Lokareiden levitys W124 ja W201 OEM tyyli, etu ja taka!

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Lokareiden levitys W124 ja W201 OEM tyyli, etu ja taka!

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Tulipa tässä mieleen että miksi ei laittaisi julki virallista tehtaan ohjeistusta kuinka röntän lokarit levitetään? :D Tää kikka taitaa pätee ainaki väyryseen asti?

Noh näin se tapahtuu:

alkuperäinen tehtaan tapa (PDF) lokarin kaaren käsittelyyn on rullaus. Tällä tavalla AMG on sovittanut 124:een 7½x17et42 vanteet 225/45/17 renkailla vaikka ne on madallettu reilusti.

Kuva

Kuva
Nuo renkulat laitetaan iskarin yläpäähän pohjaanlyontikumien päälle estämään liian syvälle joustoa.
Kuva

Kuva

Kuva
Nuo ruuvit ja prikat tulee lokasuojan ja rungon väliin, huom, ovenpuoleinen B ruuvi pysyy alkuperäisessä pituudessa.
Viimeksi muokannut Sergey, 08.5.2014 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
boogieman
aktiivimeseläinen
Viestit: 1500
Liittynyt: 08.11.2005 11:56
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja boogieman »

Onhan se tämäkin jo hyvä, en minä sillä...
vaan vielä kun löydät ohjeen, että minkä ruuvien alle laitetaan prikat, notta takakaaret saa leviämmäks, niin sitten nostan proverbiaalista hattua.
Avatar
epk
Herrastuunari
Viestit: 2488
Liittynyt: 07.11.2005 0:07
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

ohjeet on siitäkin tehtaalta ! ruuvit vaihdettu vain rälläkkä + mikki yhdistelmään ;)
Avatar
epk
Herrastuunari
Viestit: 2488
Liittynyt: 07.11.2005 0:07
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

löytyihän nekin : http://www.w124performance.com/docs/mb/ ... 0_ET30.pdf


huomatkaa leveempien vanteiden vaatima 110 asteen kulma ( vs 60astetta tuohon sergin ohjeisiin ) :lol:
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

joo, taakse se o leikkaa ja liimaa! siksi otsikossa eriteltynä (etu) :lol: Omassa on edessä nimenomaan tuo 110 astetta + pokkauksen ulostyöntö! En oo kyl iskeny tota sisälokaria sisään :roll:
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
epk
Herrastuunari
Viestit: 2488
Liittynyt: 07.11.2005 0:07
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

ei se sisäloksu vaadikkaan toimenpiteitä noilla spekseillä vielä , kuin korkeintaan kovassa ajossa.

Tai sitten kun madalletaan reilummin 8)
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

joo ja en enää viitti madaltaa reilummin. ykkösen kumitkin vaihoin kolmosiks.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Täytyypä kolata kun 7X16 et31 ottaa kaariin kiinni :idea: :wink:
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

väärä rengastus.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Tuollaset alla

Kuva
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”