mb C w202 220D epc valo APUJA!

Vastaa Viestiin
qwertyuiopå
Viestit: 7
Liittynyt: 28.12.2014 20:11

mb C w202 220D epc valo APUJA!

Viesti Kirjoittaja qwertyuiopå »

Elikkäs ostin tuomosen auton joku kuukausi sitten oli akun kengät irti ja laitoin ne nopeaa paikalleen ja laitoin auton käyntiin nii epc-valo paloi mittaristossa eikä sammutuksella lähteny ja autolla ei päässy 100km/h kovempaa ja tehot oli mitättömät automaatti vaihto jo 3000kieroksen kohalla vaikka kaasu oli pohjassa. No ajoin sitten keskustaan 20km ja sammutin ja aloin ihmettelemään mikä siinä on ja kurkkasin sitte peräkonttiin nii sielä oli akun kenkä puoleksi irti mutta kosketusta sai kumminkin jonkun verran. No hakkasin kengän paikolleen ja kiristin molemmat navat tiukkaan. Käynistin auton ja valo ei enään palanut ja tehot oli tallella. Toimi loppu päivän ilman että epc-valo syttyi. Aijemmin auto ollut itellä 1kuukauden eikä moisia valoja ole syttynyt. Eli voiko tämä kaikki vaan nyt johtua siittä että akun kenkä oli huonosti kiinni? vai myynkö auton äkkiä pois että alkaako sieltä luucas pikku hiliaa rikkoutumaan? Jos valo ei enään syty huokasen helpotuksesta eipä ole nyt syttynyt kenkien kiristämisen jälkeen. Antakkaa neuvoja voiko olla että vika oli tässä jos ei saanut kunnolla maata koska - napa oli melkein irti?
JSO
Viestit: 155
Liittynyt: 13.5.2013 23:56
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JSO »

Todennäkösesti johtui akunnavasta. Ja jos jotain oikeeta vikaa tuloillaan niin korjaa mielummin kun myyt "ehjänä" jollekkin tietämättömälle.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kyllä varmaan on johtunut akkujutuista kun ei ole useammin ollut ongelmaa.
wiimax.fi
qwertyuiopå
Viestit: 7
Liittynyt: 28.12.2014 20:11

Viesti Kirjoittaja qwertyuiopå »

Eilen ajoin autolla 200km yhden illan aikana oli sammuksissaki välillä eikä epc-valo kummitellu. Eli itse olen nyt vahvasti sillä kannalla että johtu akun navoista, koska auto pelasi niinkuin unelma! Mutta jos vika vielä uusiintuu käännyn takas tänne foorumin puolelle.
qwertyuiopå
Viestit: 7
Liittynyt: 28.12.2014 20:11

Viesti Kirjoittaja qwertyuiopå »

Eilen ajoin autolla 200km yhden illan aikana oli sammuksissaki välillä eikä epc-valo kummitellu. Eli itse olen nyt vahvasti sillä kannalla että johtu akun navoista, koska auto pelasi niinkuin unelma! Mutta jos vika vielä uusiintuu käännyn takas tänne foorumin puolelle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”