230ce laiskuus

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
JSO
Viestit: 155
Liittynyt: 13.5.2013 23:56
Paikkakunta: Tampere

230ce laiskuus

Viesti Kirjoittaja JSO »

Edelleen tuntuu kovin laiskalta toi coupe, ainakin verrattuna 2.0 tenavaan tai 1.8 w202. Määräjakajaa kokeiltu säätää rikkaammalle ja laihemmalla, ei vaikutusta joten on nyt siinä missä alunperinkin. Yj-releen vaihdoin muuten vaan varmasti toimivaan eikä sekään mitään auttanut, en tosin tiedä vaikuttaako missään tapauksessa kulkuun mitenkään. Tyhjäkäynti on kylmänä aaltoileva, mahtaako liittyä tähän laiskuuteen jotenkin? Tietääkös joku pirkanmaalta osaavaa miestä ton määräjakajan säätöön jolla ois päästöjen mittaus vehkeet, huolettaa vähän toi tuleva lähenevä leima. Niin ja millasissa hinnoissa moinen säätäminen liikkuu?
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Mikäs vuosimalli kyseessä..? Jos alle 89 nii jokohan olis nokka-akseli tiensä päässä...?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

sitäpaitti se on laiska ku helvetti :D
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
mesekisti
Viestit: 113
Liittynyt: 19.10.2013 9:20

Viesti Kirjoittaja mesekisti »

Sergey kirjoitti:sitäpaitti se on laiska ku helvetti :D
No ei khyyl oo 8) ainakin kun on tikissään niin varmasti pieksee ainakin kaasaritenavan :D kyllä tuo oma ainakin kiihtyy ihan kiitettävästi, ainakin 3000rpm->.
JSO
Viestit: 155
Liittynyt: 13.5.2013 23:56
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JSO »

88 on, ja 2.0 ruisku tenava tuntuis kovasti pirteemmältä. Mulla 350tkm ja tenavassa oli yli 410tkm eikä kumpaankaa oo nokalle tehty mitään. Koskas muuten toi kaks rivinen ketju tuli? Tossa tenavassa kun ei ole mutta coupessa on. Jotenki tuntuu liian laiskalta yläkierroksilla, 2000-6000rpm välillä ei oo minkäänlaista "piikkiä", tasasen laiskasti vetää koko kierrosalueen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”