Etupuskurin ja kylkilistojen irrotus

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
jaakkoha
Viestit: 187
Liittynyt: 14.4.2007 0:01
Paikkakunta: Uimahallipaikkakunta

Etupuskurin ja kylkilistojen irrotus

Viesti Kirjoittaja jaakkoha »

Jep. ja silleen. Pitäs vähä viksailla pikkuset alkavat ruosteet pois silmistä ja nuo kylkilistat ja etupuskuri on haitoilla. Onko minkälainen rojekti ottaa ne irti? Aloittelijan sudenkuopat? Työkalut? Auto on peltihelmanen. Kiitoksia vaan, hieno on tämä sivusto.
Avatar
Eki87
Perho-ope
Viestit: 394
Liittynyt: 11.12.2006 16:02
Paikkakunta: Siellä sun täällä Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Eki87 »

Etupuskuri lähtee helposti irti, kun avaa konepellin ja se kohta mistä se maski nousee ylös konepellin mukana niin siinä on keskellä muistaakseni 10mm mutteri, se auki.. Ja sit molemmilla reunoilla kaks mutteria (näkyvät auton alta) jotka oli muistaakseni 14mm.. Aikaa puskurin irrotukseen ei mene kuin parikymmentä minuuttia josta siitäkin suurin osa ajasta työkalujen etsimiseen... :oops:
Nuista listoista en sitten tiijäkkään, mutta noilla ohjeilla pitäs puskuri lähtee suurempaa väkivaltaa käyttämättä.. 8)
Omat pirssit:
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona

Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”