® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?

Saako perustaa alijaoksen linttaanpoletuille & rumille mb:le

Tokihan tänne sellainen mahtuu
254
67%
No mutta ei, siitähän kärsisi foorumin asiallinen imago
16
4%
Tehkää niinkuin tahdotte, kunhan ette tule minulle valittamaan
46
12%
Mazda 5
64
17%
 
Ääniä yhteensä: 380

onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Tähän renkula-keskusteluun ottaisin sen verran kantaa, että lintta kyllä muuttui ihan toiseksi autoksi ajaa kun laittoi kunnon renkaat siihen alle. Nyt kelpaa.

Taidanpa ottaa ihan tavaksi törsätä vähät rahani kunnon renkuloihin tästedes, meinaan oli tuossa kehä-ykkösellä sen sortin tilanne että ilman mainittuja renkaita ois eräs Passat varmaan lyhentynyt metrin :shock: Kurvas kaistalle ihan lähelle eteen ja tämmäs samantien liinat kiinni ilman mitään järkevää syytä. Onneks on tosiaan kunnon renkaat ja hyvä alusta sekä jarrut, meinaan onnistui ehkä tähän mennessä haastavin suorittamani väistöliike eikä kellekään käynyt mitään, edes autoille.

Niin, ja tuli kanssa tuossa suoritettua lintalla kunnon trucker-suoritus. Nimittäin kiskottiin sillä autotraileria ja autoa, mainittujen kamojen yhteispaino jokseenkin yhtä paljon kuin lintan. Ylämäissä sai hakea parhaimmillaan kakkosta pesään, mutta hyvin lintta sen kesti. Ei edes alkanut ylikuumeilemaan tai muuten kummittelemaan. On ne sitkeitä hevosia, ne kaikki 55 8)
Avatar
tupru
Hole 19
Viestit: 1587
Liittynyt: 27.6.2007 21:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tupru »

EzKo kirjoitti:
tupru kirjoitti:Normisti puoltanu pikkusen oikealle, mutta nyt viime päivinä alakanu viemää saman verran vasemmalle...hmm :roll:

Jos se on tähän asti puoltanut 20 vuotta oikealle, niin ilmeisesti seuraavat 20 vuotta se puoltaa sitte vasemmalle,,ikäänkuin korvatakseen aikaisemman. Osaakoha tuo auto ajatellakki jopa? :shock:
:niinpaniin: :niinpaniin: aaahhhh...tää on mun suosikki puheenaihe 8) jos oikeasti haluu tietää miten paljon auto voi vetää oikealle niin saa kokeilla mun lavettia :lol: sanoisimpa että nyt viimepäivinä on vetäny ihan hullunlailla :arsespank: nooh...pitääpähän ainakin kuskin valveilla :halm:
Voej että :oops: on siinä jotai herkkää tuossa autossa.. Nyt se työntää suoraa niinku ainaski.. aivan IHQ :oops: :lol:

Että HIPHEI!! :rollin: ja Ezkolle voimia vääntelyyn :twisted: :lol:

No ei sillä eikä millää,,kuttiplukerror.. Vapisi ja vispasi niin palijo, että aattelin vian olevan jo peltivanteissa / niillä olevissa kumeissa.. ja niihä siinä kävi, että ku vaihto eri renkaat keulille, nii jopaha tuntuu taas ajettavalta kapistukselta.. :D
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku :ope:
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Boss kirjoitti:Jaa, pitänee napata muutama kuva, väyryselläkös pääsi kanssa mukaan kun kriteerit täyttyy?
Sääntökirjassahan se tämäkin:
Lisäksi tähän kirjattakoon myös Väyrystenvähättelemättömyysmomentti: Väyryset ovat yhtä tasa-arvoisia jäsenehdokkaita kuin muutkin ajoneuvokannan edustajat.
Että tervetuloa sakkiin Huugo! Kuviakin odottelemme mielenkiinnolla ja jännityksellä. Muistathan että tänne ei tarvitse skannata esitteestä uden auton fotoja, kuten jotkut kainoimmista uusista jäsenistämme ovat ilmeisesti viimeaikoina tehneet, täällä auto saa näyttää autolta :!:
Renkaisiin liittyviä kysymyksiä arvoisalle linttaklubille.
Kiitoksia kysymyksistä, tässäpä vastaukset: Kyllä, ei, ahaa, hmm. 1.2-5 bar, hyvä. Ei yhtään, vai niin, ei haittaa. 258, jos teet rengastyöt itse ulkosalla. 75% saanto on jo hyvä, päästäisiinpä poliitikkojen täyspäisyydessä samaan. Et. Se on aina ollut muodikasta.

Kiitoksia Ranexille hyvästä nastanpoistovinkistä, kuulostaa pelottavalle :shock: mutta varmasti tehokasta :!:
Sir onre kirjoitti:Tähän renkula-keskusteluun ottaisin sen verran kantaa, että lintta kyllä muuttui ihan toiseksi autoksi ajaa kun laittoi kunnon renkaat siihen alle. Nyt kelpaa.

Taidanpa ottaa ihan tavaksi törsätä vähät rahani kunnon renkuloihin tästedes, meinaan oli tuossa kehä-ykkösellä sen sortin tilanne että ilman mainittuja renkaita ois eräs Passat varmaan lyhentynyt metrin :shock:
Sikälis hassua että nuot laitteet jotka koskevan vain vähän reilun kämmenen alalta maahan vaikuttavat niin paljon siihen miten se auto käyttäytyy suhteessa juurikin siihen maahan :lol: Eli kuten Malmi tuolla aikaisemmin jo vihjaisikin, vaikka kuinka linttamiehiä, niin oikeasti jarrusatuloita ei kiinnitetä rautalangalla (kuin korkeintaan väliaikaisesti) ja renkaat pitää olla liikennöintikelpoiset :wink: Jutunheitto sitten erikseen 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Olen tässä jo pitempään katsellut tänne lintaklubiin hyväksyttyjä autoja. En millään haluaisi tunnustaa omistavani lintan, mutta pakko kait se on uskottava linttoja ne on molemmat :shock: Anoisin siis kaksoisjäsennyyttä.

Aloitetaan vaikka ceestä ja lopetallaan 250deehen

Cee:
Ruostetta on kuten seuraavat kuvat voivat todistaa KLIK KLAK. Moottorista kuuluva ääni ei liene normaali :shock: kuuntele tästä.
Lapset moittivat eilen hiekkalaatikon olevan tyhjä, no ei huolta vein ceen takapenkiltä muutaman kottikärryllisen hiekkaa laatikolle ja taas lapset on tyytyväisiä.

250dee:
Tästäkin löytyy ruostetta :D NÄPS ja kuten edellisestä kuvasta voit päätellä lintaankin se on painunut, tässä vielä kuva paremmasta kyljestä LINTTIS. Öljyähän tämä yksilö ei valitettavasti vuoda kuin moottorista ja vaihdelaatikosta :cry: Nestevuodotkin loistavat poissa olollaan :cry: . Savun määrä auton perässä on ihan huomattava.

Molemmat autot ovat meidän perheeseen kohtu tuoreita hankintoja, siitä johtuen monet lintta ominaisuudet ovat vasta tulollaan mutta ne tulevat kyllä :D

Rengas asioissa olen kyllä aika tiukka :shock: pinnattuja en salli ollenkaan, koska halvemmalla saa uusia korealaisia ja ne on oikeesti hyviä. Talveksi kyllä ajattelin ostaa Ceehen 2 uutta Nokian HKPL 5:sta, mutta 124 pärjää ihan hyvin "hieman" heikommillakin renkailla.

-Harri


ps. Tässä vielä video edellisestä autostani joka todistaa että linttoja on ollut ennenkin :wink:
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Kauankohan arvoisa Linttaneuvosto käsittelee hakemustani? Jännittää vaan niin kauheesti et kuin käy :!:
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Harju kirjoitti:Kauankohan arvoisa Linttaneuvosto käsittelee hakemustani? Jännittää vaan niin kauheesti et kuin käy :!:
Haloo, missäs se hallitus on :?: Minä ainakin puollan Harjun jäsenyyttä :!:

Asiasta kolmanteen, tänään säätelin lintan seisontajarrun siihen kuntoon jotta pitoa luulis löytyvän. Samalla testailin alapallon, kun tuntuu joku kolahdus, väljähän se kuskin puolelta oli :D Kiitos tiileri mainioista ohjeista mitä olet jakanut täällä foorumilla, niiden mukaan osasin sen testata. Hommahan menee kutakuinkin näin, kulma tukivarren alta ylös(ei tartte sen ylemmäksi kuin että saa renkaan irti, tulisi testata suunnilleen jousituksen normikorkeudella). Rengas pois, sitten vääntää alapallon vierestä pyöräntuentaa ylöspäin, ihan siitä suojakumen vierestä, aika helposti tuntuu välys. Minä käytin isoa meisseliä siihen, kuvasta siis:
Kuva
Osa 62 on alapallonivel, se on tuossa tukivarressa 56 sekä pyöräntuenta osassa 5 pultilla 65 kiinni, väännetään tuosta pultin alamaastosta siis ylöspäin.

Huomenna ajattelin kuitennin käyttää leimasedällä ihan pirruuttani, jos ei alapallosta narahda niin alkaa älämölö :pappa: :pappa:

Sitten pitäs miettiä että vaihtaakko ite, vai käykö pajalla, pajalla vaihtuis luultavammin tuntiin molemmat (toinen huutaa) kuin taas itse vaihtamalla siinä menee....Nooh, hyvän osan lauantai päivästa + illasta, ja loppujen lopuksi maanantaina vielä haetaan kaupasta loput tarvittavat työkalut :shock: :roll: :) :D Kumpi parempi ?

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Alapallo vaihtuu kätevältä mieheltä alta 10 tuntiin, eiku ttaisin vaihtaa tietysti molemmat, eli 5 tuntia kappale.....ei siinä sen kauempaa. :lol:

Korjaamolla sitte vaihtovat perhanat vissiin puolessa tunnissa molemmat ja velotti huimat 40 rahaa + osat. :roll:
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Eikö tästä nyt tullu mitään :shock: Kerrankin koin jonkin asian olevan hyvinkin lähellä sydäntäni, mutta ei jäsennyyttä tainnut tulla tähänkään kerhoon :supersad: Töötterö clupiinkaan (vai mikä se kamera kerho onkaan) en kamerakännykälläni kelvannut :cry:

Hyvästi pitäkää linttanne :supersad:



:hang:
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Harju kirjoitti:Eikö tästä nyt tullu mitään :shock: Kerrankin koin jonkin asian olevan hyvinkin lähellä sydäntäni, mutta ei jäsennyyttä tainnut tulla tähänkään kerhoon :supersad: .....
...
Hyvästi pitäkää linttanne :supersad:

:hang:
Woe, älä nyt harju vaivu epätoivoon. Minä voin otta oikeuden omaan kätöseeni ja myöntää sinulle jäsenyyden koeajalla, sovittaisiinko että jos ei viikonloppuun mennessä hallitukselta tule vastausta, vastaako autosi kriteeristöä, niin sitten otetaan hallitus puhutteluun :?: :? :wink: :pappa:

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Boss kirjoitti:Alapallo vaihtuu kätevältä mieheltä alta 10 tuntiin, eiku ttaisin vaihtaa tietysti molemmat, eli 5 tuntia kappale.....ei siinä sen kauempaa. :lol:

Korjaamolla sitte vaihtovat perhanat vissiin puolessa tunnissa molemmat ja velotti huimat 40 rahaa + osat. :roll:
Joo, jotain tämmöistä skenaariota olen myös mielessäni pyöritellyt, noinhan ne remontit yleensä muutenkin menee :D

Jotenkin kuitenkin hirmuinen hinku ois ite ruveta vaihtamaan, mistäköhän tuokin johtuu :shock: :oops:

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
tupru
Hole 19
Viestit: 1587
Liittynyt: 27.6.2007 21:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tupru »

Missä lie koko johivajava..Mersun alla lie :roll:

Ehottomasti puollan Harijun jäsenyyttä tähän porukkaan,,ei muuta ku sekaan vaan, vaik ei seisokkaa.. :lol:

Vieläku kolomas puoltaja löytys, nii ei puhuttasi hallitukselle mittää, vaan ylennettäsi hariju suoraa ihan täyspäiväseksi jäseneksi.. Näin se mennee meilläpäi..
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku :ope:
Avatar
ArPi
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 1079
Liittynyt: 30.9.2005 20:44
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja ArPi »

tupru kirjoitti:Missä lie koko johivajava..Mersun alla lie :roll:

Ehottomasti puollan Harijun jäsenyyttä tähän porukkaan,,ei muuta ku sekaan vaan, vaik ei seisokkaa.. :lol:

Vieläku kolomas puoltaja löytys, nii ei puhuttasi hallitukselle mittää, vaan ylennettäsi hariju suoraa ihan täyspäiväseksi jäseneksi.. Näin se mennee meilläpäi..
Kyllähän sitä puolletaan yhtä paljon, kun mersu puoltaa raviojaan :!: :!:

Eli Tervetuloa Harju joukkoon tummaan..
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...

Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Voi kiitos pojat maailmassa on sittenkin vielä hyviä ihmisiä jäljellä :!: Mää oon nyt nii onnellinen :D Nyt ei ookku yts pikku onkelma! Mistä saa sen ärrän ympyrän sissään :?:
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Harju kirjoitti: Nyt ei ookku yts pikku onkelma! Mistä saa sen ärrän ympyrän sissään :?:
Copy/Paste jonku allekirjoituksesta :wink:
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
CDTA
Viestit: 1617
Liittynyt: 02.11.2006 1:27
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Tai kierrä äärrä orren ympäri...ja pistä ässä taskuun :wink:

E: Tuossa on ole hyvä! ®
Viimeksi muokannut CDTA, 25.9.2007 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Eipä tullu mieleen :lol:

Nyt on vijahovihan turha tulla :shout: mul on allekirjootuket ja kaikki 8)
kuujalka
Viestit: 569
Liittynyt: 30.9.2005 11:57
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja kuujalka »

Olisit Harju vielä kertoillut tarinaa hifi systeemistäsi niin jäsenyys klubiin olisi ollut käsitelty valmiiksi jo aikoja sitten... :lol: :lol: :lol:
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

kuujalka kirjoitti:Olisit Harju vielä kertoillut tarinaa hifi systeemistäsi niin jäsenyys klubiin olisi ollut käsitelty valmiiksi jo aikoja sitten... :lol: :lol: :lol:
Vahvistin päästi toiminta savut pihalle :cry:
kuujalka
Viestit: 569
Liittynyt: 30.9.2005 11:57
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja kuujalka »

Tälle surulliselle tapahtumalle en halua nauraa, otan osaa menytykseesi :( ...mutta ne asennukset :!: ihailtavaa suunnittelua ja tinkimätöntä hifismiä 8)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

klo 9:03 Harju kirjoitti:...Anoisin siis kaksoisjäsennyyttä.
...
klo 10:41 Harju kirjoitti:Kauankohan arvoisa Linttaneuvosto käsittelee hakemustani?...
Jäsenlista muokattu klo 14:48 jovihava kirjoitti:Alijaos linttaanpoljetuille, rumille, ja ruosteisille tähtikeuloille...
...
Jäseneksipääsystä tiedoitetaan liittämällä nimi allaolevaan jäsenlistaan.
...
Jäsenlista ilmoittautumisjärjestyksessä:
  • ...
    Boss
    Harju <meneeköhän pitkäänkin ennenkun se huomaa jo olevansa listoilla :lol:
22.9.2007 1:48 jovihava kirjoitti:...onkohan muuten kukaan enää jaksanut ensimmäistä viestiä, eli klubin peruskirjaa lukea (itsaria tekemättä) läpi herran aikaan :lol:...
Byrokraatti saapi kiksinsä mitä kummallisimmista asioista :twisted:

Tulipahan todistettua että ei taida tosiaan olla tuo peruskirja ensimmäisessä viestissä kovin suuressa suosiossa :ope: Siellä kun tuo jäsenlistakin sijaitsee. Pitäisiköhän se lista siirtää topikkeen alkuun. :roll:

Harju. Hakemus oli hyvä ja kattava, tykkäsin etenkin siitä liitteenä olleesta videosta jossa mersulla pyöritetään hidastettuna kääntöpaikalla lumessa rinkiä. Anteeksi nyt etten ehtinyt heti saman illan sisään vastaamaan, elä oo vihanen ainakkaan pitkään :pusuposkelle:

Joten tervetuloa sakkiin! Harjun tietäen meillä on joukossamme nyt uusi aktiivijäsen :boing_boing:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

:oops: Kyl maar mua ny hävettää :oops: Tiälä mie vaahtoon ja Lintta Presidentti on asian päättäny jo kauan sitten :shock: On se vaan tuo hahovijohahi ihana :pusuposkelle:
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Malm kirjoitti:Minä voin otta oikeuden omaan kätöseeni ja myöntää sinulle jäsenyyden koeajalla
tupru kirjoitti:Ehottomasti puollan Harijun jäsenyyttä tähän porukkaan,,ei muuta ku sekaan vaan, vaik ei seisokkaa.. :lol:

Vieläku kolomas puoltaja löytys, nii ei puhuttasi hallitukselle mittää, vaan ylennettäsi hariju suoraa ihan täyspäiväseksi jäseneksi.. Näin se mennee meilläpäi..
Sir ArPi kirjoitti:Kyllähän sitä puolletaan yhtä paljon, kun mersu puoltaa raviojaan :!: :!:

Eli Tervetuloa Harju joukkoon tummaan..
Mitä? :amis_selittaa: Tämähän on... tämähän on linttalaistottelemattomuutta! Kapina! Että oikeutta omiin kätösiin, sinäkin Malmini? :shout:

Täytyy sanoa että nyt olen hyvin... Hyvin... Hyvin mielissäni :happy: Tämähän osoittaa että lintta-aate on saavuttanut tietyn pisteen, pisteen jossa klubi alkaa osoittaa itsenäisyyttä ja päätöksentekokykyä! Kokonaisuus on suurempi kuin osastensa summa! Jatkakaa samaan malliin, minua alkoikin jo tuo harjoittamani näennäisdemokraattinen diktatuuri kyllästyttää :deku2:

Tästä on hyvä jatkaa arvon kanssalinttalaiset.
Malm kirjoitti:Sitten pitäs miettiä että vaihtaakko ite, vai käykö pajalla, pajalla vaihtuis luultavammin tuntiin molemmat (toinen huutaa) kuin taas itse vaihtamalla siinä menee....Nooh, hyvän osan lauantai päivästa + illasta, ja loppujen lopuksi maanantaina vielä haetaan kaupasta loput tarvittavat työkalut :shock: :roll: :) :D Kumpi parempi ?
Malm kirjoitti: Jotenkin kuitenkin hirmuinen hinku ois ite ruveta vaihtamaan, mistäköhän tuokin johtuu :shock: :oops:
:director: Vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! ...tai vie korjaamolle, mikäs minä olen neuvomaan

Jos sinulta puuttuu jotain essentiaalia vaihtotyöhön liittyvää, niin huikkaa, voin tsekata OOO:n valikoimista :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

jovihava kirjoitti:
Minä Ihte kirjoitti: Jotenkin kuitenkin hirmuinen hinku ois ite ruveta vaihtamaan, mistäköhän tuokin johtuu :shock: :oops:
:director: Vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! vaihda itse! ...tai vie korjaamolle, mikäs minä olen neuvomaan

Jos sinulta puuttuu jotain essentiaalia vaihtotyöhön liittyvää, niin huikkaa, voin tsekata OOO:n valikoimista :idea:
EIH, minä jo vaivuin epätoitoon ja aamulla varasin pajalle ajan, vaihtuu kuulemma tuntiin molemman :oops: :oops: Alkaa pikkuhiljaa tuntua että nyt on jotain pielessä, pitäsikö sittenkin perua aika....AAARRGHH..

Noh, kävin sitten suikkapipon luona tänään, totesi ettei tarvi vuoteen katsastaa, kun kerran rekisteröintikatsastus vastasi myös vuoskatsastusta, koska oli tehty alle puolivuotta ennen kuin vuosikatsastuksen aika olisi.

Nooh, meni siinä mies hilijaseksi, mentiin sitten ihan kuntotarkastuksella, kun onhan se hyvä tarkistaa mitä sieltä löytyy.

Minun hienosti säädetyt seisontajarrut pelasi niin että oikepuoli tuli jälkijunassa, olisi kelvannut kuitennin justiinsa. Apusimpukassa väljää(se kait siellä huutakin sittenkin) sekä ohjauksen välitangossa pikkasen(mikä se nyt onkaan oikealta nimeltään). Huomasi se sen kuskinpuolen alapallonkin, ei päässyt marmattamaan :naughty: Koiranluu takaa, sekä toisessa apurungon etu-puslassa jotain hämminkiä.
Renkaista totesi että on sekarengaistus ja eturenkaat sakkorajoilla. :lol:

Noniin, pääsen minä apusimpukan heloittamaan sentään ite ja nuo muut alapalloa lukuunottamatta onkin aika läpihuutojuttuja, ossaisinkohan aurauksen vielä sitten tarkistaa remontin jälkeen ? :D :D

Joo, näillä mennään,

Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Malm kirjoitti:Apusimpukassa väljää(se kait siellä huutakin sittenkin)
Joku se taisi tällaista kojislenkillä epäillä :whistle:
Malm kirjoitti:Renkaista totesi että on sekarengaistus ja eturenkaat sakkorajoilla. :lol:
:shock: Eli tuolla perusteella minun kesärengaspinossa on ainakin kaksi hyvää rengasta :ei_tajuu: Taisi olla leimasetä hyvällä tuulella :niinpaniin:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Olli Lajunen
Mersutohtori
Viestit: 559
Liittynyt: 01.10.2005 13:52
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

jovihava kirjoitti:
Olli Lajunen kirjoitti:En tiedä olenko tyytyväinen vai en jos tällä jäsenyys irtoaa.
Kokeillaan, sittenhän tietää. :toks: Tervetuloa jäseneksi! :toilet:

Jos alkaa ahistaa, niin tokihan täältä voipi erotakin :kutpai: vaikka se vähän haikeaa tekeekin. :byebye: Tosin yhtään ennakkotapausta ei vielä ole, joten saattaa olla että joudumme kuitenkin :bondage: :biggun: ampumaan mahdolliset pakenijat ihan vaan esimerkiksi toisille :naughty: , mutta siinä ei ole mitään henkilökohtaista :pusuposkelle: systeemi vaan toimii näin :amis_selittaa:

Pikkutunneilla rustattu hakemus näköjään osui ja upposi -> olen onnellinen, kai. :shock: Kts!. :halm:
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Olli Lajunen kirjoitti:Pikkutunneilla rustattu hakemus näköjään osui ja upposi -> olen onnellinen, kai. :shock: Kts!. :halm:
Eihän vain alkoholilla ollut osuutta asiaan? :lol:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Olli Lajunen
Mersutohtori
Viestit: 559
Liittynyt: 01.10.2005 13:52
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

jovihava kirjoitti:
Olli Lajunen kirjoitti:Pikkutunneilla rustattu hakemus näköjään osui ja upposi -> olen onnellinen, kai. :shock: Kts!. :halm:
Eihän vain alkoholilla ollut osuutta asiaan? :lol:
Mitäseon? :huh:

Nyt mulla on uus allekirjoituskin. 8)
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

jovihava kirjoitti:Sikälis hassua että nuot laitteet jotka koskevan vain vähän reilun kämmenen alalta maahan vaikuttavat niin paljon siihen miten se auto käyttäytyy suhteessa juurikin siihen maahan :lol: Eli kuten Malmi tuolla aikaisemmin jo vihjaisikin, vaikka kuinka linttamiehiä, niin oikeasti jarrusatuloita ei kiinnitetä rautalangalla (kuin korkeintaan väliaikaisesti) ja renkaat pitää olla liikennöintikelpoiset :wink: Jutunheitto sitten erikseen 8)
No mutta sanopas muuta! Kyllä raato pidetään tukevassa kontaktissa elementtiin, josta on tultu ja joksi muututaan. Nyt on muuten hassu tilanne päällänsä - kenties saadaan talvikulkineeksi ihan muu värkki, merkki alkaa ällällä ja valmistusmaa on idässä - ja sitä myötä päästään tuota vanhusta pajottaan ihan urakalla. Tänään pestiin painepesurilla, ja alta löytyi jo kolmannenväristä pintamaalia - ja neljännen... tuon yksilön identiteetti ei ole enää pätkääkään yksiselitteinen 8)

Mutta, siis, tuota. Tähän liitän pari kappaletta tunnelmointia lintalla ajon tunnelmallisesta kauneudesta ja ajoittaisesta hämmentävyydestä. On ihan pakko, ja uskon että hienostoklubimme linjan mukaista on näillä arvokkaasti vanhentuneilla ajoneuvoyksilöillä tapahtuneen ajon tiimellyksessä sattuneita asioita kertoilla. Tässä tulee, siis. Jos jotakuta haittaa, pyytäköön lopettamaan.

Parisen kuukautta sitten ajelimme pitkin Vantaan Länsimäkeä paremman tekemisen puutteessa. Tiensyrjässä sijaitsi pari kappaletta erinomaisen muodokkaita harmaatuonti-kansalaisia, ja soitimmepa tämän havaittuamme reippahasti lintan torvea (400Hz, 70W). No, mikäpäs siinä, miedomman valotuksen tytöt kääntyivät katsomaan jotta mitähän nyt tapahtuu, ja ylvään kulkupelimme jo havaittuaan (!) hymyilivät meille, ja vilkuttivat kun matkamme jatkui jotakuta perkeleen tärkeää päämäärää kohden. Vilkuttelimme takaisin ja jatkoimme matkaa kaikkien viidenkymmenenviiden hevosvoiman ryskätessä monotonista sinfoniaansa konehuoneen uumenissa. Sen syvempiä ihmissuhteita tästä ei aiheutunut - olemme jälestäpäin läpsytelleet otsaamme kuin edesmennyt Pasanen ikään.

Tuo oli selkeästi positiivinen linttakokemus. Negatiivinen sen sijaan sattui, kun tämä valvomisjakso l. vuorokauden siivu oli aluillansa.

Nimittäin, kävi niin että etuajo-oikeutetulla pätkällä valkoinen uudenkarhea Honda Accord keksi yrittää kyljestä sisään. Sehän ei tunnetusti kannata, koska uudenkarhean japania-tuotteen kaskomaksut huomioiden kyseessä voi olla bonusten menetyksen takia kovin kallis pieti, etenkin jos korvausasiat ovat kovin yksiselitteiset. Näin ei kuitenkaan käynyt, koskapa Accordisti jarrutti. Kovin suivaantunut herra pukuherra siitä huolimatta Samurai-ajoneuvoineen suvaitsi olla, koskapa otti asiakseen seurata viatonta vanhustamme n. metrin turvaväliä noudattaen - hetken...

Nimittäin, tuota, krhm. Otetaan peliin yhtälön tekijät. Uudenkarhea vitivalkoinen Accord, etupuskurituntumassaan kolmekymmentäyksivuotias 200D, jonka syöttöpumpun säädöistä saamme kiittää herra maanviljelijää. Ykkösvaihteen loppuunkelauksen tapahduttua vaihtui vaihde numeroon kaksi, ja kaasupoljin painui pohjaan. Hetken aikaa saimme seurata, kuinka Accordistin kiiltävänvalkea konepelti alkoi kummallisesti kerätä itseensä mustia pilkkuja. Kumma ilmiö, eikö vain? Yhtäkkiä alkoi se turvavälikin löytyä.

((eikai tosta nyt kukaan oikeasti suutu, eihän? kyllä se on jokaisen hyväksyttävä että jos kerran 200D W123 on katsastettavissa oleva auto, niin sillä saa liikennesääntöjen mukaisesti ajaakin?))
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Sir onre kirjoitti:...kenties saadaan talvikulkineeksi ihan muu värkki, merkki alkaa ällällä ja valmistusmaa on idässä
Lazda? Loyota?
Tänään pestiin painepesurilla, ja alta löytyi jo kolmannenväristä pintamaalia - ja neljännen... tuon yksilön identiteetti ei ole enää pätkääkään yksiselitteinen 8)
Jalostettu yksilö, koottu raaka-aineista :!:
Mutta, siis, tuota. Tähän liitän pari kappaletta tunnelmointia lintalla ajon tunnelmallisesta kauneudesta ja ajoittaisesta hämmentävyydestä. On ihan pakko, ja uskon että hienostoklubimme linjan mukaista on näillä arvokkaasti vanhentuneilla ajoneuvoyksilöillä tapahtuneen ajon tiimellyksessä sattuneita asioita kertoilla. Tässä tulee, siis. Jos jotakuta haittaa, pyytäköön lopettamaan.
Pyydän lopettamaan. Tuon jahkailun siis, kerro lisää. Juuri tunnelmointia kultivoitunut yhteisömme tarvitseekin, yläpallonivelten vaihdon raportointi ilman maalattua taustaa aiheuttaa uneliaisuutta.
... saimme seurata, kuinka Accordistin kiiltävänvalkea konepelti alkoi kummallisesti kerätä itseensä mustia pilkkuja. Kumma ilmiö, eikö vain? Yhtäkkiä alkoi se turvavälikin löytyä.
Smouking seivs laifs kato :lol:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Jäsenanomus

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Pääseekö tällä kunnoitettuun klupiin mukaan :?: Huomaa sivuvilkun asennus :!: Nuot alut ovat juuri niin huonossa kunnossa kuin miltä näyttää :?
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Linttaklubi”