w123 230:sen tilalle 280:nen
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 08.4.2013 12:31
- Paikkakunta: ylivieska
w123 230:sen tilalle 280:nen
Moro! Pirssi on automaatti lootalla enkä siittä halua luopua. Tuo 230:sen laatikko suoraansen kuutosen jatkoksi. onko niiden laatikoissa eroja?
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 08.4.2013 12:31
- Paikkakunta: ylivieska
Sullon se uudempi M102. Taisi vaihtua noin 1980.
617:n laatikossa on startti samalla puolella kuin 110:ssa, joten se voi olla jo lupaavampi valinta. Vaihtopisteet saattavat olla dieseleissä erilailla, enkä tiedä onko muuta eroa. Lienevät kuitenkin molemmat 722.1-tyyppiä.
t.
Risto
617:n laatikossa on startti samalla puolella kuin 110:ssa, joten se voi olla jo lupaavampi valinta. Vaihtopisteet saattavat olla dieseleissä erilailla, enkä tiedä onko muuta eroa. Lienevät kuitenkin molemmat 722.1-tyyppiä.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 08.4.2013 12:31
- Paikkakunta: ylivieska
ja tuliko sama ARU pulkkilasta haapajärvelle aikoinaan?
jos tuli niin kova verme oli ainakin silloin..
ei tekonaurua vaan iha oikkeesti 
Täälä oli kutsumanimi samanlaiselle (rekkari) vermeelle Karu
hyvä peli, harmittaa kun tuli hävitettyä aikanaan. 
jos tuli niin kova verme oli ainakin silloin..


Täälä oli kutsumanimi samanlaiselle (rekkari) vermeelle Karu


® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 08.4.2013 12:31
- Paikkakunta: ylivieska
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 08.4.2013 12:31
- Paikkakunta: ylivieska
Nozzz kirjoitti:ja tuliko sama ARU pulkkilasta haapajärvelle aikoinaan?
jos tuli niin kova verme oli ainakin silloin..ei tekonaurua vaan iha oikkeesti
Täälä oli kutsumanimi samanlaiselle (rekkari) vermeelle Karuhyvä peli, harmittaa kun tuli hävitettyä aikanaan.
Itselle ostin tämän Haapajärveltä yhdeltä vanhemmalta mieheltä.
Ja on kyllä mukavakyytinen ja ei niin ruosteinen kuin yykaakoot yleensä.
Multa vois löytyä trafilta tilatut omistajahistorialappuset tähän

® Mesen Porkkana-klubi
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 08.4.2013 12:31
- Paikkakunta: ylivieska
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 08.4.2013 12:31
- Paikkakunta: ylivieska
Jos tarkotit ihan tuota 2,3 16v:ää niin eiköhän se "liki" samaan malliin kuin orkkis 2,8:silla?
Mites nelipyttynen tai kuuspyttynen monivena bensa? M104 tai mikäs se neloskone onkaan, M111?
E; Nuita tuntuu olevan vähä jokasella nykyään ylimääräsenä, moottorinohjauksenhan nyt kumminkin joutunee rakentelemaan? Ite peruskoneet kuuluu olevan lujia.
Mites nelipyttynen tai kuuspyttynen monivena bensa? M104 tai mikäs se neloskone onkaan, M111?
E; Nuita tuntuu olevan vähä jokasella nykyään ylimääräsenä, moottorinohjauksenhan nyt kumminkin joutunee rakentelemaan? Ite peruskoneet kuuluu olevan lujia.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.

Minusta kovin rauta olisi 320 M104. Mutta kustannustehokkain varmasti M103 300.
Osta tuo Kerosiinin täysi tekniikka ja piristät sitä, Kireemmät nokat ja peltipakosatsi yms. Ni ei ole mahotonta haaveilla 250hv vaparia.
Se dieselin loota ei kestä 280 perässä, tulee toimintasavut ulos hetkessä.
Osta tuo Kerosiinin täysi tekniikka ja piristät sitä, Kireemmät nokat ja peltipakosatsi yms. Ni ei ole mahotonta haaveilla 250hv vaparia.
Se dieselin loota ei kestä 280 perässä, tulee toimintasavut ulos hetkessä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.