mistä tommosen oot löytäny? eikai ton kuntosta helmeä saa enää talvikäytössä pitää
 mistä tommosen oot löytäny? eikai ton kuntosta helmeä saa enää talvikäytössä pitää  
jussaP kirjoitti:pirun siisti korinenmistä tommosen oot löytäny? eikai ton kuntosta helmeä saa enää talvikäytössä pitää

Täysin samaa mieltä!dealer kirjoitti:Älä pilaa kirkkailla vilkuilla, ja melkein sanoisin että ajovalotkin ovat parhammillaan vuosimalliin kuuluen pyöreinä...

vilkut on tarkoitus pitää porkkanoina.. kuskinpuolelle pitäs vaan hakea uus kun tuosta on kiinnikkeet poikki... valot olis tarkotus vaihtaa kun nuo kanttiset miellyttää enempi omaa silmää mutta saahan sitä vaihdettua aina pyöreät takasin jos mieli muuttuu
 vilkut on tarkoitus pitää porkkanoina.. kuskinpuolelle pitäs vaan hakea uus kun tuosta on kiinnikkeet poikki... valot olis tarkotus vaihtaa kun nuo kanttiset miellyttää enempi omaa silmää mutta saahan sitä vaihdettua aina pyöreät takasin jos mieli muuttuu   maskejakin olis muutamia eri vaihtoehtoja varastossa mutta kattoo nyt mitä kevät tuo tullessaan
 maskejakin olis muutamia eri vaihtoehtoja varastossa mutta kattoo nyt mitä kevät tuo tullessaan   kesäksi pitäis keksiä jotku ajanhenkeen sopivat vanteet mutta barocit ja pentat ei oikeen nappaa... ehdotuksia saa heittää vaan luulen että kallistutaan taas tuttuihin ja turvallisiin borbetteihin
 kesäksi pitäis keksiä jotku ajanhenkeen sopivat vanteet mutta barocit ja pentat ei oikeen nappaa... ehdotuksia saa heittää vaan luulen että kallistutaan taas tuttuihin ja turvallisiin borbetteihin  
 Voihan sitä rakentaa mutta museointi ei taida onnistua.
 Voihan sitä rakentaa mutta museointi ei taida onnistua.Mika.T kirjoitti:Ilimottelehan jos hintapyynti ei ole mitään järkyttävää.Matias-P kirjoitti:
Tulee varmaan keväällä myyntiin, jos en innostu fiksaamaan sitä museorekisteriin tai vaihtamaan dieselkonetta. Bensamersut ei oo oikein minua varten.

siistin näkönen pelikerosiini kirjoitti:Nyt käyttiksenä '83 300TDT kun 240TD:stä kylmeni leima:
http://dl.dropbox.com/u/81561437/P3170701.JPG
 onko haettu ruotsin puolelta
 onko haettu ruotsin puolelta  
On siinä alkavaa kuprua jo mutta onneksi vielä kohtuudella voitettavissa. Ihan suomiauto kyseessä. Varusteina keskikyynärnoja, ortopedijakkara kuskilla, ilmastointi ja webasto.jussaP kirjoitti:siistin näkönen pelikerosiini kirjoitti:Nyt käyttiksenä '83 300TDT kun 240TD:stä kylmeni leima:
http://dl.dropbox.com/u/81561437/P3170701.JPGonko haettu ruotsin puolelta
Juu kiuruvedeltä tuli mulle. Tulee jossaki vaiheessa myyntiin mutta ajellaa ny ensin iteblacklake kirjoitti:On kyllä fiksu. ja väri on kohdallaan
Olikos tää leimaamattomana myynnissä joku kuukaus takaperin jossain iisalmessa tms. ?