Sivu 1/1

W213:lle oma osasto tekniikka osioon *tehty*

Lähetetty: 03.7.2016 19:31
Kirjoittaja Meissenkeri
Otsikossa asia. Kohta kuitenkin joku kyselee huoltolaskurin nollausohjetta :roll:

muokkasin otsikkoon ja siirsin kyseiseen osioon, dealer

Lähetetty: 03.7.2016 23:47
Kirjoittaja Aki P
Niin ja miten sitä ny semmosta autoa ostaa kun joutuu foorumin ulkopuolelle :help: :supersad:

Lähetetty: 15.7.2017 20:22
Kirjoittaja markoala
Autokuumetta pukkaa. Joko saatais w213 osasto?

Lähetetty: 16.7.2017 9:57
Kirjoittaja pekkovee
Olis hyvä. Ens kuussa alkaa kertyä kokemuksia.

Lähetetty: 16.7.2017 11:12
Kirjoittaja dealer
Hep; tässäpä se nyt on.

Lähetetty: 20.7.2017 22:08
Kirjoittaja markoala
No niin. Kyllä se tähän malliin alkaa kiinnostus kääntyä. 200 tai 220cdi 9 g tronic mahtunee juuri ja juuri budjettiin kun Saksaan lähtee hakemaan. 33-36t eur vuoden vanhat 10-30tkm ajetut normaaleilla varusteilla. Iso mittaristo näyttö olisi jännä. Saa nähdä. Co 102 joten toivon veron määrän jäävän kohtuulliseksi.

Tällä kertaa joutunee vetokoukun laittamaan kotona. Samoin lämmittimen, sen tosin laittaa joku muu. Sähköllä en lämmitä.. Karua

Lähetetty: 21.7.2017 8:46
Kirjoittaja tähtikuljettaja
Minkäslainen "webasto" 213:een pitäisi laittaa kun merkkiliikkeessä sanoivat että 213:ssa alkuperäinen lisälämmitin lämmittää vain ja ainoastaan kabiinin vähän kuten bemareissa kaiketi.

Eikö tässä ole ollenkaan venttiiliä joka vaihtaa ison kierron kun sisätilat on lämmenneet?

Lähetetty: 21.7.2017 9:43
Kirjoittaja Teddy
^ Eiks toi jotain päästökotkotuksia ole? Että, jos lämmitetään moottoria, niin sitten täytyy Webaston mennä samoihin päästörajoihin, kuin moottorin. :opel:

Lähetetty: 21.7.2017 12:34
Kirjoittaja tähtikuljettaja
Teddy kirjoitti:^ Eiks toi jotain päästökotkotuksia ole? Että, jos lämmitetään moottoria, niin sitten täytyy Webaston mennä samoihin päästörajoihin, kuin moottorin. :opel:
Urban legend? Onko mitään linkkiä määräyksiin? Webaston pakokaasuthan on puhtaita verrattuna moottoriin, johtuen täysin erilaisesta palotapahtumasta. Siitä en kyllä tiedä miten suhtautuu EU-luokituksiin.

Aika erikoista jos sisätilojen lämmitykseen sallitaan päästöjä mutta moottorin kylmäkäynnistyspäästöjen alentamiseen ei sallita. Miksi mersulle sallittiin tähän asti mutta ei bemarille?

EDIT: jo W212-korisessa oli EU6 diesel moottoreita ja webaston vesikierto ihan sama kuin muissakin malleissa.

Lähetetty: 21.7.2017 13:13
Kirjoittaja Meissenkeri
tähtikuljettaja kirjoitti:Miksi mersulle sallittiin tähän asti mutta ei bemarille?
En tiedä yhtään, mutta voiko sillä olla tekemistä, että entinen mersu oli EURO5 ja tämä uusi EURO6 päästöluokitukseltaan?

Lähetetty: 21.7.2017 13:42
Kirjoittaja Teddy
Ihan lonkalta heitin kuulopuheita, mitä on takaraivoon tarttunut uudesta Giuliasta lueskellessa. Ja muistaakseni Euro6 oli juurikin se taikasana.

Yhtään en tiiä pitääkö paikkaansa, mutta eikös se vaan olis niin järkeenkäypää tässä Eurostotasavaltojen liitossa :rollin:

Edit: Suattaapihan tuo olla, että naputtelin taas silkkaa skeidaa, mutta se nyt ei ole mitään uutta...

Lähetetty: 22.7.2017 13:35
Kirjoittaja Meissenkeri
W213 käyttöohjekirjassa ainakin puhutaan että lisälämmitin lämmittää ainoastaan sisätiloja --> http://moba.i.daimler.com/baix/cars/213 ... fi-FI.html

Lähetetty: 28.10.2017 18:46
Kirjoittaja tn62634
Onko W205 ja W213-osioita mahdollista saada tuolta perältä oikeille paikoilleen?