tarvike virtalukkosylintereistä

Vastaa Viestiin
sammy88
Viestit: 13
Liittynyt: 18.9.2013 10:42

tarvike virtalukkosylintereistä

Viesti Kirjoittaja sammy88 »

Vanha lukko jumiutui niinkuin ne yleensäkkin tekee. Sain mätänetiltä uuden tarvikkeen kilkkeineen päivineen ja nyt on sylinteri paikallaan. Mutta nyt ei rattilukko pelaa. Pari kertoo sitä irti käytin ja ei se halua toimia. Minua ei homma sinäänsä haittaa. Onko kellään muulla käynyt samalla tavalla motonetin sylinterin kanssa ja voiko rattilukko yllättäen mennä päälle?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29118
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Rattilukko toimi aiemmin ? Patruunassa lienee siis vika.
Mielestäni erittäin epätodennäköistä että menisi rattilukko päälle yllättäen, siis ajossa - mutta hanki silti mahdollisimman pian kunnollinen patruuna.
Wolfie
Viestit: 688
Liittynyt: 11.2.2011 5:14

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mulla on pari kolme kertaa vaihdettu sylinteri erinäisiin mersuihin ja joka kerta mätänettiläinen. Ei ole tuommoista tapahtunut mulle ainakaan.
Käy vaihtamassa takuuseen uuteen sylinteriin lähimmässä motonetissä. Toimivan sylinterinhän irrottaa vaikka parkkiksella viiteentoista sekuntiin että sinällään ei iso homma. Saat suoraan uuden tiskiltä kouraan ja pääset kokeilemaan toimiiko uusi.
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
sammy88
Viestit: 13
Liittynyt: 18.9.2013 10:42

Viesti Kirjoittaja sammy88 »

Kyllä aiemmin on lukko toiminu. Pitää vielä kokeilla viikonloppuna ja sen jälkee käydä motonetissä :) Taistelu jatkuu
sammy88
Viestit: 13
Liittynyt: 18.9.2013 10:42

heh :D

Viesti Kirjoittaja sammy88 »

Ilmeisesti sen verta on uhrattu oravia että on tähdet ja kuu oikeassa asennossa että lukko toimii. Mystistä. Samalla valosummerikin toimii o_O
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201”