Auto on 300TE-24 -91 automaatti (saksan tuonti jos merkitystä)
Mystinen vika joka alkoi kun pakkas lukemat alko olemaan 20 astetta.
 
 lähti käyntiin ilman ongelmia ajoin noin 7 km ja kun tulin työmaan pihaan se sammus siihen. annoin vähän aikaa olla ja koitin käyntiin ja taas lähti kuin rusakko makuulta.
Kotiin tullessa sama homma kun pihaan pääsin niin sammu ja kun heti starttasi niin ei lähtenyt mutta kun odotti hetken niin johan lähti käyntiin.
 
 Tuon jälkeen ostin polttoaine suodattimen ja vaihdoin sen, kun en tiedä koska se oli vaihdettu. lähdin ajelemaan lämpimästä tallista ja hyvin pelitti noin 40km kunnes tulin koe lenkiltä kotipihaan niin taas käynti aaltoili ja auto sammui eikä lähtenyt käintiin. noin 10 min odotuksen jälkeen starttasin ja taas toimi
 otin ilman oton väli putken pois (putki ilmansuodatin kotelolta syylärin viereen) eli nyt saadaan lämpimämpää ilmaa kone huoneesta. Ja ei muutakuin koe lenkille ja ajoin taas noin 40km ja ei enään sammunut missään vaiheessa? Voiko se todellekin olla vain tuosta kiinni ja miksei meidän 230TE -88 sitten tee samaa?
  otin ilman oton väli putken pois (putki ilmansuodatin kotelolta syylärin viereen) eli nyt saadaan lämpimämpää ilmaa kone huoneesta. Ja ei muutakuin koe lenkille ja ajoin taas noin 40km ja ei enään sammunut missään vaiheessa? Voiko se todellekin olla vain tuosta kiinni ja miksei meidän 230TE -88 sitten tee samaa?Onko kellään vastaavia kokemuksia?


 , ei edes 230 TE stä joka on tosin  vanhempaa vuosikertaa -88
 , ei edes 230 TE stä joka on tosin  vanhempaa vuosikertaa -88




 samoin oli ilmanputsarin kotelossa (sisäpuolella) vettä.
  samoin oli ilmanputsarin kotelossa (sisäpuolella) vettä.  
   Joten ei mikään ihme että hyytyi.
  Joten ei mikään ihme että hyytyi.

