
Viimeksi muokannut sonikki, 08.4.2014 9:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Itseasiassa vielä opiskelija, mutta kohta inssin paperit kourassaile kirjoitti:Minkälaisia lottovoittajia ja pörssisijoittajia työ oletta? Tavallinen risaperse autoilija tuollasista luksuskaaroista osaa nähdä edes unta.
Sinun kanssa vissiin Eldo juteltiinkiin juuri tuosta om642 versioista
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Itseasiassa kun nyt selvisi että on 170kW, niin verot yllätti positiivisesti. Eli tästä tiistaista muodostuikin mukava päiväsonikki kirjoitti:Kyllä mäkin olisin ensimmäisenä epäillyt vian olevan täällä suomen päässä, kun mullakin luki CLK:n otteessa 20kW vähemmän kuin oikea lukemanix0n kirjoitti:Auto onkin papereiden mukaan 170kW Saksassa tämä myyntiin minulle 165kW
Paljon tuli suomilisää?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Kuten tuolta linkittämästäni wikipeedian sivulta voi huomata, niin pitkään tuotannossa olleesta OM642 V6-moottorista löytyy vuosien varrelta monenlaista erilaista ja eritehoista variaatiota.
Ja jos oletettavaa on että korvaava suora kutvonen (OM656) tulee vasta 2016/17, niin muutama lisäversiokin mahtanee vielä ehtiä tulla.
Se vaan pakkaa harmittamaan että ko. moottorityypin turbon öljyvuotoja ei ole kaiketi vieläkään saatu täysin hallintaan, ja V-kehdossa lepäävän turbon vuotava öljy aiheuttaa kiusallisia lisäharmeja kuten tiedetään.
Ja jos oletettavaa on että korvaava suora kutvonen (OM656) tulee vasta 2016/17, niin muutama lisäversiokin mahtanee vielä ehtiä tulla.
Se vaan pakkaa harmittamaan että ko. moottorityypin turbon öljyvuotoja ei ole kaiketi vieläkään saatu täysin hallintaan, ja V-kehdossa lepäävän turbon vuotava öljy aiheuttaa kiusallisia lisäharmeja kuten tiedetään.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Joskus näinkin
Jokaisella merkillä tuntuu olevan omat ongelmansa. BMW:lläkin pikku dieselin ketjuongelmat, mille ei ole tehty mitään. Ainakin vielä alkupään F10/11 kärsivät ketjuongelmasta.
Jokaisella merkillä tuntuu olevan omat ongelmansa. BMW:lläkin pikku dieselin ketjuongelmat, mille ei ole tehty mitään. Ainakin vielä alkupään F10/11 kärsivät ketjuongelmasta.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Sunnuntaina viimeksi tuli nähtyä semmoinen 280 v6 cdi ,jossa eppäilen turbolta vuotanut huohotusöljy aiheuttaneen osan monista vikakoodeista.Aika kosteaa oli ahtimelta alaspäin..
Kannattaa nix0nin ja katella sinne muovin alle ,voihan se olla että näissä uudemmissa ei ne tiivisteet kovetu.
Kannattaa nix0nin ja katella sinne muovin alle ,voihan se olla että näissä uudemmissa ei ne tiivisteet kovetu.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Täytyy katella. Onneksi tässä on takuu voimassa, niin ei tarvi ressata niin paljoa.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Just näin. Liikaa kun lukee näitä foorumeita, nii kaikki merkit ja mallit on pullollaan kalliita ja hankalia vikoja, eikä ikinä voisi ostaa mitään. Väyryseenkään ei pitäisi foorumikirjoitusten mukaan koskea edes pitkällä kepillä, mutta niin vaan tuo oli vähä vikaisin auto mitä edes tiedännix0n kirjoitti:Jokaisella merkillä tuntuu olevan omat ongelmansa. BMW:lläkin pikku dieselin ketjuongelmat, mille ei ole tehty mitään. Ainakin vielä alkupään F10/11 kärsivät ketjuongelmasta.
Niiden muovien alle kannattaa tosiaan muutenkin kurkkia, kun vasta siinä vaiheessä kun vikaa tulee. Hyvin pieni vaiva, mikä pitäisi onnistua jokaiselta. Esimerkkinä vaikka nämä pikeen hautautuneet suuttimet, kun markan viasta saada aikaiseksi tuntien projekti
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
On sillä sen verran, että vertailuarvo on toinen. Uudessa 195kW taitaa päästöt olla 156-159g/km
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Silloin ei käytetä mahtia, vaan tullii laskee jollakin erikoiskaavan mukaan. Mutta tämä tapaus onneksi päättyi hyvin osaltani. Töiden jälkeen varaamaan maanantaille leima-aikaa, että saapi kilvet autoon.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Loppuvuodesta 2009 taisi jo tulla 170 kw -malli?
Vertasin Mahdissa 100000 ajettua 2010-mallin C200 ja C220 CDI:tä (farmari ja automaatti) ja ei niissäkään hintaeroa ollut kahta tonnia verotusarvossa. Eli ei niissäkään kyse ole veroissa kuin muutamasta satasesta, vaikka kyseessä on jo täysin eri mallikin (200vs220).
Vertasin Mahdissa 100000 ajettua 2010-mallin C200 ja C220 CDI:tä (farmari ja automaatti) ja ei niissäkään hintaeroa ollut kahta tonnia verotusarvossa. Eli ei niissäkään kyse ole veroissa kuin muutamasta satasesta, vaikka kyseessä on jo täysin eri mallikin (200vs220).
Itse en ainakaan anna valtiolle yhtään enempää
Äsken kävin konttorilla varaamassa aikaa rekisteröintikatsastukseen, tehtiinkin se samantien. Myyjäliike oli katsastanut auton Saksassa valmiiksi, joten seuraava katsastus minulla on vasta helmikuu/2015. Perjantaina saan varmaankin kilvet jo. Hallissa inssi avasi konepellin ja totes keulalla olevan ihan moottori
Äsken kävin konttorilla varaamassa aikaa rekisteröintikatsastukseen, tehtiinkin se samantien. Myyjäliike oli katsastanut auton Saksassa valmiiksi, joten seuraava katsastus minulla on vasta helmikuu/2015. Perjantaina saan varmaankin kilvet jo. Hallissa inssi avasi konepellin ja totes keulalla olevan ihan moottori
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Eilen keskiviikkona sain sitten kilvetkin ruuvailtua paikoilleen. Illalla piti käydä vähän fiilistelemässä.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Nojoo, ei sattunu oikein hyvä kilpi kohalle ellei sitten tilaa erikoiskilvet
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Olis se ehkä parempikin voinut olla.
Todo listalla olis ainakin etusivulasien tummennus 50 kalvolla. Kattoa meinasin jos teippauttais mustaks kuten tuo kattoluukku on. Rek.kilven valot tilasin KM-partsilta
Alustaksi olen hieman miettinyt bilstein/eibach yhdistelmää. Säädettävä voi olla turhan jäykkä arkiautoon?
Todo listalla olis ainakin etusivulasien tummennus 50 kalvolla. Kattoa meinasin jos teippauttais mustaks kuten tuo kattoluukku on. Rek.kilven valot tilasin KM-partsilta
Alustaksi olen hieman miettinyt bilstein/eibach yhdistelmää. Säädettävä voi olla turhan jäykkä arkiautoon?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Mulla olis sama vika. Rumat ku h*lvetti nuo kalvot, mutta ku on virheettömästi asennettu ja on tuo kojoottikin mitä pitää välillä kuskata, nii ei oo kehdannu raapia irtikään.nix0n kirjoitti:Todo listalla olis ainakin etusivulasien tummennus 50 kalvolla.
Mitäköhän jos nuo etufönärit sävyttäisi, nii ei olisi (vähintää) joka vuotinen projekti?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Ite oon tykänny ajaa "vintti" pimeenä, muuten olo on ku akvaariossa
Jos sattuu olemaan valmiiksi eessä sävylasit ja laittaa vielä ton 50% kalvon niin näyttää suhteellisen tummalta illalla. Pelkät sävyt minusta liian vaaleet. Riippuu ihan katsarista mitä sanoo. Viiskymppisillä oon päässy tosi useesti läpi. Jos haluaa oikein siistiin, niin virolainen kaveri ainakin laittaa koko lasiin kalvon, niin ei jää rajoja.
Jos sattuu olemaan valmiiksi eessä sävylasit ja laittaa vielä ton 50% kalvon niin näyttää suhteellisen tummalta illalla. Pelkät sävyt minusta liian vaaleet. Riippuu ihan katsarista mitä sanoo. Viiskymppisillä oon päässy tosi useesti läpi. Jos haluaa oikein siistiin, niin virolainen kaveri ainakin laittaa koko lasiin kalvon, niin ei jää rajoja.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Ei mulla tarvis mikään niin tumma edes olla, mutta edes vähän häveliäämmän näköinen kun tuollaisenaan ja ennen kaikkea laillinen, ettei tarvi turhia ressata
Jos kalvon laittaa nii tietenkin lasi irti ja koko lasille se kalvo, eikä mitää kebab-tuninkia Tämänkin ihmeen nähnyt siinä sammonaukion laatu kebabbilassa ku pitsanpaistaja juoksi aina mäiskeiden loihtimisen välissä jynttäämään kalvoa punton ikkunoihin. Ei vakuuttanu pitsa tai kalvotukset
Jos kalvon laittaa nii tietenkin lasi irti ja koko lasille se kalvo, eikä mitää kebab-tuninkia Tämänkin ihmeen nähnyt siinä sammonaukion laatu kebabbilassa ku pitsanpaistaja juoksi aina mäiskeiden loihtimisen välissä jynttäämään kalvoa punton ikkunoihin. Ei vakuuttanu pitsa tai kalvotukset
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1673
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Eikös tää sun auto ollutkin Junge Sterne -auto? Millaisen kupongin/todisteet sait asiasta ts. jotain kättä pidempää, jonka voi ojentaa Vehon tiskillä jos/kun tulee ongelmia? Aiheuttiko tuon Junge Sterne jotain toimenpiteitä (rekisteröintiä, ilmoitusta tms. jonnekin/jollekin), että tietävät sulla olevan tämän takuun sisältävä peli?
Joo tämä on Junge Sterne -takuulla oleva yksilö. Papereiden mukana tuli oma Junge Sterne kansio, jossa oli minun tiedoilla täytetyt paperit. Ymmärsin että postissa tulisi vielä perästä pankkikortin kokoinen kortti, jossa on auton vin -numero?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02