Käykö mersuun muun merkkisen auton ratti?
Käykö mersuun muun merkkisen auton ratti?
Onko mersun ohjausakselissa ihan uniikki pooritus, vai olisko mahdollista että jossain muussa autossa ollut ratti kävisi tuohon?
On nimittäin aika isohko tuo 230E:n (87) oma ratti
On nimittäin aika isohko tuo 230E:n (87) oma ratti
Ihan uniikki on. mutta laita siihe tuninkiratti! tai alkuperäinen Sportline ratti, se on 3cm pienempi kuin se wanha ruori.
esim:
[nettivaraosa]1527587[/nettivaraosa]
esim:
[nettivaraosa]1527587[/nettivaraosa]
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Joo ei tarvitse.
Jos jollain on ylimääräsiä niin voi linkittää.
Siis onko tuo kuvissa näkyvä: http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/924531 pienempi ku tuo -87 vakioratti? Kuvista ei oikein erota.
Jos jollain on ylimääräsiä niin voi linkittää.
Siis onko tuo kuvissa näkyvä: http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/924531 pienempi ku tuo -87 vakioratti? Kuvista ei oikein erota.
Lievä ot, mut mikähän keskiö passais sprinteriin....? Tai tietääkö joku missä ois järkevän hintasia keskiöitä, rattejahan kyl löytyy.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
tuossaha o kaksi kuvaa samanlaisesta ratista? Eli Nahkaratti ilman bägiä, halkasija se sama 390mm. En oo muute ikinä ees kuullu 400mm ratista? Muovinen on muistaakseni 420 tai 430mm.
Miul sportissa o bäggi ja halkasija 390mm eli amerikkalaisittain 15.3"
Miul sportissa o bäggi ja halkasija 390mm eli amerikkalaisittain 15.3"
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Kyllä tuos yllä on 2 erilaista rattia
Keltsillä oli aikanaan kääpiössä (ei ollu sportline) tuo ylempi ratti,ite oon ostanu tuon alemman "jälkiasennus ratin",lie lähtöjään w140 koppasesta ihan vain veikkaus voisin jopa vähä väittää että tuo ylempi on pienempi kun tuo alempi ratti
Keltsillä oli aikanaan kääpiössä (ei ollu sportline) tuo ylempi ratti,ite oon ostanu tuon alemman "jälkiasennus ratin",lie lähtöjään w140 koppasesta ihan vain veikkaus voisin jopa vähä väittää että tuo ylempi on pienempi kun tuo alempi ratti
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Mulla on kyllä tossa lankisessa tämmönen varuste:Sergey kirjoitti:En oo muute ikinä ees kuullu 400mm ratista?
280 STEERING WHEEL (400 MM DIA.) AND GEARSHIFT LEVER IN LEATHER TRIM; ON W202 390 MM DIA.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Toi mun 400mm ratti on ulkonäöltään tismalleen samanlainen kun 123/124/126 perusratti, halkasija vaan pienempi. Täytyy kuitenkis varuulta mitata, että on tosiaan ton 400mm. Senverta kulahtannu se on, että olis tehtaalla laitettu ratti
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Jjooh..
Luisin ratti paikallaan (320 mm halkaisija)
Peittää aika ikävästi missä tahansa penkin asennossa nopeusalueen 50-160 kmh, bensamittarin lähes kokonaan ja kierroslukumittarin alueelta 1-4 K rpm..
Muuten on kyllä hyvä käteen ja asiallisen näköinen.
Pitänee alkaa etsiskelemään Sportlinen rattia ja laittaa Luisin ratti myyntiin
Luisin ratti paikallaan (320 mm halkaisija)
Peittää aika ikävästi missä tahansa penkin asennossa nopeusalueen 50-160 kmh, bensamittarin lähes kokonaan ja kierroslukumittarin alueelta 1-4 K rpm..
Muuten on kyllä hyvä käteen ja asiallisen näköinen.
Pitänee alkaa etsiskelemään Sportlinen rattia ja laittaa Luisin ratti myyntiin
No just tollanen ratti tuossa itelläkin on vakiona.
Tuntuu vaan vaikealta ajaa tuolla ainakin talvikelissä (luisun "yllättäessä"), kun alakehä ottaa kiinni polveen ja yläkeha tuulilasiin
Nyt on postissa matkalla vajaa 15" Luisin nahkaratti, jospa se olisi kompromissi tuon ylikokoisen ruorin ja liian pienen mittarit peittävän tuuninkipyörän väliltä
Tuntuu vaan vaikealta ajaa tuolla ainakin talvikelissä (luisun "yllättäessä"), kun alakehä ottaa kiinni polveen ja yläkeha tuulilasiin
Nyt on postissa matkalla vajaa 15" Luisin nahkaratti, jospa se olisi kompromissi tuon ylikokoisen ruorin ja liian pienen mittarit peittävän tuuninkipyörän väliltä