Ajonesto päällä ? w124Cab
Ajonesto päällä ? w124Cab
Kattelin tuossa tommosta w124 300ce 24V 93 CABiä ja soitin sitten siittä vähän lisätietoja.... selvisikin auton edullinen hinta...
elikkä omistaja väittää että autossa on ajonesto päällä, ovet saa kuulemma auki lukkopesäst muttei itse kaukoohjaimella, varustettu hälyttimellä.
Mikäs sielä vois olla vikanako ei lähre käyntiin? uskoi vian olevan siinä että akkuun annettu väärinpäin apuvirtaa (+ ja - menny sekasi) ja polttanu ties mitä sen takia..?
Itse epäilen hieman tuota itse kaukoohjainta, eikö nuo ruuukaa ronklata just tuola tavalla? juotokset poikki/huono patteri? vai?
Omistaja kertoi että auto oli toiminu ihan moitteettomasti kunnes hän saapui kotipihaan ja yritti lukottaa ovet kaukoohjaimella, ja joutu sitte lyämään vänkärin puolelta ne manuaalisesti lukkohon..? ja kas, auto ei sitt enään tarttaakkaan.. entiä mitä se tuosta apuvirrastki sitt höpötti.
Oisko kelllään ollu jotain samanlaiseen viittaaavaa kokemusta? saisko helposti selville mikä siel mättää?
Ei kehtais ihan viitttä tonnia lyyä autoon jota ei saa käyntiin..
//Pete
elikkä omistaja väittää että autossa on ajonesto päällä, ovet saa kuulemma auki lukkopesäst muttei itse kaukoohjaimella, varustettu hälyttimellä.
Mikäs sielä vois olla vikanako ei lähre käyntiin? uskoi vian olevan siinä että akkuun annettu väärinpäin apuvirtaa (+ ja - menny sekasi) ja polttanu ties mitä sen takia..?
Itse epäilen hieman tuota itse kaukoohjainta, eikö nuo ruuukaa ronklata just tuola tavalla? juotokset poikki/huono patteri? vai?
Omistaja kertoi että auto oli toiminu ihan moitteettomasti kunnes hän saapui kotipihaan ja yritti lukottaa ovet kaukoohjaimella, ja joutu sitte lyämään vänkärin puolelta ne manuaalisesti lukkohon..? ja kas, auto ei sitt enään tarttaakkaan.. entiä mitä se tuosta apuvirrastki sitt höpötti.
Oisko kelllään ollu jotain samanlaiseen viittaaavaa kokemusta? saisko helposti selville mikä siel mättää?
Ei kehtais ihan viitttä tonnia lyyä autoon jota ei saa käyntiin..
//Pete
Kannattaa varmistaa ettei ole sytytysyksikkö palanut. Hinta on minusta tähtitieteellinen. Kysyin muutama vuosi sitten KL:stä uuden hintaa kun omasta sytytysyksikkö paloi, hinta oli 4100 euroa. Käytettynäkin näitä myydään mutta hinnat tuppaavat olemaan 1000 euron paikkeilla.
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Jooo no antaapa olla tuo kauppa.. seku kyselin, seoli vieny tämähätkinen omistaja sen jo korjaamolle.. sanoin et katotaanpa sittkö se auto on koeajokuntonen...
Sergey Eikö sille ollu mitä'än enää tehtävissä sille vanhalle?
Mite tuo opetus tuolle ohjaimelle onnistuuko vaihtaa paristot? ni tietää jatkos ko vaihtaa joskus tosta farkusta, kuitenki alkaa temppuileen..
Sergey Eikö sille ollu mitä'än enää tehtävissä sille vanhalle?
Mite tuo opetus tuolle ohjaimelle onnistuuko vaihtaa paristot? ni tietää jatkos ko vaihtaa joskus tosta farkusta, kuitenki alkaa temppuileen..
kyllä mä sain vanhan avaimen tinailtua uudelleen toimivaksi mutta se pysy kasassa 3 viikkkoa.
patterit ku vaihtaa ni ei ainakaa tuossa w202 tarvi mitää opetella uudelleen.
patterit ku vaihtaa ni ei ainakaa tuossa w202 tarvi mitää opetella uudelleen.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.