Keräävät sen 30 cm ensin lunta päälle ja sitten taas sisään...
 Keräävät sen 30 cm ensin lunta päälle ja sitten taas sisään...Eli saivat ekan kerran auton sisään viime maanantaina (eli odotti reilun viikon ensin ulkona). Vikapa ei sitten ollutkaan noissa jo vaihdetuissa suuttimissa tai niiden koodauksessa, vaan turbossa! Hukkaportti jumittunut auki. Tarjosivat ensin uutta turboa (3600€ pelkkä osa), johon tuo minulle auton myynyt liike ei (yllättäen
 ) ollut suostuvainen, vaan halusivat ensin kokeilla, josko lähtis vetristelemällä toimimaan
 ) ollut suostuvainen, vaan halusivat ensin kokeilla, josko lähtis vetristelemällä toimimaan  No, taas odoteltiin muutama lumisateinen päivä, ja pääsivät ottamaan turboa auki torstaina/perjantaina. Olivat Käyttöautolla alunperin epäilleet, että hukkaportin käyttövivusto olisi jumissa, mutta eipä ollutkaan, vaan itse hukkaportti jumittunut auki. (miten lie mahdollista?)
 No, taas odoteltiin muutama lumisateinen päivä, ja pääsivät ottamaan turboa auki torstaina/perjantaina. Olivat Käyttöautolla alunperin epäilleet, että hukkaportin käyttövivusto olisi jumissa, mutta eipä ollutkaan, vaan itse hukkaportti jumittunut auki. (miten lie mahdollista?)Sen verran harvinainen vika, että päättivät laittaa tehtaalle kyselyn, josko tuo menisi takuuseen (toukokuussa tehdastakuut umpeutuneet). Ei noille kilometreille Käyttöautonkaan mukaan pitäisi olla vielä turbossa ongelmia. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
 Siis liikehän tuon kuntoon laittaa, mutta jos eivät halua uutta turboa laitattaa, niin sitten kai lähtee turbokorjaamolle hukkaportin kunnostukseen, tms. Ja sitten meneekin taas aikaa muutama viikko äkkiä lisää
 Siis liikehän tuon kuntoon laittaa, mutta jos eivät halua uutta turboa laitattaa, niin sitten kai lähtee turbokorjaamolle hukkaportin kunnostukseen, tms. Ja sitten meneekin taas aikaa muutama viikko äkkiä lisää 
Tarkemmin turbon anatomiaan tutustumatta kuulostaa äkkiseltään harvinaiselta vialta. Onko tällaisia muilla tapahtunut?
Olenhan tuon tosiaan jo kohta 3 viikkoa omistanut, ajanutkin ehdin sen 30 km ekana iltana/seuraavana aamuna, ennen pajalle joutumista, että sellaista Mersun omistamisen ihanuutta tällä kertaa
 No, olen sentään saanut liikkeestä sijaisautoja, joita sopivasti käyn vaihtamassa toiseen, kun edellisestä tankki tyhjenee
 No, olen sentään saanut liikkeestä sijaisautoja, joita sopivasti käyn vaihtamassa toiseen, kun edellisestä tankki tyhjenee 

) Anyway, ei minun suurin murheeni, kunhan vain laittavat kuntoon tuon romun.
 ) Anyway, ei minun suurin murheeni, kunhan vain laittavat kuntoon tuon romun. 

Tiedä häntä, mutta tietysti auto ehtinyt vähällä ajolla ainakin syksyn olemaan, kun on ensin seissyt Saksassa liikkeessä ja sitten Suomessa. Autot on ajamista varten, vai miten se menee
 Tiedä häntä, mutta tietysti auto ehtinyt vähällä ajolla ainakin syksyn olemaan, kun on ensin seissyt Saksassa liikkeessä ja sitten Suomessa. Autot on ajamista varten, vai miten se menee 

Ja kyllähän tässä tietty pitäis olla saman verran vääntöjä kuin mun edellisessä (R500), mutta kun on niin eri luonteinen kone, niin ovat toki erilaisia. Vielä hiukan totuttelua tähän dieseliin taas
 Ja kyllähän tässä tietty pitäis olla saman verran vääntöjä kuin mun edellisessä (R500), mutta kun on niin eri luonteinen kone, niin ovat toki erilaisia. Vielä hiukan totuttelua tähän dieseliin taas