Etupuskurin ja kylkilistojen irrotus
Etupuskurin ja kylkilistojen irrotus
Jep. ja silleen. Pitäs vähä viksailla pikkuset alkavat ruosteet pois silmistä ja nuo kylkilistat ja etupuskuri on haitoilla. Onko minkälainen rojekti ottaa ne irti? Aloittelijan sudenkuopat? Työkalut? Auto on peltihelmanen. Kiitoksia vaan, hieno on tämä sivusto.
- Eki87
- Perho-ope
- Viestit: 394
- Liittynyt: 11.12.2006 16:02
- Paikkakunta: Siellä sun täällä Pohjois-Savossa
Etupuskuri lähtee helposti irti, kun avaa konepellin ja se kohta mistä se maski nousee ylös konepellin mukana niin siinä on keskellä muistaakseni 10mm mutteri, se auki.. Ja sit molemmilla reunoilla kaks mutteria (näkyvät auton alta) jotka oli muistaakseni 14mm.. Aikaa puskurin irrotukseen ei mene kuin parikymmentä minuuttia josta siitäkin suurin osa ajasta työkalujen etsimiseen...
Nuista listoista en sitten tiijäkkään, mutta noilla ohjeilla pitäs puskuri lähtee suurempaa väkivaltaa käyttämättä..

Nuista listoista en sitten tiijäkkään, mutta noilla ohjeilla pitäs puskuri lähtee suurempaa väkivaltaa käyttämättä..

Omat pirssit:
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona
Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona
Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt