Jaasun pikkumersu.
Jaasun pikkumersu.
Eli tulipaha laitettua nyt pitkästä aikaa pikkumersu ittelle. eli 2.0 ruisku ja automaatilla jatkettuna ja asd perä jonka toimivuudesta ei niinkään tietoa vielä ole..
tekniikaltaan pelaa hyvin. kone vähän "säklättää" mutta olkoon. semmonen juttu vaan että öljynpaineet tasan 0 tyhjäkäynnillä ja ajossa noin 2. liekkö anturi vika vai mittari vika? kuitenki auto käyny tyhjää jonki aikaa eikä kummosempia ääniä ole. öljyki lensi kaaressa ku otti ölppä korkin pois.
laittelen kuvia tässä huomisen aikana.
jospa tässä pysyy huollot paremmin tallessa mitä minun päässä
tekniikaltaan pelaa hyvin. kone vähän "säklättää" mutta olkoon. semmonen juttu vaan että öljynpaineet tasan 0 tyhjäkäynnillä ja ajossa noin 2. liekkö anturi vika vai mittari vika? kuitenki auto käyny tyhjää jonki aikaa eikä kummosempia ääniä ole. öljyki lensi kaaressa ku otti ölppä korkin pois.
laittelen kuvia tässä huomisen aikana.
jospa tässä pysyy huollot paremmin tallessa mitä minun päässä
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Alkupään malleissa nokat oli pehmosempaa tavaraa, jos ei oo hydraulinostin vaan loppu (kälätys sillon vaimenee yleensä kierroksilla), niin todennäköisesti joku nokka sileenä. Siitä säklätys. Nokka menee kun öljynjakoputkesta pikeytyy reiät tukkoon tai paineessa on häikkää. Öljynpaineet mittaisin ensimmäiseksi jollain mekaanisella mittarilla ja lähtisin sitten miettimään vikapaikkoja. Voi se nostin olla mykkä tai nokka kulahtaa silläkin ettei paine riitä kanteen asti. Joka tapauksessa paineen tulisi jo tyhjäkäynnillä johonkin nousta ja kierroksilla tappiin, sikäli kun kone ja pumppu on vähääkään "veteessä". Ketju voi nostaa käydessä öljyä korkin reiästä ulos vaikkei koneessa/kannessa olisikaan paineet ok.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
nyt pari tuntia kylillä ajelin hissukseen ja öljynpaine nökötti nollassa. pienellä kaasulla nousi heti ja viisari väpätti ku hullun juttu. luulen mittari vikaan,kai tuo jo leveny ois? kylmänä kyllä nosti heti 3 paariin ja kävi ilman säkätyystä.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Ihan on oireet ku ex kolmesatkussa. Kylmänä toimi ok ja lämpysenä heilu mittari miten sattu. Välillä näytti nollaa ja välillä ei sitäkään. Anturi tai mittari sökö...
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
nyrkkiä näytin jo mittaristoon. pelasi minuutin olkoon vaaan. maanantaina tyrkkiä leimalle. ei mene läpi ainakaan käsijarrun puolesta. saapaha vikalistaa. tänään tuloo kuvia!
ja jos joku haluaa myyä mulle keskuslukitusken moottorin vai mikäse on nii ottaa yhteyttä.
sitte semmonen kysymys että missä asd boksi on tossa vehkeessä? VIN antaa kyllä tiijon jotta asd on
ja jos joku haluaa myyä mulle keskuslukitusken moottorin vai mikäse on nii ottaa yhteyttä.
sitte semmonen kysymys että missä asd boksi on tossa vehkeessä? VIN antaa kyllä tiijon jotta asd on
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Perämurikkaan tulee kuskinpuolen vetarin puolelle hydr.putki ja toisella puolella ilmaus nippa... Vetarit on lyhyemmät ku normissa ja välitys yleensä 3,27?... JA eikös se vin-koodillaki selvii..?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Mulla vois olla tuossa purkunersussa sopiva keskuslukon pumppu, jos oot tulossa makkaramiittiin Nii kulkeutuis sinne.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kannattaa kysästä täältä; http://www.koskelanpurkaamo.com/
vespumppu vuotaa vieläi,laitamma kuntoo ku jaksamma. mittariston käytin irti ja kaikki polttimot ehjiä,ei silti syty asd valo. kai se on laitettu parempaan peliin... on muuten myynnissä jos jotakuta kiinnostaa. leimaan kuun alussa,ainaki kokkeilen..
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport