
124 lopetti starttaamisen heti alkuunsa
124 lopetti starttaamisen heti alkuunsa
Tuollaisen kayttöpelin ostin ja sain katsastettua ja kun tänään aamusta piti sillä komiasti töihin lähteä, niin eipä startannut ja tässä illalla pääsin niin pitkälle aiheessa, että siihen jarrutehostajan kieppeille liittimeen tulee vain 6v jännite, onko seuraava paikka avainpesä, paljonko sieltä joutuu ehkä uiusimaan tai mikä olisi oikea lääke sille kun yhtäkkiä sopimuksensa sanoi irti
, juu 200d vm 85 kyseessä ja hekuttaa kyllä hetken mutta ei sitten starttiasennossa tee mitään.

Paljonkos akussa jännitettä? Kokkeileppa antaa suoraa virtaa tartin solenoidiin akulta josko lähtis pyörähtelemään...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Akun jännite oli alle 13v ja kun akusta annoin herätevirran, niin käyntiin hörähti , tietty pitää yrittää nopeasti juosta tökkäämään kaapeli akunkenkään, näin meinaan aamusta kokeilla tuolle autolleni ensimmäistä työmatkaa tai oikeastaan toista kun eka tyssäsi aamusta jo pihaanMultiviri kirjoitti:Paljonkos akussa jännitettä? Kokkeileppa antaa suoraa virtaa tartin solenoidiin akulta josko lähtis pyörähtelemään...
Eipä siinä sitten ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin ottaa ja purkaa se jalkatilan verhoilu pois niin pitäisi päästä virtalukkoon käsiksi. Josko sieltä saisi mittailtua tuleeko virtaa sinne asti ja jos tulee niin pääseekö se jatkamaan matkaa. Onkos muuten automaatti vai manuaali?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tämä on manuaali eli se laatikon kytkin ei tule kysymykseen , se muuten edellisessä sohlasiMultiviri kirjoitti:Eipä siinä sitten ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin ottaa ja purkaa se jalkatilan verhoilu pois niin pitäisi päästä virtalukkoon käsiksi. Josko sieltä saisi mittailtua tuleeko virtaa sinne asti ja jos tulee niin pääseekö se jatkamaan matkaa. Onkos muuten automaatti vai manuaali?

Enpä ole kovasti kiirehtinyt tämän jutun kimpussa, kun olen kuitenkin selvinnyt jokapäiväisista ajoista. Jossain veiheessa kävi silleen, että henkun valo ei enää kertonut hehkutuksesta ja piti vain arvailla koska painaisi omatekeleestä starttinappulasta. Nyt sitten päätin kokeilla uutta vistalukon pohjaa, kun motonetista sellaisen ostin. Homma kävi mekan ohjeiden mukaan kivasti mutta eipä tilanne muuttunut, hehkuvalo ei pala eikä aivaimesta starttaa vaikka avain kyllä sinne starttiasentoon kääntyy. Ainut pikku havainto kun käänsin avainta starttiasentoon, niin olisiko sisävalo hieman himmentynyt mutta mitään muuta ei tapahtunut. Taas olisin hyvistä vinkeistä kiinnostunut 
