tuulilasin pyyhkijät....apuva
-
tuulilasin pyyhkijät....apuva
siunausta...kertokaahan missä mahtaisi olla vika kun pyyhkijät sanoivat sopimuksen irti...anoastaan "nopeassa" asennossa toimii. pissa pojastakin tulee vettä mutta pyyhin ei vaan liiku??? 

Voiskohan olla siitä kiinni, jos se pyyhkijän varren "liuku" on pahasti kuiva, eikä siksi jaksa muilla nopeuksilla liikkua
Olet kai rasvannut sitä liukuvartta säännöllisesti? (josta muistin, että pitääpä itselläkin taas rasvailla..)
Mekasta löytyy sekä rasvaamiseen, että tarkempaan pyyhkijän huoltamiseen ohje: tästä näin
Edit: toinen ja ehkäpä todennäköisempi on tuo monitoimiviiksi, eli siellä ei kaikki ihan kohdillaan.. Itse en sitä ole joutunut koskaan huoltamaan, mutta eiköhän joltakulta ohjetta siihenkin löydy

Mekasta löytyy sekä rasvaamiseen, että tarkempaan pyyhkijän huoltamiseen ohje: tästä näin

Edit: toinen ja ehkäpä todennäköisempi on tuo monitoimiviiksi, eli siellä ei kaikki ihan kohdillaan.. Itse en sitä ole joutunut koskaan huoltamaan, mutta eiköhän joltakulta ohjetta siihenkin löydy

Viimeksi muokannut veppe, 03.12.2006 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heh, samalla hetkellä kolmeen kertaan monitoimiviiksi vinkattu
Ehkä se on siis se todennäköisempi.. Itsellä se ei ole temppuillut, niin täytyy tuota itse pyyhkijää aina haukkua 
Yksi keino tietysti karsia tuo itse pyyhkijä pois, on se, jos se nopeassa asennossa myös todella toimii nopeasti, eikä hitaasti tai tökkien...

Yksi keino tietysti karsia tuo itse pyyhkijä pois, on se, jos se nopeassa asennossa myös todella toimii nopeasti, eikä hitaasti tai tökkien...
pyyhin hidastelee
Mikä mahtaa olla kun pyyhin välillä (esim heti kun on laittanut moottorin käyntiin) toimii niin kuin sen pitäisi, välillä ei? Muutaman pyyhkäyksen jälkeen toiminto muuttuu hidastetuksi. Tämä ongelma ilmenee kaikilla pyyhkijänopeuksilla, joten syyttäisin pyyhkijän moottoria ja/tai itse pyyhkijää?
Löytyisikö joku hyvä "testi" jolla voisin tarkistaa moottorin kuntoa?
Re: pyyhin hidastelee
Se varsi on kuiva.mnordlun kirjoitti:Mikä mahtaa olla kun pyyhin välillä (esim heti kun on laittanut moottorin käyntiin) toimii niin kuin sen pitäisi, välillä ei? Muutaman pyyhkäyksen jälkeen toiminto muuttuu hidastetuksi. Tämä ongelma ilmenee kaikilla pyyhkijänopeuksilla, joten syyttäisin pyyhkijän moottoria ja/tai itse pyyhkijää?
Pyyhkijän varresta se luukku auki ja rasvaa sisälle

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Pyyhin ehkä vähän notkeampi?

Vaikea sanoa jos toimepiteellä oli merkitystä?
En saanut / viittinyt avata mekanismin kantta kun se junnasi vastaan, eikä ollut ihan samanlainen kuin mekanismin huolto vinkeissä oleva. Ei esim ollut kolmella ruuvilla, vaan neljällä torxilla. Ja avattuani torxit sain kannen nauramaan vähän, mutta ei kokonaan auki...
Rasvaamalla ja putsaamalla sain ehkä vähän parempaa liikkuvuutta, mutta ei se kyllä kovin likainen alunperin ollutkaan.
Kasasin tavarat ja tällä kertaa ei jäänyt osia yli.
Koekäytön jälkeen totesin härvelin toimivan niin kuin sen pitää!
Kiitoksia vinkeistä!
- ®ÐÐ
- Dr.Durex
- Viesti:

raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa