Sivu 4/5
Lähetetty: 17.10.2012 16:48
Kirjoittaja touhottaja
tuolla aikasemmassa kuvassa näytti olevan tankin luukku aika sisässä
puuttuuko puskukumit luukun alta
Lähetetty: 17.10.2012 16:49
Kirjoittaja Sergey
täs ei oo yhtää passaavaa peltiosaa.
Lähetetty: 17.10.2013 12:01
Kirjoittaja Sergey
Noniin tasan vuosi sitten se meni varastoon ja Nyt se on taas varastossa. Mutta tällä kertaa Utajärvellä appiukon enon maatilalla.
Lähetetty: 17.10.2013 17:11
Kirjoittaja AK47
Tota, kromikaaret pois - Runtula voi tehä niistä vaikka tuuliviirin.
Tilalle 2 turboa kun on -84 niin pitäis olla ihan ok nostaa tehoa pikkuisen.
Ja sit vaan kovvoo ajoa.
Lähetetty: 17.10.2013 17:14
Kirjoittaja eero1989
AK47 kirjoitti: Runtula voi tehä niistä vaikka tuuliviirin.
entä jos Runtula ei taho
Lähetetty: 17.10.2013 18:05
Kirjoittaja Sergey
AK47 kirjoitti:Tota, kromikaaret pois - Runtula voi tehä niistä vaikka tuuliviirin.
Tilalle 2 turboa kun on -84 niin pitäis olla ihan ok nostaa tehoa pikkuisen.
Ja sit vaan kovvoo ajoa.
Yks kromikaari onki lentäny jo helvettiin. Jos tästä alkaa tehoja nostelemaan niin se on niin että tää paskamoottori lentää roskikseen ja tilalle tulee
Ford. Tai kenties mersun diesel V8
Lähetetty: 08.6.2014 20:25
Kirjoittaja Sergey
Mistäs löytyy bensapunpun rele? Ei pumppu skulaa ilman suoraa virtaa, ja ny o siis katkasijalla bensapumppu.
Lähetetty: 08.6.2014 20:40
Kirjoittaja 745
Siinähä sen pitäs olla konehuoneessa tuulilasin alareunassa keskellä pystyssä
Lähetetty: 08.6.2014 20:59
Kirjoittaja Sergey
Mittaristo toimii kun valot on pois. Kun valot sytyttää, ne lopettaa toiminnan. Maadoitus jossakin pielessä?
Lähetetty: 08.6.2014 21:00
Kirjoittaja kondivo
Lähetetty: 08.6.2014 22:39
Kirjoittaja Pakardinen
Nythän mä vasta huomasin tämän:
Sergey kirjoitti:tää paskamoottori lentää roskikseen ja tilalle tulee... Tai kenties mersun diesel V8
Mikäs ny on Janneen menny, patologiseen riisseleiren vihaajaan...?
Taitaa vähin erin järki ruveta voittamaan!
Mites se HeinSlalomin homma, ookko tulossa? Majoitusta on saatavilla... Soita!
Lähetetty: 09.6.2014 0:06
Kirjoittaja Sergey
joo meinas käyä moka. oikeestiha haaveilen Fordin pikkulohko V8
Kromikaaret otin pois
Ja sitten pesin kaaret.
Ööhhöh nokka-akselit olis kivat saaha
http://feind-motorsports.myshopify.com/ ... m117-motor
Lähetetty: 10.6.2014 19:15
Kirjoittaja Sergey
Ei ollut bensarele tuolla päinkään. Katsotaan mitä kolvi sanoo...
Edit: toimii
Lähetetty: 07.7.2014 23:36
Kirjoittaja Sergey
kartaanin tukilaakeri vähä tuntu oudolta ni kävin sen kunniaksi motonetistä hakemassa FEBI merkkisen uuden laakerihässäkän 39e.
Vähä ahasta on kyl tallissa ässälle
takapuskuri sentin päässä seinästä, niin renkaat on reunimaisten lankkujen päällä ja nosturi on edes niiden palkkien kohalla ja takana takakelkan etumaisten pulttien kohalla. varsinaiset nostopaikathan jää 10-20cm nosturin ulkopuolelle.
Lähetetty: 08.7.2014 9:01
Kirjoittaja Roisto
Ongelmia on joka lähtöön. Ajattele, jos oisi Smartti. Siinä saattaisivat käydä nuo nostosillat pitkiksi.
Toisaalta sen varmaan nostaa miehissä jonkun kannon nokkaan.
t.
Risto
Lähetetty: 08.7.2014 21:20
Kirjoittaja Sergey
Tänää sain vihdoin sähköikkunan korjattua. Eli mekanismi ulos ja toinen tilalle. Jouti sähkömoottorin kuitenki käyttämään auki kun se oli moottorin päästä laakeri jumissa eikä toiminut. Se pronssinen? laakeri oli halki keskeltä. Mutta sain senkin korjattua ja paikalleen ja muut liitoksen tinailin kuntoon sekä panin uudet hiilet.
EI enää ahista tää sää nii kamalasti kun saa lasit auki
Roisto, unohin kattoa sitä tulppaa...
Lähetetty: 08.7.2014 22:08
Kirjoittaja Roisto
Sergey kirjoitti:Roisto, unohin kattoa sitä tulppaa...
No problemos. Pete kävi M-B-Osasta ja pisti postiin. Huomenissa pitäisi olla täällä.
t.
Risto
Lähetetty: 09.4.2015 19:42
Kirjoittaja Sergey
Oho huppista
nyssiitä tuli suomiauto katsastus ilman merkintöjä. iha hyvin monta vuotta seisoneelle autolle.
Lähetetty: 09.4.2015 19:48
Kirjoittaja Pappi
Saako tämmösen "tuontiauton" suoraan kilpiin vai pitääkö maksella vielä veroja?
Lähetetty: 09.4.2015 20:06
Kirjoittaja Sergey
saa.
Lähetetty: 10.4.2015 0:52
Kirjoittaja LiQQe
FIN
Lähetetty: 10.4.2015 1:14
Kirjoittaja Sergey
eipä saa hyllystä ilman, ja en ala tilailee, ei kiinnosta niin paljo.
Lähetetty: 10.4.2015 6:49
Kirjoittaja laineracing
Ford moottori hyi. Onhan niitä kai ls sarjan hyviäki koneita.
Lähetetty: 12.8.2015 17:24
Kirjoittaja Sergey
Kävipäs niin että... otsikko!
Lähetetty: 12.8.2015 17:49
Kirjoittaja Roisto
No, kappas. Oliko sulla kiikarissa jo se 140?
t.
Risto
Lähetetty: 12.8.2015 18:48
Kirjoittaja Sergey
emmää osta mittää ku tota kakaraaki pukkaa lokakuus. Keskittys paremmi cdi S124 ja coupeen.
Lähetetty: 13.9.2015 22:36
Kirjoittaja InsaneMe
nakataanpa päivitystä vähäsen. Sähkövikoja korjailtu, aiemmin ohitetut sähköt korjattu "originaaleiksi" eli sulaneet johdot katkaistu terveisiin kohtiin ja välille ehyt johto. Kaikki ohitetut plus ylimääräiset johdot on poistettu ja yj-rele uusittu samassa setissä. hapettuneita johtoliitospisteitä putsailtu ja nyt toimii taas bensapumppu orkkisjohdoilla.
Moottoriin vähän huoltoa ja sytkäosia vaihdettu uusiin. suodattimet vaihdettu öljy, ilma ja bensa.
kaikkia muuta pientä värkätty tässä, nyt ois asialistalla tasonsäädön vuoto, ehkä jäänyt banjoliitos löysälle tai likaiseksi kun iskarin irrottamisen jousien vaihdon yhteydessä jäläkeen alko yhtäkkiä vuotamaan. Päivän meni tänään ilman vuotamista, mutta kun tippui perä aivan aavistuksen ja väänsin tasonsäädön venttiilistä korkeammalle niin alkoi vuotamaan. jos nyt vähän koittaa järkeillä niin eikös se pitäis olla niin ettei paluu ja painelinja vuoda koska venttiilin koskemattomuuden aikana ei vuoda ollenkaan mutta kun piti painetta nostaa niin alko vuotamaan uudestaan
töissä hieman kiirettä vielä niin ei tiedä että millon kerkiää tarkemmin tutkia, mutta pitää nyt ainakin käyttää takapenkki irti ja vilkaista se banjo eli auki, putsaus ja uusilla kupariprikoilla kasaus niin toivottavasti vika olisi siinä.
pistetään kuvasaastettakin ku sai nuo futurat alle:
T.Sankari
Lähetetty: 18.10.2015 22:10
Kirjoittaja InsaneMe
kokoajan vähän värkkäilly menemään, nyt ois syysloman kunniaksi tarkoitus vaihtaa etupään vermeitä. vermeet on tullu jo hommattua melkein kaikki valmiiksi alustaremppaan, reaktiotangon osia vielä ootellessa uusia saksanmaalta.
Etupyöränlaakerin vaihdoin tuossa kun alko temppuilemaan ja sitten huomasin että jarrusatulassa mäntä jumissa joten kun sain männän pois niin männät liikkuviksi ja sen jälkeen vanhoilla tiivisteillä oliviinihiekalla puhallus ja maalia niskaan. Alussa ei saanu selevää etes minkä valmistajan oli ku p*skaa oli niin paljon päällä, mutta bendixinhän tuo näytti olevan niin huomenna sitten kipasta siihen tiivistesatsi niin jos pysyis pitempään liikkuvana. Tän näkönen sitten tuli, harmi kun ei ollu sitä lähtökohtaa kuvana, mutta ihan siistihän tuosta tuli, pitää toisellekki etusatulalle sama keissi tehä kunhan sille puolelle siirryn värkkäämään.
T.Sankari
Lähetetty: 07.1.2016 15:05
Kirjoittaja InsaneMe
mitkäs ne pitikään vaihtaa suuttimien yhteydessä, jossakin viestiketjussa täälä foorumilla oli juttua, mutta nyt en kyllä löytäny sitä
jos jollakin on vaikka ylhäällä varaosanumerot tiivisteille tms. mitkä kannatti suuttimien kanssa vaihtaa niin olisin kiitollinen tästä tiedosta niin pääsis vaihteleen suuttimet kunhan ne tulevat tuolta maalimalta...
T.Sankari
Lähetetty: 07.1.2016 15:36
Kirjoittaja touhottaja
olisko nuo suuttimen muovipesä ja sen tiiviste
sen muovipesän mukana tulee myös tiivisteet
A1170700455 3.80€ + alv.
KL-varaosat
tokkopa tää ny mitään auttaa