Moottorin johtosarja
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Moottorin johtosarja
Onko kukaan uusinut moottorin johtosarjaa bensamersuun??
Onko se täysin irrallinen vai meneekö muiden sähköjen kans samoissa nipuissa? Alkaa itellä näyttään sen verta hauraalta että olis korkea aika alkaa niille jotain tekeen.
Jos nyt jotain suuntaa tietäis paljonko johtoja on saako uusia liittimiä ja kuinka paljon johtoa menee, jos ei hirveitä niin vois tehdä ainakin moottorin seudulle menevät silikonijohdosta.
Auto on -91 200E KE-jetillä.
Onko se täysin irrallinen vai meneekö muiden sähköjen kans samoissa nipuissa? Alkaa itellä näyttään sen verta hauraalta että olis korkea aika alkaa niille jotain tekeen.
Jos nyt jotain suuntaa tietäis paljonko johtoja on saako uusia liittimiä ja kuinka paljon johtoa menee, jos ei hirveitä niin vois tehdä ainakin moottorin seudulle menevät silikonijohdosta.
Auto on -91 200E KE-jetillä.
S124 200te -91
Opel Ascona B 2.2i -76
Opel Ascona B 2.2i -76
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Jostakin vuosimallista eteenpäin on vähän aikaa ollut näitä biohajoavia sarjoja. Veholta saa uuden johonkin yhden tonnin pintaan. Toisaalta kun hankkii oikeat työkalut, niin sarjan voi parilla sadalla askarrella itsekin. Lähinnä niitä työkaluja tarvitaan niiden liittimien parissa työskentelyyn.
Nimimerkki Roisto on on ainakin tehtaillut moisen autoonsa.
Tuossa on vähän opiskeltavaa aiheestas:
viewtopic.php?t=24657&highlight=johtosarja
http://www.mercedesdefects.com/2008/04/ ... efect.html
Nimimerkki Roisto on on ainakin tehtaillut moisen autoonsa.
Tuossa on vähän opiskeltavaa aiheestas:
viewtopic.php?t=24657&highlight=johtosarja
http://www.mercedesdefects.com/2008/04/ ... efect.html
Kein siknatuur
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Lisäksi KE:n johdoissa on liittimistä suurin osa helposti purettavia. Toisaalta saattavat olle vanhemmuten kovettuneita ja menevät rikki. Niitä kuitenkin todennäköisesti saa tiskiltä, kun ottaa numeron ylös.H.Salminen kirjoitti:Mutta eikai tuossa ke-jetissä ole puoliakaan johdoista mitä on täysin elektronisessa polttoainejärjestelmässä
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Osaakko sanoa paljonko suurinpiirtein johtoa tarvii, jos uusii pelkästään moottorille menevät johdot. Muualta johdot näyttää olevan ihan ok. Sehän noissa on kans että johtonippujen suojakuoret muuttuu ihan korpuiksi eikä niitä kestä taitella yhtään.Roisto kirjoitti:Lisäksi KE:n johdoissa on liittimistä suurin osa helposti purettavia. Toisaalta saattavat olle vanhemmuten kovettuneita ja menevät rikki. Niitä kuitenkin todennäköisesti saa tiskiltä, kun ottaa numeron ylös.H.Salminen kirjoitti:Mutta eikai tuossa ke-jetissä ole puoliakaan johdoista mitä on täysin elektronisessa polttoainejärjestelmässä
t.
Risto
S124 200te -91
Opel Ascona B 2.2i -76
Opel Ascona B 2.2i -76
Sori, en näin äkkiseltään. Varmaan kannattaa hommata jostain kytkikset (esim. Alfamerin kirjasta), jotta on vähän tietoa, minkävärisiä ja -paksuisia johtoja siellä kulkee. Sitten heiluu mittanauhan kanssa ja laskee summittaiset pituudet johtojen tilaamista varten. Kun johtosarja on pöydällä / lattialla, ottaa tarkemmat mitat.H.Salminen kirjoitti:Osaakko sanoa paljonko suurinpiirtein johtoa tarvii, jos uusii pelkästään moottorille menevät johdot. Muualta johdot näyttää olevan ihan ok. Sehän noissa on kans että johtonippujen suojakuoret muuttuu ihan korpuiksi eikä niitä kestä taitella yhtään.
Tuossahan menee johtoja sekä sytytyksen että suihkun bokseille. Taitaa kuitenkin olla aikalailla samaa johtohässäkkää.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi