Seisontajarru leimasta läpi rimaa hipoen
Seisontajarru leimasta läpi rimaa hipoen
Auto on n. 30 kk vanha joten eikun ensimmäiseen määräaikaiskatsastukseen. Meni sentään läpi 57tkm ajettuna mutta seisontajarru vasen 1.2 oikea 2.2. Linkku tekertelee? Mersu se on siis tämäkin. Pitänee joskus avata, ainakin viimeistään 27 kk kuluttua.
Re: Seisontajarru leimasta läpi rimaa hipoen
On se hyvä että jotkut asiat pysyvät ennallaanmarkoala kirjoitti:Mersu se on siis tämäkin.

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Sonikki, sama mulla. Yleensä ostaessa ne ei ole yhdessäkään toiminut
Coupeen vaihdoin kengät tuossa 2009 ja samalla kirrasin ne ja sen jälkee toiminu moitteitta 50tkm. Tänäänkin.

I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Mitä sitä on itse 7 Mersulla ajellu nii tuo tenava on ainut missä on tarvinu ikinä edes purkaa koko systeemi takertelun takia (olis voinnu siiheki laittaa vaa suosiolla sen polettavan jarrun)Sergey kirjoitti:Sonikki, sama mulla. Yleensä ostaessa ne ei ole yhdessäkään toiminutCoupeen vaihdoin kengät tuossa 2009 ja samalla kirrasin ne ja sen jälkee toiminu moitteitta 50tkm. Tänäänkin.

S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Ei edes muista minkä näköset oli 240:n seisontajarru hilut on on niin pitkä aika on ku niitä on joutunut laitteleenJuMu S kirjoitti:Joka ikinen kerta kun pysäköin niin käytän ja joka ikinen vuosi täytyy avata, herkistää ja säätää.![]()
200 (ja 700+900 ???) sarjan Volvossa sama rakenne eikä tarvi kymmenen vuoden välein tehdä mittää.