Juurikin ihasteltiin samaa..samoin viime vuoden helmikuun autoa. On meinaan molemmat kalenterit esillä..dealer kirjoitti:On muuten komia heinäkuun kuva Mesekalenterissa
Kesäauto, -82 200D 3.0 DTIC
Meinaakko jotta kenties paree mitä oli kesäkuun kuva?dealer kirjoitti:On muuten komia heinäkuun kuva Mesekalenterissa
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Eikä näy, korkeintaan jossain kuusakosken vuosilehdessä...dealer kirjoitti:Mennen tullen, eihän tuota kesäkuun kuvaa ole näkynyt edes minkään lehden kannessa
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Hih!
Tällä siunatulla päivämäärällä on mersu katsastettu huomautuksitta.
Savutusarvo meinasi vähän olla aluksi iso. Karsastaja väitti nähneensä aluksi yli 9 arvon, mutta pieneni sitten kun kiljutti. Kyllä syömmestä viilsi kuunnella.
Kuitenkin kävin kyllä kiljuttamassa juuri ennen konttuurille menoa samoin kun olen aina mersuilleni tehnyt, tälläkertaa ei meinannu piisata. No, arvo oli lopuksi 1,69.
Lähes valmistautumatta menin, käsijarru piti herkistää ja ilmanputsarin pesaisin. Oli vieläpä jo dealerin ihailemat retropyyhkijät vielä paikallaan.
Nekin vielä toimivat, kun viittii välillä pyyhkiä sienellä puhtaiksi.
Tällä siunatulla päivämäärällä on mersu katsastettu huomautuksitta.
Savutusarvo meinasi vähän olla aluksi iso. Karsastaja väitti nähneensä aluksi yli 9 arvon, mutta pieneni sitten kun kiljutti. Kyllä syömmestä viilsi kuunnella.
Kuitenkin kävin kyllä kiljuttamassa juuri ennen konttuurille menoa samoin kun olen aina mersuilleni tehnyt, tälläkertaa ei meinannu piisata. No, arvo oli lopuksi 1,69.
Lähes valmistautumatta menin, käsijarru piti herkistää ja ilmanputsarin pesaisin. Oli vieläpä jo dealerin ihailemat retropyyhkijät vielä paikallaan.
Nekin vielä toimivat, kun viittii välillä pyyhkiä sienellä puhtaiksi.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Pimeys vallitsee keskuudessamme joten värkkäsin valoja keulalle.
Hella 3000, nuo on ajelehtineet tallissa jo muutaman vuoden.
Vaihtoehto 1. Kilven paikka olisi tuottanut hankaluuksia.
Mutta tukiraudat menisi ehkä helpommin.
Vaihtoehto 2. Kaiketi aika normaali tapa.
Tukiraudat tuottaa tosin vähän päänvaivaa.
Päädyin kakkoseen, tuo 123:n puskuri on muuten melko huteran oloinen, keskituki oli lähes irti. kiriminen tukevoitti jonninverran, mutta ne tukiraudat pitää vielä kyhätä.
Koeajo pimeällä on vielä tekemättä, kun pöhönäs ei viitti ajella, eikä emäntääkään kiinnostanut sen enempää ykkönen kuin kakkonenkaan.
Hella 3000, nuo on ajelehtineet tallissa jo muutaman vuoden.
Vaihtoehto 1. Kilven paikka olisi tuottanut hankaluuksia.
Mutta tukiraudat menisi ehkä helpommin.
Vaihtoehto 2. Kaiketi aika normaali tapa.
Tukiraudat tuottaa tosin vähän päänvaivaa.
Päädyin kakkoseen, tuo 123:n puskuri on muuten melko huteran oloinen, keskituki oli lähes irti. kiriminen tukevoitti jonninverran, mutta ne tukiraudat pitää vielä kyhätä.
Koeajo pimeällä on vielä tekemättä, kun pöhönäs ei viitti ajella, eikä emäntääkään kiinnostanut sen enempää ykkönen kuin kakkonenkaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tänään olen ollut yhden kokonaisen vuoden onnellinen 123:n omistaja.
Yhteistä taivalta on kertynyt tänä aikana 22 176 km. Ihan oikea käyttöauto siis, no tietysti koska en muita omista.
Voisihan nuo kilometrit ajaa jollain varis versolla halvemmalla, mutta ei VARMASTI olisi yhtä kivaa!!
Yhteistä taivalta on kertynyt tänä aikana 22 176 km. Ihan oikea käyttöauto siis, no tietysti koska en muita omista.
Voisihan nuo kilometrit ajaa jollain varis versolla halvemmalla, mutta ei VARMASTI olisi yhtä kivaa!!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tuli ostettua talvirenkulat 175/65-14 (tojotavariksen vanteilla vielä) sen enempää miettimättä.
Meinasin ne barokkeihin laittaa, mutta vaikuttavat kyllä NIIN pieniltä.
Onkos porukalla ollut noin pieniä alla? Haittaakse?
Rengaslaskurin mukaan halkaisija olisi 583mm.
Kun 175-80-14 olisi 635mm.
Meinasin ne barokkeihin laittaa, mutta vaikuttavat kyllä NIIN pieniltä.
Onkos porukalla ollut noin pieniä alla? Haittaakse?
Rengaslaskurin mukaan halkaisija olisi 583mm.
Kun 175-80-14 olisi 635mm.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Juuh, taitaa peränvaihdon tulokseksi tulla +-0.
Mutta talvellapa on nuo 80 rajoitukset..
Nytkin kulutus pyyhkii 9-9,5 litran kieppeillä, ei tarvisi yhtään enempää olla. Pitää ny pähkäillä sitten, voishan ne pikkurattaat myyä pois, muttakunneonniin hyvätki. Emmätiiä..
Mutta talvellapa on nuo 80 rajoitukset..
Nytkin kulutus pyyhkii 9-9,5 litran kieppeillä, ei tarvisi yhtään enempää olla. Pitää ny pähkäillä sitten, voishan ne pikkurattaat myyä pois, muttakunneonniin hyvätki. Emmätiiä..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Etupyörinä tuon kokoiset talvirenkaat on joskus mullaki pyörinyt 123:ssa, mutta taakse ne on meleko pienen näköset, josko sitten oli kyl eteenkinKarvanaama kirjoitti:Juuh, taitaa peränvaihdon tulokseksi tulla +-0.
Mutta talvellapa on nuo 80 rajoitukset..
Nytkin kulutus pyyhkii 9-9,5 litran kieppeillä, ei tarvisi yhtään enempää olla. Pitää ny pähkäillä sitten, voishan ne pikkurattaat myyä pois, muttakunneonniin hyvätki. Emmätiiä..
® Mesen Porkkana-klubi
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Piti vanhus ottaa ajoon jouluksi, tilannekuva minimanin pihalta kahden nuoremman veljen seurassa:
Oli siinä vastapäätä lähes identtinen 123:kin, mutta ei saanut samaan kuvaan ängettyä. (VPX-xxx) Vaikuttaako kenties tällä foorumilla?
Miksiköhän tätä pitää vanhukseksi tituleerata kun emännän vanhempi tytär on myös -82 syntynyt, vaan en mää sanoisi häntä vanhukseksi.
Oli siinä vastapäätä lähes identtinen 123:kin, mutta ei saanut samaan kuvaan ängettyä. (VPX-xxx) Vaikuttaako kenties tällä foorumilla?
Miksiköhän tätä pitää vanhukseksi tituleerata kun emännän vanhempi tytär on myös -82 syntynyt, vaan en mää sanoisi häntä vanhukseksi.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tälläkin tuli vähän ajeltua parina päivänä. On se sellainen maanteiden kirkkoherra! Kolot ja kuopat ylitetään ilman ylimääräisiä kolinoita ja tärinöitä toisin kun tuo laikattu 124.
Vaihdoin viimein ennen kesäntuloa nuo 175-65-14 talvirenkulat barokeilla alle, ei ne niin häiritsevän pienet ole ainakaan ulkonäöllisesti. Ja pito on ihan toista luokkaa kun vanhoilla pirelleillä.
Vaihdoin viimein ennen kesäntuloa nuo 175-65-14 talvirenkulat barokeilla alle, ei ne niin häiritsevän pienet ole ainakaan ulkonäöllisesti. Ja pito on ihan toista luokkaa kun vanhoilla pirelleillä.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tämän kilometrit on vähentyneet oleellisesti viime vuodesta.
On toki parin viikon välein ajeltu ihan työmatkaakin, nyt on kesätassut alla taas, kyllä kierrokset laski ynnä muu rengasmelu.
Renkaita vaihtaessa näyttti olevan parista nupista suojakumi revennyt, joten katsastukseen tulee ainakin jotain korjaamista.
On tässä muutaman viikon aikana pulpahdellut eräs numerosarja esiin monessakin eri yhteydessä. Alkaa ihan pelottamaan.. onko tässä jotain yliluonnollista??
Laskua maksaessa viitteen loppuosa, vastaantulevan auton rek.numero, useana aamuna töihin lähtiessä mikron kellossa, jossain muuallakin jota en muista. Ei ei, se numero ei ole 666, vaan 617..
On toki parin viikon välein ajeltu ihan työmatkaakin, nyt on kesätassut alla taas, kyllä kierrokset laski ynnä muu rengasmelu.
Renkaita vaihtaessa näyttti olevan parista nupista suojakumi revennyt, joten katsastukseen tulee ainakin jotain korjaamista.
On tässä muutaman viikon aikana pulpahdellut eräs numerosarja esiin monessakin eri yhteydessä. Alkaa ihan pelottamaan.. onko tässä jotain yliluonnollista??
Laskua maksaessa viitteen loppuosa, vastaantulevan auton rek.numero, useana aamuna töihin lähtiessä mikron kellossa, jossain muuallakin jota en muista. Ei ei, se numero ei ole 666, vaan 617..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Hahahaa!
Tuo pekkoveen 200D siellä on yhtenä kummitellu!!
Olenhan mää tuon myynti-ilmon nähäny, sieltähän se.
Kyllä tuota jari_w123:n mustaa 300:a katsoo ja kuuntelee mielellään.
Sekin on selkeästi yksi tämän perversion aiheuttajista.
Jos tämä tauti pahenee niinpitkälle, että suunnitelmat lähenee käytännön toteutusta, on AIVAN PAKKO kysyä jarilta ohjeita.
Tuo pekkoveen 200D siellä on yhtenä kummitellu!!
Olenhan mää tuon myynti-ilmon nähäny, sieltähän se.
Kyllä tuota jari_w123:n mustaa 300:a katsoo ja kuuntelee mielellään.
Sekin on selkeästi yksi tämän perversion aiheuttajista.
Jos tämä tauti pahenee niinpitkälle, että suunnitelmat lähenee käytännön toteutusta, on AIVAN PAKKO kysyä jarilta ohjeita.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Löysin kirppikseltä Tammerin valmistamat käyttämättömät penkinpääliset, lootassa luki "MERSU".
Ostin sokkona kun edulliset oli.
Kotona löysin lootasta maininnan kaavanumerosta ja eikun soittamaan Tammerille. Kaavan mukaan kuuluvat W210 varkkuun. No kokeilenpa kumminkin.
Ei ne nyt täydelliset ole, varsinkaan kun en hennonut vielä leikata kyynärnojalle viiltoa, "men he`få döga" kuten työkaveri sanoo (saa kelvata). Jos jollakulla on vaihtaa hyviin 123:n päälisiin, niin vaihtoa voidaan harkita.
Mikässe tämä pistoke on, vasemmassa etusisälokasuojassa suojakotelon sisällä? Staaria varten? eikaisentään.
Ostin sokkona kun edulliset oli.
Kotona löysin lootasta maininnan kaavanumerosta ja eikun soittamaan Tammerille. Kaavan mukaan kuuluvat W210 varkkuun. No kokeilenpa kumminkin.
Ei ne nyt täydelliset ole, varsinkaan kun en hennonut vielä leikata kyynärnojalle viiltoa, "men he`få döga" kuten työkaveri sanoo (saa kelvata). Jos jollakulla on vaihtaa hyviin 123:n päälisiin, niin vaihtoa voidaan harkita.
Mikässe tämä pistoke on, vasemmassa etusisälokasuojassa suojakotelon sisällä? Staaria varten? eikaisentään.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Hyvinhän nuo istuu, uskoisin staari taitaa särkyä kun tuohon töpseliin tökkää kiinni , ettei olis jotain vanhoja lampunpesurin töpseleitä kun on noin lähellä rele lootaa jossa on lampunpesureiden releet. Harmi kun en oo voinu viimepäivinä luistavan kytkimen takia oikeen mustalla kiihytellä että olis saatu 617 kuume sullaki yltymään
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tämän vuoden katsastus suoritettu. Kaksi kertaa piti käydä.
Ekaa yritystä varten vaihdatin eteen raidetangon ja nivelen, sekä ylätukivarsi nivelensä kanssa.
Ei niissä vielä väljää ollut, mutta kumit rikki kummassakin.
Hylky tuli kuitenkin takatukivarren ruostevaurioista, sekä paikalleen jääneistä lisävaloraudoista.
Ruostesuojaus myöskin tehty terva/öljy seoksella, aika jännä tuoksu leijuu auton ympärillä.
Käytetty tukivarsi luottoasentajan toimesta paikalleen ja taas on vuosi ajoaikaa.
Vuoden ajot 9793km edellisestä katsastuksesta.
Tulihan osa-aikaeläkeläisen kanssa vietettyä kuitenkin laatuaikaa jonkin verran.
Ekaa yritystä varten vaihdatin eteen raidetangon ja nivelen, sekä ylätukivarsi nivelensä kanssa.
Ei niissä vielä väljää ollut, mutta kumit rikki kummassakin.
Hylky tuli kuitenkin takatukivarren ruostevaurioista, sekä paikalleen jääneistä lisävaloraudoista.
Ruostesuojaus myöskin tehty terva/öljy seoksella, aika jännä tuoksu leijuu auton ympärillä.
Käytetty tukivarsi luottoasentajan toimesta paikalleen ja taas on vuosi ajoaikaa.
Vuoden ajot 9793km edellisestä katsastuksesta.
Tulihan osa-aikaeläkeläisen kanssa vietettyä kuitenkin laatuaikaa jonkin verran.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
jokos kesämese menee kohta talviteloille? ite tuli otettua ajoon oma viikko ennen vappua ja nyt sunnuntaina laitoin seisontaan, kilsoja itellä tuli n.7200km ja remppaakaan ei oo tarvinnu tehä kokoaikana muutakun takajarruletku+putki oikealle puolelle+takajarrupalat. on nämä w123 vaan huolettomia pelejä... leimalle sais oman viedä 30.9 melkeen vois käydä näyttämässä niin sais mielen rauhanKarvanaama kirjoitti:Tämän vuoden katsastus suoritettu. Kaksi kertaa piti käydä.
Ekaa yritystä varten vaihdatin eteen raidetangon ja nivelen, sekä ylätukivarsi nivelensä kanssa.
Ei niissä vielä väljää ollut, mutta kumit rikki kummassakin.
Hylky tuli kuitenkin takatukivarren ruostevaurioista, sekä paikalleen jääneistä lisävaloraudoista.
Ruostesuojaus myöskin tehty terva/öljy seoksella, aika jännä tuoksu leijuu auton ympärillä.
Käytetty tukivarsi luottoasentajan toimesta paikalleen ja taas on vuosi ajoaikaa.
Vuoden ajot 9793km edellisestä katsastuksesta.
Tulihan osa-aikaeläkeläisen kanssa vietettyä kuitenkin laatuaikaa jonkin verran.
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
- Karvanaama
- Viestit: 847
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Otsikosta huolimati tämä on ympäri vuoden ajossa, tai ainakin vakuutuksissa. Työajot suoritetaan pääosin linttapaskaluistonestolla.
Toki käy ettei pariin viikkoon tule ajettua, mutta sitten polte käy vastustamattomaksi.
Lisäpitkät tuli takaisin keulalle kaamoksen torjuntaan.
Nivelten vaihdon yhteydessä oli tehty kulmien suuntaus, jolloin ajettavuus muuttui parempaan suuntaan. Lievä taipumus vetää oikealle hävisi.
On tällä kivaa taas mennä, joskin tuo ahdin vaikuttaa väsyneeltä.
Milloinkohan sitä alkaisi.. hyllyssä olisi jotain tilalle, tiedä sitten miten sopii tuohon stt sarjaan. Kuulerikin olis.
Toki käy ettei pariin viikkoon tule ajettua, mutta sitten polte käy vastustamattomaksi.
Lisäpitkät tuli takaisin keulalle kaamoksen torjuntaan.
Nivelten vaihdon yhteydessä oli tehty kulmien suuntaus, jolloin ajettavuus muuttui parempaan suuntaan. Lievä taipumus vetää oikealle hävisi.
On tällä kivaa taas mennä, joskin tuo ahdin vaikuttaa väsyneeltä.
Milloinkohan sitä alkaisi.. hyllyssä olisi jotain tilalle, tiedä sitten miten sopii tuohon stt sarjaan. Kuulerikin olis.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan