Konepellin paukku rikki

Vastaa Viestiin
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1265
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Konepellin paukku rikki

Viesti Kirjoittaja markoala »

Ensimmäinen varsinainen vika. Toistuva vika viesti mittaristoon aktiivisesta konepellistä. Starilla tutkien 32 kertaa toistunut oikosulku maadoitukseen oikean puolen paukusta. Veho vaihtoi räjäytyspanoksen nyt 212... numeroiseen. Alkuperäiset 204.... Toivottavasti lisätakuusta tulee joskus rahaa tilille. Osan hinta oli reilu 150€ joten kokonaislasku n. 270€. Ainakin tänään oli vikaviestit hiljaa.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

onko siinä jo itsetuhomekanismikin?! :shock:
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Nosteloo kuuppaa ylemmäksi ku tuloo kolari, nottei tuu nii äkkipysähröstä :shock:
Pikkuusen pukkaat nuat uusia keulasta menöö kaikenmoosia anturia ja paukkuja uusiksi :lol:

Näitä 212 korisia Saksan tuantia, kolarootuja, sitte koodaaltu ja selvevitelty jonku verra :oops:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1265
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Tällä yksilöllä ei ole paukuteltu kinoksiin eikä ojaan. Eikä 99% varmuudella Saksan Daimler AG:n omistuksenkaan aikana. Herja alkoi kohta sen jälkeen kun vaihdoin akun! Vehon mukaan ei vaikuta asiaan. Voi toki olla sattumaakin.
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1265
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Paukun vaihdolla tuli kuntoon. Ei ole sen koommin ilmoitellut häiriöstä. Ostettu lisätakuukin toimi ja korjauskulut (n. 270€) tuli tilille.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Eikös tuossa pitänyt olla ns. "monikäyttöiset" nuo nostimet? Eli ovat jousikuormitteiset ja jos laukeavat, ne voi itse resetoida, kun aukaisee ja sulkee konepellin. Nuohan ilmeisesti voidaan laukaista jo kipakassa jarrutuksessa eli eivät edes, joten monikäyttöisyyttä tarvitaan.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1265
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Joo niin on palautettava mekanismi. Paukussa oli tässä tapauksessa jokin sähkövika. Voi kuulemma lauteta ajettaessa rajusti kuoppaan esim. Sitten vaan palautetaan normaali tilaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo sähkö”