Kone saatu nyt suurimmaksi osaksi käymään hyvin. Ongelmana enää
huono käyntiinlähtö jälkilämpöisenä, usein sammuu heti käynnistyttyään, jos ei anna kaasua, ja täyskaasulla nykiminen/hyytyminen.

Käytetty Alppilan autohuollossa Karjalankadulla,
Siellä tarkistettu paineet, seokset, pumput toimii, takaiskuventtiili tankille päin pelaa, ja järjestelmä pitää paineen hienosti.
Lambda antaa myös oikeanlaista signaalia.
Paine-eron säädin (EHA) todettu vialliseksi, testattu ensin toimivasta koneesta vastaavalla osalla, ja sitten ostettu 5000km käytetty osa kolariautosta - ei vaikutusta. Akku on uusi, ja laturi pelaa.
Tässä vielä lista mitä on tehty:
-Tulpat, -johdot (bremi) & ilmanputsari vaihdettu
-Virranjakajan kansi, pyörijä ja puola (bosch) vaihdettu
-Imuilmavuodot tarkistettu
-Polttoainesuodatin vaihdettu
-Suuttimet (bosch) vaihdettu
-Ilmamäärämittarin potentiometri vaihdettu uuteen ja säädetty 0,75v tyhjäkäynnillä
-Lämpötila-anturi mitattu, antaa oikeita arvoja
-Kaasuvivuston tyhjäkäyntikytkin mitattu, toimii
-Tyhjäkäyntimoottori/lisäilmaluisti pesty voideltu ja tarkistettu - avautuu
-YJ-rele ja bensapumpun rele tsekattu
Luin jostain että EHA-venttiiliä/paine-eron säädintä hienosäätämällä voisi tällainen ’’ominaisuus’’ korjaantua?
