Ovi jumissa
- sammyrazer
Ovi jumissa
eli ongelmana on sellanen että w124 farkussa on jääny kuljettajan puolen takaovi kiinni. avaimesta ku kääntää ovet lukkoon ni takaoven nuppi kyl menee alas ja avatessa nousee ylös. kummastakaan kahvasta ei vaan suostu ovi aukeamaan.. osaiskohan joku antaa hyviä vinkkejä mitä pitäis tehdä?? 

Koitas nappasta auki ovipahvia sen verran että näät sen avaustangon, voi olla että sen pahvin joudut uusimaan toimenpiteen jälkeen mutta ainaki minä sain oven auki ja osat paikoilleen jotta ovi toimii normaalisti, mulla kyseessä sedan malli mutta eiköhän se mekanismi ole liki sama.
Ei ny ole kuvaa laittaa ku en ottanu, mutta mulla oli yks pellinläpyskä hajonnu ja pääs yks pien tanko tippumaan, yläreunaa sain sen verran auki jotta raosta näin ja pitkällä ohuella ruuvarilla sain oven auki, kannattaa se sisäpuolinen käden sija ottaa ekana..jos vaan lähtee...pois eestä.
Ei ny ole kuvaa laittaa ku en ottanu, mutta mulla oli yks pellinläpyskä hajonnu ja pääs yks pien tanko tippumaan, yläreunaa sain sen verran auki jotta raosta näin ja pitkällä ohuella ruuvarilla sain oven auki, kannattaa se sisäpuolinen käden sija ottaa ekana..jos vaan lähtee...pois eestä.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Joo eli se on se kahvan ja lukon välinen tanko irti. Kuten pupetti neuvoi niin ota kaikki ruuvit mitä saat irti, irti lukitusnuppi myös.
Sen jälkeen aukaiset ikkunan ja varovasti kampeat sen verhoilun lasia vasten olevaa reunaa ylöspäin n 8mm verran että se nousee pois urastaan.
Tän jälkeen siitä pääsee käsiksi siihen tankoon ja vetämään oven auki.
Sitten ovipahvi kunnolla pois, ja takaisin paikalleen.
Sen jälkeen aukaiset ikkunan ja varovasti kampeat sen verhoilun lasia vasten olevaa reunaa ylöspäin n 8mm verran että se nousee pois urastaan.
Tän jälkeen siitä pääsee käsiksi siihen tankoon ja vetämään oven auki.
Sitten ovipahvi kunnolla pois, ja takaisin paikalleen.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- sammyrazer
- sammyrazer