Orsii-:n c250 turbodiesel
Tiivistelitkös kammiot vai oliko niissä vikaa edes?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tätäkin unohtunu päivittää taas hieman..siis jos tämä nyt ketään edes kiinnostaa Elikkäs tuli penkissä käytyä muutama viikko takaperin ja lukemat oli 215hv/n.500nm. Paikoillaan nyt siis om606 koneen hyrrä,pikku kiinankuuleri ,606 imusarja, 3" rosteriputkisto ja evrymodi. Kytkn posahti tänään ja huomenna menossa uus paikoilleen Niin ja laitoin eilen rh aa toplinet alle loppu kesäksi..koko vaan tosin 16x8" mutta omaan silmään sopii hyvin. Jos huomenna niitä kuvia
C250TDT -98
Sieltähän on tullut mukavat lukemat evryllä ja tietenkin noilla muilla pikku muutoksilla! Onko muuten paljon ahtoja? Et viittis pistää penkkilappua näytille? Olis mukava nähä millanen käppyrä tolla evryllä tulee.
Minkä takia oot laittanut om606 imusarjan? Ei kai se vakio vielä noissa tehoissa ahista?
Minkä takia oot laittanut om606 imusarjan? Ei kai se vakio vielä noissa tehoissa ahista?
Joo kyllä oon ihan tyytyväinen nuihin teholukemiin mitä sieltä tuli. Ahtoja on evry täysillä 1.2 bar. Penkkilappua ei tulostettu kun ei sitä oo katastukseen tai mihinkää tarvinnu mutta todella tasanen käyrä oli eikä edes tipahtanu loppua kohti yhtään Imusarjan vaihdoin puhtaasti sen takia että ahtoputkesta saa puolet lyhyemmän ja onhan se vähemmän tilaa vievä sekä siistimpi =)
C250TDT -98
Eipä tällekään oikein uutta kuulu. Muutaman sentin nostin ylemmäksi ja talvivanteet vaihtu valkosiin compomotive luuk vanteisin Joku hehku siellä on taas pimeänä kun hehkuvalo jää palamaan. Mikäs se vuotava läpivienti hyttiin oli näissä w202 mersuissa? Alkanu välillä neste tuoksumaan ja jonkin verran saa lisätä.
C250TDT -98