Konepellin paukku rikki
Konepellin paukku rikki
Ensimmäinen varsinainen vika. Toistuva vika viesti mittaristoon aktiivisesta konepellistä. Starilla tutkien 32 kertaa toistunut oikosulku maadoitukseen oikean puolen paukusta. Veho vaihtoi räjäytyspanoksen nyt 212... numeroiseen. Alkuperäiset 204.... Toivottavasti lisätakuusta tulee joskus rahaa tilille. Osan hinta oli reilu 150€ joten kokonaislasku n. 270€. Ainakin tänään oli vikaviestit hiljaa.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Nosteloo kuuppaa ylemmäksi ku tuloo kolari, nottei tuu nii äkkipysähröstä
Pikkuusen pukkaat nuat uusia keulasta menöö kaikenmoosia anturia ja paukkuja uusiksi
Näitä 212 korisia Saksan tuantia, kolarootuja, sitte koodaaltu ja selvevitelty jonku verra
Pikkuusen pukkaat nuat uusia keulasta menöö kaikenmoosia anturia ja paukkuja uusiksi
Näitä 212 korisia Saksan tuantia, kolarootuja, sitte koodaaltu ja selvevitelty jonku verra
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Eikös tuossa pitänyt olla ns. "monikäyttöiset" nuo nostimet? Eli ovat jousikuormitteiset ja jos laukeavat, ne voi itse resetoida, kun aukaisee ja sulkee konepellin. Nuohan ilmeisesti voidaan laukaista jo kipakassa jarrutuksessa eli eivät edes, joten monikäyttöisyyttä tarvitaan.
t.
Risto
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)