124 lopetti starttaamisen heti alkuunsa

Vastaa Viestiin
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

124 lopetti starttaamisen heti alkuunsa

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Tuollaisen kayttöpelin ostin ja sain katsastettua ja kun tänään aamusta piti sillä komiasti töihin lähteä, niin eipä startannut ja tässä illalla pääsin niin pitkälle aiheessa, että siihen jarrutehostajan kieppeille liittimeen tulee vain 6v jännite, onko seuraava paikka avainpesä, paljonko sieltä joutuu ehkä uiusimaan tai mikä olisi oikea lääke sille kun yhtäkkiä sopimuksensa sanoi irti :oops: , juu 200d vm 85 kyseessä ja hekuttaa kyllä hetken mutta ei sitten starttiasennossa tee mitään.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Paljonkos akussa jännitettä? Kokkeileppa antaa suoraa virtaa tartin solenoidiin akulta josko lähtis pyörähtelemään...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Multiviri kirjoitti:Paljonkos akussa jännitettä? Kokkeileppa antaa suoraa virtaa tartin solenoidiin akulta josko lähtis pyörähtelemään...
Akun jännite oli alle 13v ja kun akusta annoin herätevirran, niin käyntiin hörähti , tietty pitää yrittää nopeasti juosta tökkäämään kaapeli akunkenkään, näin meinaan aamusta kokeilla tuolle autolleni ensimmäistä työmatkaa tai oikeastaan toista kun eka tyssäsi aamusta jo pihaan
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Eipä siinä sitten ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin ottaa ja purkaa se jalkatilan verhoilu pois niin pitäisi päästä virtalukkoon käsiksi. Josko sieltä saisi mittailtua tuleeko virtaa sinne asti ja jos tulee niin pääseekö se jatkamaan matkaa. Onkos muuten automaatti vai manuaali?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Multiviri kirjoitti:Eipä siinä sitten ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin ottaa ja purkaa se jalkatilan verhoilu pois niin pitäisi päästä virtalukkoon käsiksi. Josko sieltä saisi mittailtua tuleeko virtaa sinne asti ja jos tulee niin pääseekö se jatkamaan matkaa. Onkos muuten automaatti vai manuaali?
Tämä on manuaali eli se laatikon kytkin ei tule kysymykseen , se muuten edellisessä sohlasi :wink:
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Enpä ole kovasti kiirehtinyt tämän jutun kimpussa, kun olen kuitenkin selvinnyt jokapäiväisista ajoista. Jossain veiheessa kävi silleen, että henkun valo ei enää kertonut hehkutuksesta ja piti vain arvailla koska painaisi omatekeleestä starttinappulasta. Nyt sitten päätin kokeilla uutta vistalukon pohjaa, kun motonetista sellaisen ostin. Homma kävi mekan ohjeiden mukaan kivasti mutta eipä tilanne muuttunut, hehkuvalo ei pala eikä aivaimesta starttaa vaikka avain kyllä sinne starttiasentoon kääntyy. Ainut pikku havainto kun käänsin avainta starttiasentoon, niin olisiko sisävalo hieman himmentynyt mutta mitään muuta ei tapahtunut. Taas olisin hyvistä vinkeistä kiinnostunut :oops:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”