Lestrange is back in bisnes, vai miten se oli?
No kuitenkin tuli probleema tuohon 230TE:hen.
- Varoitusvalo syttyy viisarin ollessa viimeisen neljänneksen puolessa välissä ja itse viisari ei painu edes viimeiseen viivaan asti, vaan näyttää että polttoainetta olisi vielä jäljellä.
- Polttoaineen varoituskolmio kirkastuu/tummuu moottorin kierrosten mukaan, eli jonkin sortin tärinä aiheuttaa tämän valon värivaihtelut.
Anturi on vaihdettu, kumpikin anturi ehjiä. Vika ei korjaantunut anturin vaihdolla.
Mitenkäs tämän polttoainemittarin ja anturin sähkökytkennät menee, jos siellä ois jotakin vikaa?
W124 230TE polttoainemittariongelma
W124 230TE polttoainemittariongelma
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Jännitteensäädin löytyy oletettavasti mittariston takaa ja se taitaa olla sellainen kelan näköinen laite?Moska kirjoitti:Olisiko siinä jännitteensäätimessä jotain vikaa ja se syöttää mittarille liikaa sähkyä. Jos jännite on liian korkea. niin tuommonen vastusmittari näyttää väärin, mutta varoitus valo pelaa polttoainepinnan korkeuden mukaan ja se toimii vaikka jännite vaihtelee.
Mitenkäs tämän vaihtaminen, kuinkahan vaikeaa on?
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89