Itekkin noita taas välillä kattellu mutta faceliftit alkavat olla yllättävän harvalukuisia

Mihin lie kadonneet mutta ihan yhden käden sormin laskettavissa mitä noita myynnissä näkyy.
Se on tuo poronkusema muuten aika tympeä tuoksu, ainakin jos poro ei ole omaSeppo kirjoitti: ↑31.7.2021 12:09 Sitten ajettiin seuraavalla reissulla Lappia kohti, itselle kesän odotetuin käynti, joka ei (taaskaan) pettänyt, kyllä siellä vaan on sitä jotain!
Luostolle eka.
Luosto.jpg
Tuoksahti siis jokin muukin kuin raikas tunturi-ilma![]()
No sitäkin saatiin.
Luosto_2.jpg
Ametistikaivos käytiin myös, lapset tykkäs kaivaa ja löysivätkin sormenpään kokoisia, joista sai yhden ottaa mukaan. Ite puusilimänä en löytäny mitään, mutta eipä haitannut.
Bremi kesti teinimersussa jälleen sen reilu 2vuotta, mutta kilometrejä ei varmaan tullut kuin 2tkmSeppo kirjoitti: ↑04.5.2020 10:12 Ässä vähän pykinyt tässä talven mittaan, pientä epäröintiä silloin tällöin kiihdytettäessä ollut. Nyt sitten lauantaina oikein otti ja sammui pihalle kauppareisun jäläkeen, mutta sainpa kuitenkin lopulta talliin perräytettyä kotturan.
Jottahi siis tarttis alkaa tekemään että uskaltaa taas lähteä liikkeelle...no otin ekaksi johdot irti ja tulpat esiin.
Uudet tilalle ja sitten se perinteinen, eli jakaja auki jajaja:
Ihime kun kävi ja kukkui tuosta huolimatta (Bremin kansi kyseessä, 65 000 km ja 2.5 v.)...onneksi oli jo aikoja sitten tilattu Bosch peräkontissa pyörijöineen. Jospa tällä olis häröt selätetty vähäksi aikaa (ja uudet tilaukseen per heti).
Bonustyönä vaihdoin vielä tankinkorkin tiivisteen:
![]()
Kesärenkaat tuli vaihdettua, homma kesti kaksi päivää...