Pakin ihmettelyä.

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Pakin ihmettelyä.

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

E320:stä siis laatikosta pakki karussa, kylmänä löytyy kyllä. lämpimänä kytkeytyy päälle ja hiipii varovasti taaksepäin tasaisella maalla, pienikin vastanen niin pysähtyy ja haisee palaneelle kun pakkia tarjoaa päälle. Pakin männän tiivisteet lienee tiensä päässä, ajattelin huomenna kaivella lootan pois ja alkaa tutustumaan asiaan.

Mitä kannattaisi uusia samalla kun laatikko on pöydällä, pakin osat käsitääkseni suht simppeli vaihtaa, mutta onko muita kohteita jotka kannattaa uusia samalla, eteenpäin ajettaessa laatikossa ei ole ongelmaa, kaikki pykälät löytyy, eikä edes luista. Neuvot, hajotuskuvat etc. kaikki tervetulleita, tai jos pohjois-savon alueelta löytyy joko asian hallitseva niin polttoaineet maksan ja kahvit tarjoan jos poikkeaa Varpaisjärvellä Sutela´s garagen tiloissa antamassa konsultaatiota.
Once you get fat you never come back.
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Tietysti ehyttä 722.3 laatikkoa voi myös tarjota.
Once you get fat you never come back.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Laatikon kun ottaa alas niin uusiksi öljyt, suodatin ja öljypohjan tiiviste.

Sitten laatikon puolelle, pakin männän tiivisteet (iso ja pieni), 2 valkoista teflon rengasta nyt ainakin, sitten jos aihetta niin pakin pakan (B3) kitkalevyt kannattaa samalla vaihtaa, yleensä ovat ihan ok jos loota muutenkin on.

B3 pakalle on myös oma välyksensä, jos levyt ovat loppu ja sitäkautta välys väärä niin reilummin pakittaessa pakka pääsee pohjaamaan ja jälki voi olla karua.

viewtopic.php?t=44615

Tuossa oman sprinterin vastaava loota jossa täytulo oli lähellä, eivät onneks jouset lähteneet vielä liikenteeseen kun autolla ajoin vain 2km vian ilmenemisen jälkeen :roll:
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Öljyt ja suodatin, pohjan tiiviste ja k1 paineakun jousisarja menee uusiksi jokatapauksessa.
Once you get fat you never come back.
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Joo, AkiP:ltä tuli ostettua toinen laatikko ja heitin siitä ehjät pakin osat paikalleen, laatikko toimi erinomaisesti muutaman päivän kunnes eilen illalla pakki hävis taas, kytkeytyy päälle kun laitta r:lle mutta ei lähde liikkeelle kun vapauttaa jarrun, ja samaan aikaan mittaristossa vilkuttelee jarrupalojen kulumisesta ilmoittava valo, muulloin ei pala koskaan ja paloja on sekä tunnistimet näyttää ehjiltä... Kertokaas mitä alan penkomaan.
Once you get fat you never come back.
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Oisko päässy hyppäämään se lukkorengas ja/tai se jousien vastalevy irti ja paineet karussa. Melekeen sanoisin että vika samoilla tienoilla. Pistitkö uudet huulitiivisteet vai semmossaan nippuun?
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Kävi mielessä, mutta mikä selittää sen että jarrupalojen merkkivalo vilkkuu, kun jotenkin tuntuu siltä kun yrittää lähteä liikkeelle että jarru ei vapautuisi.
Once you get fat you never come back.
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

ja sekin kai vähän siihen jarrun päällä olemiseen viittaisi kun kierrokset ei nouse pakki päällä kun vähän yli kahden tonnin, Siis tuntuu että painaisi jarrua vaikkei painakkaan.
Once you get fat you never come back.
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

otahan nurkka kerrallaan ylös ja kahto..

Tai mä joskus otin satulat poies, kun oli jumissa..
:roll:
® Mesen linttaklubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”