S123 200TEA --> 300TEA
S123 200TEA --> 300TEA
Tehäänpä ny topikki tästä autosta.Autonhan kävin timestonelta hakemasa 2010 kesällä ja sillä ajettiin kesän loppuun ja seuraavana pääsiäisenä kunnes leima loppui ja jäi talliin oottaan uutta tekniikkaa.Aluksi oli tarkotus diiselöidä,mutta tekniikaksi tuleeki ny m103 3.0 automaatilla.Auto kaks tuntia oston jälkeen.
Varusteita löytyy coupen etupuskuri,kromiritilät tuulilasin eessä,sähkölasit,kattoluukku,ilmastointi(ei toimi), sisusta on sininen mb-tex luultavasti.
Zenderin kopio lasikuitu etuhelma tuli laitettua,avarimaski ja kristallivilkut
Konehuone oli turkoosin sininen tekniikan irrotuksen jälkeen nii se piti maalata valkoiseksi.
Mittaristo tulee 2/3 ässästä josta tekniikka on purettu. Vähän se muokkaamista vaatii,mutta saa sopimaan.Tästä se hyöty ettei tarvi laatikon takapäätä muokata mittarinvaijerille seka kierroslukumittari.
Ruostettakin on löytyny,mutta aika vähän kuiteskin. etulokarien sisältä sekä kuskin jalkotilan helman reuna pahimmat.Muuten pitäisi hiekkapuhalluksella pärjätä.
Kone sopi hyvin paikalleen,kun lisäsi tukijalkoihin 20mm palat väliin(ässässä kiinnityspisteet lähempänä) ja 20mm jalkojen alle ettei ota pohjapanssariin kiinni jonka ansiosta kardaanilinja on täysin suorassa.
Konehuoneen rakentelusta on siirrytty väliaikaisesti takapään huoltoon.Taka-akseliin tulee uudet helat ja hiekkapuhalletaan ja maalataan.Jarruputket uusitaan joka kulmaan.Polttoaine sekä tasonsäätöputket uusitaan myös.Jarrutehostin vaihtuu w126 280 versioon,joka huomattavasti alkuperäistä suurempi.
Kelkan etukumit oli jo aika vaihtaa
Vasen alatukivarsi tarvii kuppiin uutta peltiä
Varusteita löytyy coupen etupuskuri,kromiritilät tuulilasin eessä,sähkölasit,kattoluukku,ilmastointi(ei toimi), sisusta on sininen mb-tex luultavasti.
Zenderin kopio lasikuitu etuhelma tuli laitettua,avarimaski ja kristallivilkut
Konehuone oli turkoosin sininen tekniikan irrotuksen jälkeen nii se piti maalata valkoiseksi.
Mittaristo tulee 2/3 ässästä josta tekniikka on purettu. Vähän se muokkaamista vaatii,mutta saa sopimaan.Tästä se hyöty ettei tarvi laatikon takapäätä muokata mittarinvaijerille seka kierroslukumittari.
Ruostettakin on löytyny,mutta aika vähän kuiteskin. etulokarien sisältä sekä kuskin jalkotilan helman reuna pahimmat.Muuten pitäisi hiekkapuhalluksella pärjätä.
Kone sopi hyvin paikalleen,kun lisäsi tukijalkoihin 20mm palat väliin(ässässä kiinnityspisteet lähempänä) ja 20mm jalkojen alle ettei ota pohjapanssariin kiinni jonka ansiosta kardaanilinja on täysin suorassa.
Konehuoneen rakentelusta on siirrytty väliaikaisesti takapään huoltoon.Taka-akseliin tulee uudet helat ja hiekkapuhalletaan ja maalataan.Jarruputket uusitaan joka kulmaan.Polttoaine sekä tasonsäätöputket uusitaan myös.Jarrutehostin vaihtuu w126 280 versioon,joka huomattavasti alkuperäistä suurempi.
Kelkan etukumit oli jo aika vaihtaa
Vasen alatukivarsi tarvii kuppiin uutta peltiä
S124 230TE EX
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
Tuossa kyllä riittää pikku puuhastelua iltojen ratoksi
Tulee kyll kulkinetta seuraavaksi 30vuodeksi ku saat liikenteeseen takasi
Tulee kyll kulkinetta seuraavaksi 30vuodeksi ku saat liikenteeseen takasi
**Pisteet ja pilkut sekä isot alkukirjaimet puuttuvat vähäisen koulutukseni takia!**
*HOXHOX* Ostetaan etulisesti!! LINTTA? *HOXHOX*
Mercedes-Benz W201 M102 -92 EX.
W124 230TE (7hlö) vm -91 EX.
W124 200E vm -89 EX
W126 380SE -81 EX.
*HOXHOX* Ostetaan etulisesti!! LINTTA? *HOXHOX*
Mercedes-Benz W201 M102 -92 EX.
W124 230TE (7hlö) vm -91 EX.
W124 200E vm -89 EX
W126 380SE -81 EX.
takapää alakas autosta oleen nipussa.Harvempi perä tuli hankittua 3.07 välityksellä 3.58 tilalle.Takakaaria "mankeloidessa" löyty kuskinpuolelta pehmeää nii pitää kaari vaihtaa samallahan tuon vaihtaa toisellekki puolelle.
koiranluutki tulee uudet joku on joskus niissä yrittäny säästää
koiranluutki tulee uudet joku on joskus niissä yrittäny säästää
S124 230TE EX
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
päivitetään välistä
uudet jarrut hankittu facelifti w126
takakaaria vaihdettu
uus kardaani rakennettu purkuässän osista
tulevaa pakosarjaa kokeiltu paikalleen
etupäähän uudet puslat ym. tulossa samahan tuo remontoida,kun takapäässäki on jo kaikki uutta.Polttoaineen syöttöpuoli uusiutuu kokonaan suodatin,044,uus painevaraaja.
uudet jarrut hankittu facelifti w126
takakaaria vaihdettu
uus kardaani rakennettu purkuässän osista
tulevaa pakosarjaa kokeiltu paikalleen
etupäähän uudet puslat ym. tulossa samahan tuo remontoida,kun takapäässäki on jo kaikki uutta.Polttoaineen syöttöpuoli uusiutuu kokonaan suodatin,044,uus painevaraaja.
S124 230TE EX
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E