Ensinäkin S-asento ei ole mukana hommassa juuri ollenkaan. Kickdown ei toimi ja jos alat kaasuttelemaan normaalia enemmän se vaihtaa aina, ja ihan aina isomman pienen pienellä luistolla 60kohalla, vähän tai paljon kaasua.
E on melkolailla ok, pientä luistoa kai 2-3 välillä.
Haluaisin siis näin täysin tunarille ja amatöörille mahd. kuvia siitä mitä nämä mystiset säätöruuvit ja sen sellaiset ovat?
Olisiko alipaineella jotain tekemistä ongelmien kanssa, mitkä osat/putket kuuluvat tähän alipaine systeemiin?
Olen kokeillut laittaa siihen polkimen takana olevaan kickdown namiskuukkeliin ruostesuoja ainetta mutta ei tykkää toimia. E-asennossa se kylläkin toimii, joskin ei niin herkästi kuin muistan S-asennossa tekevän.
Hmm, mitähän muuta tässä tuli.
Aivan juu, auto polttaa tuota öljy merkkiä mutta moottorissa on tarpeeksi öljyä ja kun joskus viikko sitten katsoin vaiht. öljyjä niin oli punaista eikä haissut palaneelta. Tämä ymmärtääkseni oli ok.
Niin ja biili on -86 300E
Juu tässähän tämä varmaan onkin. Odottelen innolla mahd. vastauksia
