Korin takapää resonoi kumeasti "juristen " jos vedättä vähänkään alemmilla kierroksilla ja vaiva tulee joka vaihteella . Ääni häviää kun kierrokset nousee. Tutkiskelin autoa alta ja huomasin kardaanista puuttuvan värinänvaimentimen kokonaan ja ensimmäinen kuminivelkin oli korvattu samalla joka on takapäässä.
Oliskohan muita ideoita mistä resonanssia hakea?
124 300D kori resonoi vedättäessä.
124 300D kori resonoi vedättäessä.
Se toimii jos liikkuu tai pörisee.
Isukilla 250 D:ssä kytkinlevyn vaihdolla katosi kaikki jyrinät, jotka tulivat aina 1750 kierroksen kohdalla.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
300 D:ssä ei kai kuulukaan olla värinänvaimenninta
Ja olen kuullut suositeltavan sitä takapään rättiniveltä eteen, koska se on edullisempi ja toimii yhtä hyvin kuin se "oikea"...
Itsellä ei ole värinänvaimenninta, molemmat rättinivelet uusittu 1,5 vuotta sitten (edessä kylläkin se sinne kuuluva). Ei koskaan jurise
Edit: Taisikin olla niin, että niissä kolmisatasissa, joissa on kaksoismassavauhtipyörä, ei ole värinänvaimenninta
Eli -89 ->

Ja olen kuullut suositeltavan sitä takapään rättiniveltä eteen, koska se on edullisempi ja toimii yhtä hyvin kuin se "oikea"...
Itsellä ei ole värinänvaimenninta, molemmat rättinivelet uusittu 1,5 vuotta sitten (edessä kylläkin se sinne kuuluva). Ei koskaan jurise

Edit: Taisikin olla niin, että niissä kolmisatasissa, joissa on kaksoismassavauhtipyörä, ei ole värinänvaimenninta
