S124 alustan maltillinen madallus ja jäykistys

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

S124 alustan maltillinen madallus ja jäykistys

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Kyselläänpäs mielipiteitä ja omakohtaisia kokemuksia erilaisista madallussarjoista :roll:

Lavettia ei tosin ole tarkoitus madaltaa kuin max 20-30mm mutta jäykkyyttä pitäis saada vähän lisää :pappa:

Jos ei mitään muuta vaihtoehtoa keksitä niin alle tulee -35mm H&R:n setti ja sitten jousenaluskumien alle vähän ylimääräistä kumia :jerkit:

Minkälaisista sarjoista olis kokemuksia immeisillä ? Auto on siis S124 300TDST :lol: ja näyttää tällä hetkellä tältä:

Kuva
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Ottamatta sen enempää kantaa, ajattelin pistää omia kokemuksiani...

Onpa ollut puhettakin, että omassa on ne Eibachit normi-iskareilla. Äärioloissa ei ole noita tullut testattua eikä muutenkaan parhaita ominaisuuksia ole saanut esille auton hassunhauskasta käytöksestä johtuen. Ovat kuitenkin selvästi pintapehmeämmät (jos semmoista sanaa on) kuin normijouset. Farkun Eibachit madaltavat takapäätä paljon enemmän kuin etupäätä (edessä kakkosen kumit takana "neloset").

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tilaat Lugitogilta rotteloon Kleemannin vieterit :arrow: pääset taivaaseen aiheuttamistasi pahoista käryistä ja kalinoista huolimatta. :idea:
Avatar
markusm
Häjy
Viestit: 2762
Liittynyt: 09.10.2005 1:43
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja markusm »

osta ns kuormajouset ja sahaat niistä puolitoista kiekkaa pois :eec:
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Ei kyllä mitään hajua miten 124:sen alustasta saa jäykän.Itselläkin sedania madallettu lähes riittävästi ja se on silti kohtuu mukava.Tosin kukapa pintakovaa alustaa haluaisikaan....Ajo-ominaisuuksista en tiedä kun ei tuolla 200D:llä niin kovaa pääse että niitä huomaisi :shock:
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

HVM kirjoitti:Tilaat Lugitogilta rotteloon Kleemannin vieterit :arrow: pääset taivaaseen aiheuttamistasi pahoista käryistä ja kalinoista huolimatta. :idea:
On niin uutukaisiin malleihin nuo luikitoikin leemanni-vieterit että ne jos saa tuohon museoajoneuvoon alle niin taivaspaikka on kyllä varma :roll: :wink: :lol: :lol: :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”