Testi kahvaa on veivattu ja putkia kolisteltu hellästi ja vähemmän hellästi ei vaan sammu

Ottaako oman aikansa toimiakseen vai pitääkö ruveta lompakkoa murjomaan seuraavaksi

kyseessä -89 300TE 4matic
Eihän sen nyt tartte sen matikkivalon syttyä ollenskaan. Aika vähän noissa on sähkövikoja ollut, ja nekin useimmin abs-antureissa tms. osissa joissa mersussa muutenkin on sanomista. Jakovaihteiston taipumus saada hydrauliöljyä sisäänsä on tunnettu tyyppivika, mutta tämän haittavaikutuksia toosalle voi oikealla huollolla hidastaa. Onhan noilla ajettu 200D-tyyppisiä kilometrilukemia ilman isompia ongelmia...Malm kirjoitti:On se kyllä aika laite...itekki hommasin sellasen melekein viikko sitten ja kauhuninnolla ootan mattickivalon syttymistä![]()
sen minä tiiän ettei maticki toimi muulla kuin originelliratilla joten jossakki ratissa/ratin akselilla se anturi sijaitsee..
-risto
Just justMalm kirjoitti:On se kyllä aika laite...itekki hommasin sellasen melekein viikko sitten ja kauhuninnolla ootan mattickivalon syttymistä![]()
sen minä tiiän ettei maticki toimi muulla kuin originelliratilla joten jossakki ratissa/ratin akselilla se anturi sijaitsee..
-risto
Sateella ja saksankitkoilla tuo onnistuu aika hyvinBJV-8 kirjoitti:Just justMalm kirjoitti:On se kyllä aika laite...itekki hommasin sellasen melekein viikko sitten ja kauhuninnolla ootan mattickivalon syttymistä![]()
-risto
Liekö ottanu itteesä tuosta ratin pyörityksestä meinaan ku tolla nelikolla voi vetää kammo nelipyörä sladeja ja näyttäviä sellasia, toimii meinaan tuo nelikko tosi fiksusti![]()
![]()