mersumies esittäytyy
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
mersumies esittäytyy
Lyöttäydyn mukavaan seuraanne.
Ajelen nykyisin mb190d -85 automobiililla, joka autom.
peltoautona 123 230E -77
ongelmani on sellainen että dieselille olisi ostaja ja olenkin etsiskellyt sopivaa bensaa tilalle.
mukavan -89 tenavatähden löysin joka on 2.6 moottorilla.
mutta foorumissanne ei juurikaan heru tietoa tästä autosta, et millainen se on ja kuinka sellainen voisi pelittää suomen oloissa.
ilmeisesti suht harvinainen.
hinta olisi todella edullinen.
kori vaikuttaa terveeltä, mitä nyt kylki aika kuhmuinen, mutta ei ruostevaurioita suuremmin.
koeajolla auto ei meinannut käynistyä millään. pyöri kyllä niinkuin pitää, mut ei käynistynyt kuin vasta pitkien starttausten jälkeen.
käynnistyttyään kone vain humisi, eikä minkäänmoista kilinää tai kalinaa tai edes silmin havaittavaa tärinää. käynti aaltoili jonkin verran mutta tasaantui.
koeajolla lämmöt hyppäsivät kerrasta tappiin, mut moottori ei keittänyt. mielestäni myös polttoainemittari temppuili ja kojetaulun valot taisivat myös palaa omia aikojansa.
Hieman sekava fiilis jäi mutta lupauduin ostamaan auton jos se on vielä ensi lauantaina myymättä. moottori kuulosti niin hienokuntoiselta ja alustasta ei kuulunu mitään pahaa ajossa. ihan asiallisen oloinen peli.
onko siinä kitkalukkoa? renkaat oli surkeat ja meno oli kuin ilmassa. lukko olisi hienojuttu..
tämmöisiä apuja tarvisi. Mihin olen näppini sotkemassa
Hinta oli paljon edullisempi kuin se mitä saan omasta dieselistäni. ja dieselini sentään -85 ja se 2.6 on -89 molemmat tuotiautoja
Ajelen nykyisin mb190d -85 automobiililla, joka autom.
peltoautona 123 230E -77
ongelmani on sellainen että dieselille olisi ostaja ja olenkin etsiskellyt sopivaa bensaa tilalle.
mukavan -89 tenavatähden löysin joka on 2.6 moottorilla.
mutta foorumissanne ei juurikaan heru tietoa tästä autosta, et millainen se on ja kuinka sellainen voisi pelittää suomen oloissa.
ilmeisesti suht harvinainen.
hinta olisi todella edullinen.
kori vaikuttaa terveeltä, mitä nyt kylki aika kuhmuinen, mutta ei ruostevaurioita suuremmin.
koeajolla auto ei meinannut käynistyä millään. pyöri kyllä niinkuin pitää, mut ei käynistynyt kuin vasta pitkien starttausten jälkeen.
käynnistyttyään kone vain humisi, eikä minkäänmoista kilinää tai kalinaa tai edes silmin havaittavaa tärinää. käynti aaltoili jonkin verran mutta tasaantui.
koeajolla lämmöt hyppäsivät kerrasta tappiin, mut moottori ei keittänyt. mielestäni myös polttoainemittari temppuili ja kojetaulun valot taisivat myös palaa omia aikojansa.
Hieman sekava fiilis jäi mutta lupauduin ostamaan auton jos se on vielä ensi lauantaina myymättä. moottori kuulosti niin hienokuntoiselta ja alustasta ei kuulunu mitään pahaa ajossa. ihan asiallisen oloinen peli.
onko siinä kitkalukkoa? renkaat oli surkeat ja meno oli kuin ilmassa. lukko olisi hienojuttu..
tämmöisiä apuja tarvisi. Mihin olen näppini sotkemassa
Hinta oli paljon edullisempi kuin se mitä saan omasta dieselistäni. ja dieselini sentään -85 ja se 2.6 on -89 molemmat tuotiautoja
Tervetuloa Meselle.
Ei tuo niin kovin havinainen kokoonpano ole, muttei toisaalta kovin yleinenkään. Appiukko on kouluttanut tuollaista konetta nyt reilut 200tkm ilman ongelmia, kokonaisajomäärä reilu 400tkm. Rempattu konetta ei ole, ja se käy edelleen kuin kello. Nokkavikojahan noissa on vanhemmissa ollut, mutta sen kuulee kyllä jo korvalla jos nenäkeppi on sileä.
Liittyisiköhän tuo "pitkä vieteri" polttoaineen paineisiin tai oikuttelevaan kylmäkäynnistyssuuttimeen?
Ei tuo niin kovin havinainen kokoonpano ole, muttei toisaalta kovin yleinenkään. Appiukko on kouluttanut tuollaista konetta nyt reilut 200tkm ilman ongelmia, kokonaisajomäärä reilu 400tkm. Rempattu konetta ei ole, ja se käy edelleen kuin kello. Nokkavikojahan noissa on vanhemmissa ollut, mutta sen kuulee kyllä jo korvalla jos nenäkeppi on sileä.
Liittyisiköhän tuo "pitkä vieteri" polttoaineen paineisiin tai oikuttelevaan kylmäkäynnistyssuuttimeen?
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
niin ja 2.6 vuosimalli onkin -88, toisin kuin aluksi väitin et -89.
Ajomäärää ei tiedä mut mittarissa 268tkm.
myyjä väitti et huono akku ja siksi ei käynnisty kun jännite liian alhainen.
bensan paineista olen kuulluut ennenkin. voiko painetta säätää?
bensapumppu kyllä kuului kun se sammui kun en heti startannut eli luulen et jokin paine sinne kyl tuli mut liekö silti tarpeeksi.
tässä mallissahan sen pitää olla muita korkeampi. käytettynäkin n.4.5-5.5bar?, ku muissa malleissa saa laskea alle 3bar.?
bemareissa tutustuin nokan koputuksiin ja sen osaan tulkita.
jos auton saan omakseni, mitä salaa toivon, niin ensi viikolla luultavasti notkun täällä sivustolla tunnollisesti.
siinä autossa on kai kaikkea pikkuvikaa ja suurempaakin, mut moottori, kori ja voimalinja vaikutti hyvä kuntoiselta, ni uskon et oikein menevän pelin siitä itselleni saisin. Tehoa tuntu olevan! ennemmän kuin hepoista olettaisi..
hyvin sivistynyt auto, ylellinen.
Ajomäärää ei tiedä mut mittarissa 268tkm.
myyjä väitti et huono akku ja siksi ei käynnisty kun jännite liian alhainen.
bensan paineista olen kuulluut ennenkin. voiko painetta säätää?
bensapumppu kyllä kuului kun se sammui kun en heti startannut eli luulen et jokin paine sinne kyl tuli mut liekö silti tarpeeksi.
tässä mallissahan sen pitää olla muita korkeampi. käytettynäkin n.4.5-5.5bar?, ku muissa malleissa saa laskea alle 3bar.?
bemareissa tutustuin nokan koputuksiin ja sen osaan tulkita.
jos auton saan omakseni, mitä salaa toivon, niin ensi viikolla luultavasti notkun täällä sivustolla tunnollisesti.
siinä autossa on kai kaikkea pikkuvikaa ja suurempaakin, mut moottori, kori ja voimalinja vaikutti hyvä kuntoiselta, ni uskon et oikein menevän pelin siitä itselleni saisin. Tehoa tuntu olevan! ennemmän kuin hepoista olettaisi..
hyvin sivistynyt auto, ylellinen.
K-Jetin ja KE-Jetin bensanpaineet pitää olla noin 5 kiloa. 260:ssä on KE-Jet. Painetta pystyy säätämään.
Käyntihäiriön aiheuttajana kylmäkäynnistyssuuttimelle menee ääni täältäkin, putsaamalla korjaantuu yleensä.
Olikohan siinä koneessa oikeasti mahottomasti lämpöä, vai kikkaileeko mittari omia kuvioitaan? Ja miten korkealle lämmöt nousi? 100 astetta on vielä ihan ok, vähän alle 80-90 on normaali rauhallisessa ajossa.
Lukkohan siinä on tai sitten ei. Riippuu onko se varustelistalta tilattu. 30% kitkalukko ja 100% hydraulilukko (molemmat samassa paketissa, ei erikseen) on ollut saatavilla. Vai olikos se pelkästään isompien mallien hienouksia?
Lykkää auton runkonumero (WDB201123456789) tuonne, ja kopioi saadut tiedot tänne. Suomennellaan sinulle mitä kaikkea autostasi löytyy.
Käyntihäiriön aiheuttajana kylmäkäynnistyssuuttimelle menee ääni täältäkin, putsaamalla korjaantuu yleensä.
Olikohan siinä koneessa oikeasti mahottomasti lämpöä, vai kikkaileeko mittari omia kuvioitaan? Ja miten korkealle lämmöt nousi? 100 astetta on vielä ihan ok, vähän alle 80-90 on normaali rauhallisessa ajossa.
Lukkohan siinä on tai sitten ei. Riippuu onko se varustelistalta tilattu. 30% kitkalukko ja 100% hydraulilukko (molemmat samassa paketissa, ei erikseen) on ollut saatavilla. Vai olikos se pelkästään isompien mallien hienouksia?
Lykkää auton runkonumero (WDB201123456789) tuonne, ja kopioi saadut tiedot tänne. Suomennellaan sinulle mitä kaikkea autostasi löytyy.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
kiitos
olettepa te valppaita. ajattelin et monikaan ei vastaa..
auto oli sisällä lämpimässä tilassa. eikä sillä ollu ajettu päivään?
lämpömittäri meni aivan tappiin niin ylöskuin pääsi ja kädellä letku tuntui normaalilta, eikä silminhavaittavaa keittämistä.
uskon tuohon kylmäkäynnistyssuuttimeen, koska sammutin auton ku lämmöt hyppäs kesken ajon ja kun käynnistin, ni auto hyrähti vaivatta käyntiin.
auto oli sisällä lämpimässä tilassa. eikä sillä ollu ajettu päivään?
lämpömittäri meni aivan tappiin niin ylöskuin pääsi ja kädellä letku tuntui normaalilta, eikä silminhavaittavaa keittämistä.
uskon tuohon kylmäkäynnistyssuuttimeen, koska sammutin auton ku lämmöt hyppäs kesken ajon ja kun käynnistin, ni auto hyrähti vaivatta käyntiin.
Re: kiitos
pienikulkija kirjoitti:olettepa te valppaita.
No tämä kertoisi enemmänkin lämpömittarin viasta: kylmäjuotoksesta, liittimen huonosta kontaktista tms. Miksei anturikin voisi olla rikki?pienikulkija kirjoitti: lämpömittäri meni aivan tappiin niin ylöskuin pääsi ja kädellä letku tuntui normaalilta, eikä silminhavaittavaa keittämistä.
Re: kiitos
Hih hih. Sen päivän kun näkis...pienikulkija kirjoitti:ajattelin et monikaan ei vastaa..
Kannatan anturi- tai liitinvikaa.
Niin ja tervetuloa. Koita saada auto kotiin.
Tää on ihan kohta valmis.
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
en saanut kotiin
mersua ku ei menny oma kaupaksi, koska automaattiloota alkoi kenkkuilemaan mun 190d.
Elikäs mikä mättää kun nelonen ei tahdo mennäpäälle.
pääosin toimii normaalisti, mut satunnaisesti ei nelonen mene vaan jää ikäänkuin vapaalle ja kun löysää kaasua ni sit menee ja matka jatkuu.
mulla olis peltoautossa 5 vaihteinen käsivaihteisto, mut kuinka osat mahtaa sopia keskenään? 230E 123----190d 201
Elikäs mikä mättää kun nelonen ei tahdo mennäpäälle.
pääosin toimii normaalisti, mut satunnaisesti ei nelonen mene vaan jää ikäänkuin vapaalle ja kun löysää kaasua ni sit menee ja matka jatkuu.
mulla olis peltoautossa 5 vaihteinen käsivaihteisto, mut kuinka osat mahtaa sopia keskenään? 230E 123----190d 201
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
tarkennusta
ilmeisesti vain tuo säätö juttu tehtävä
ajattelin jo et se on romua koko loota mut toimiikin aika hyvin kun kaasuttaa rauhallisesti, eli tangoston säätöön perehdyttävä
ajattelin jo et se on romua koko loota mut toimiikin aika hyvin kun kaasuttaa rauhallisesti, eli tangoston säätöön perehdyttävä