imastoinnin/puhaltimen säätönapit
imastoinnin/puhaltimen säätönapit
Eli iltaa vaan herras/rouvas väelle. Tuli taas hommattua w124:nen 300E ja pitäs vaihtaa siihen lamppuja sinne ilmastoinnin säätönappeihin ja valokatkasijaan. Mitenkä ne napit saa ehjänä irti?
Ja sitten olis vielä toinen kysymys mikä on konetilassa jarrupääsylinterin edessä olevan valinta kytkin? Jossa on asentoja:1, 2, 3, S, 5, N ja 7. Lukikohan siinä että ETZ KAT. Tuosta ensimmäisestä kirjain yhdistelmästä en oo varma.
Ja eihän tässä vakkarikaan toimi mutta koitan selevitellä huomenna sitä asiaa
Mutta kiitos etukäteen vastauksista!
Ja sitten olis vielä toinen kysymys mikä on konetilassa jarrupääsylinterin edessä olevan valinta kytkin? Jossa on asentoja:1, 2, 3, S, 5, N ja 7. Lukikohan siinä että ETZ KAT. Tuosta ensimmäisestä kirjain yhdistelmästä en oo varma.
Ja eihän tässä vakkarikaan toimi mutta koitan selevitellä huomenna sitä asiaa
Mutta kiitos etukäteen vastauksista!
Terve,
Itse olen irrottanut ne pihdeillä – pihtien ja nupin väliin esim. jotain kangasta. Älä laita liian isoja hehkuja. Taitaa 0,4 W riittää.
Sillä EZL-nupilla säädetään sytytyksen ennakkoa. N on tarkoitettu saksan normaalibensalle, jota taitaa olla jotain 92-oktaanista. Suomen oloissa S pitäisi olla oikea. Ne muut asennot ovat sitten joko testiasentoja taikka sitten vielä myöhäisemmän sytytyksen asentoja – riippuu boksista.
t.
Risto
Itse olen irrottanut ne pihdeillä – pihtien ja nupin väliin esim. jotain kangasta. Älä laita liian isoja hehkuja. Taitaa 0,4 W riittää.
Sillä EZL-nupilla säädetään sytytyksen ennakkoa. N on tarkoitettu saksan normaalibensalle, jota taitaa olla jotain 92-oktaanista. Suomen oloissa S pitäisi olla oikea. Ne muut asennot ovat sitten joko testiasentoja taikka sitten vielä myöhäisemmän sytytyksen asentoja – riippuu boksista.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Kiitoksia Ristolle. Sen takia kyselin kun mulla oli ässäsä samanlainen ilmastoinnin säätö ja siitä oli joku irrotellu niitä nappeja ja oli menny jotain klipsejä poikki. Niitä nappeja sai sitten ajon aikana kerätä pitkin lattioita. Kun puhallusta vaihto.
N:asennossa on se sytyn säätö nyt.
Onko enää olemassa kunnollista VIN-dekooderia mistä näkis juurikin sen varustelistan minkä näki ennen sieltä itänaapureiden sivustolta?
N:asennossa on se sytyn säätö nyt.
Onko enää olemassa kunnollista VIN-dekooderia mistä näkis juurikin sen varustelistan minkä näki ennen sieltä itänaapureiden sivustolta?
Moro,
Pitäisi riittää. Itellä on tallissa n. 15 astetta ja ehjinä ovat irronneet. Pitää vaan yrittää vetää suoraan ulospäin.
Sitä sytyn säätönuppia voisi koettaa käyttää S-asennossa. Jos ei nakuta, niin voi ehken säästää vähän bensaa / tuoda minimaalisen määrän lisää tehoa.
Moska: sullahan on vissiin se säätönuppi 3-asennossa? Vastaa koslaan asennetun uudemman boksin S-asentoa.
t.
Risto
Pitäisi riittää. Itellä on tallissa n. 15 astetta ja ehjinä ovat irronneet. Pitää vaan yrittää vetää suoraan ulospäin.
Sitä sytyn säätönuppia voisi koettaa käyttää S-asennossa. Jos ei nakuta, niin voi ehken säästää vähän bensaa / tuoda minimaalisen määrän lisää tehoa.
Moska: sullahan on vissiin se säätönuppi 3-asennossa? Vastaa koslaan asennetun uudemman boksin S-asentoa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Hetkinen... Onko sulla siinä automaatti-ilmastointi? Nuo meidän ohjeet oli manuaali-ilmastoinnin puhaltimen ja suunnanvalitsimen nuppien irrotukseen. Manuaalimallissa ei lahopuu irtoa ennen nuppien irrotusta.zero_cool kirjoitti:Ei muuten ollut täsä mallissa irtoavat napit otin sen puuosan pois. Sen alla oli 2 semoosta hopian väristä teippiä ja niiden alla oli 1,2w polttimot ne kun vaihto. Niin valkeus tuli
Hyvä, että selvisi, etkä alkanut repiä nappuloita irti.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Milläs muuten sait ne polttimot pois paikoiltaan? Omaan meseen tarvis kanssa vaihtaa nuo polttimot.zero_cool kirjoitti:Sen alla oli 2 semoosta hopian väristä teippiä ja niiden alla oli 1,2w polttimot ne kun vaihto. Niin valkeus tuli
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen