Elokuussa sitten vaihdettiin nuo Etujouset ja iskarit ja jousikumit nyt auto tuli paljon ryhdikkäämäksi, kuin mitä se aikaisemmin oli. "Jotkut madaltaa autojaan, Minä korotan"
 
 Mutta viikko alustarempan jälkeen alkoivat sitten pahat ongelmat. Nimittäin jo pitkään vaivanneet vetoakseli ja perä ongelmat alkoivat
 4kk aikaisemmin vaihdetut vetarit alkoivat kolista ja myöskin perä alkoi pitää Klonks Klonks ja locks ääntä
  4kk aikaisemmin vaihdetut vetarit alkoivat kolista ja myöskin perä alkoi pitää Klonks Klonks ja locks ääntä   
  Kävin sitten vakiokorjaamolla näyttämässä autoa ja diagnoosi oli Väljäperä joka murtaa vetoakselia.
 No nyt olen viimeiset 1,5 viikoa ajanut laina W123 nimittäin vanhaa kunnon 200D:tä
  No nyt olen viimeiset 1,5 viikoa ajanut laina W123 nimittäin vanhaa kunnon 200D:tä   No perjantaina hain Käytetyn 3:58 perän Venetmäen Mersupurkaamosta Viialasta ja työpaikkani kautta sain tilattua tehdasuudet vetoakselit. Nyt huomenna maanantaina mersu menee Lommilan veholle (kyllä luitte oikein) Vetoakselien ja Perän vaihtoon
  No perjantaina hain Käytetyn 3:58 perän Venetmäen Mersupurkaamosta Viialasta ja työpaikkani kautta sain tilattua tehdasuudet vetoakselit. Nyt huomenna maanantaina mersu menee Lommilan veholle (kyllä luitte oikein) Vetoakselien ja Perän vaihtoon  Ja miksi Veho no sen takia että täälä Pääkaupunkiseudulla moni korjaamo kieltäytyy noista hommista kun on kyseessä on Mersu. Ja lommilassa sentään osataan vielä korjata näitä vanhoja Mersuja.
  Ja miksi Veho no sen takia että täälä Pääkaupunkiseudulla moni korjaamo kieltäytyy noista hommista kun on kyseessä on Mersu. Ja lommilassa sentään osataan vielä korjata näitä vanhoja Mersuja. Kuvia ei valitettavasti tuosta nykykorkeudesta ole kun tuo P*rkeleen Photophucket meni maksulliseksi

