Valujälkiähän ne taitaa olla.Rässi66 kirjoitti:Miekökatoin että ne on valupurseita?Ovat varmaan nuo isommassa kuvassa kupin pohjalla näkyvät niitinkannat/pistehitsit(?)
On jonkinlaista valua tuo keskusta noissa

Freukkarit ja Agents-yhtye taustatukena ajettiin Mersu lauantai-aamuna pirkanmaalaiselle pyhälle maaperälle, missiona karkoittaa riivaaja preussilaisen siirtolaisen sielusta.Kaapo kirjoitti:Kyllä oireiden perusteella autoon on pesitynyt joku SnoopyDog, Ice T tai Tupacin haamu. Hukkaa koko auto, se on lopullisesti pilalla![]()
Älkääs nyt porvarit alkako elvistelemään pelikorttienne kanssa...Boss kirjoitti:Pelikortti ja pyykkipoika unohtu ottaa pois viime kurvailun jälkeen
Kyllähän kunnon kommunisti tekee räpättimen tuohestaJuMu S kirjoitti:Älkääs nyt porvarit alkako elvistelemään pelikorttienne kanssa...Boss kirjoitti:Pelikortti ja pyykkipoika unohtu ottaa pois viime kurvailun jälkeen![]()
Maitopurkin kyljestähän ne flätkättimet kuuluu leikata.![]()
Miulta se irtos sellaisella metsä-rantatiellä, alamäessä ultimanopeudessa, lensin pehmentävään nokkospuskaan. Lieventävän asianhaaran virkaa toimitti nokkosten vieressä majaileva ruusupuskas johon en osunut.JuMu S kirjoitti:Mutta ennenkuin kaikki foorumin wannabe-Väinämöiset käyvät virsuistaan tahi konteistaan räpättimiä veistelemään, toteaisin vielä kerran että maitopurkkipohjaisen tuningvarusteen parhaita puolia on helppo viritettävyys eri taajuusalueille.![]()
Tuosta porvarimallisesta kaasukahvasta on myös täällä kokemusta, arvet näkyvät vieläkin...Irtosi aravakerrostalojen välisen sepelipintaisen rallipolun loivassa oikeassa kesken talojenvälisten grand-prixin aika-ajojen...
![]()
Ne on piru vieköön vihoviimeisiä nuo huoltojoukot. Mentävähän on jos mieli pysyä väleissä. Siinä sitten jää homma kesken ja turha yrittää pysyä miehenä.JuMu S kirjoitti:Olikos se justiinsa tämä oikeanpuolen homma, mikä keskeytyi eräässä kohdin kahvikutsuun?Jep jep...
Kaukaisessa kannenpulttikeskustelussa joku taisi mainita että insinöörin työ on kallista.Silloin sitä en oikein tajunnut,mutta nyt luulen ymmärtäväni.JuMu S kirjoitti:Tämän rankan henkisen taistelun jo luulin voittaneeni.![]()
Vaan taas oli Benz miestä väkevämpi. Autohan tuli tuossa katsastettuakin, ensimmäisellä kerralla esittivät vaatimuksen oikean takanurkan alemman pitkittäistukivarren etummaisen puslan vaihtamisesta.No olihan tuotakin kopinaa pari vuotta kuulosteltu ja samalla kirottu laatuvaunun pikkunokkaisuutta uraisia teitä ja lounaisen Suomen ajoittain navakoitakin sivutuulosia kohtaan.
![]()
Vaan jopa muuttui auton ajettavuus tuon yhden tukivarren vaihdosta, hyvänen aika sentään.Sivutuuli ilmenee oikeastaan enää oventiivisteiden "huokailuna", ja aivan lievänä vastaohjaamisen tarpeena oikein kunnon puhurin ollessa kyseessä. Samoin etenee auto nyt kuin kiskoilla, oli tie kallellaan mihin suuntaan hyvänsä.
![]()
Mutta tänä aamuna taas alkoivat luurangot kolista JuMun garderoobien perukoilla.Aamuvarhaisella lähdin pompottelemaan kohti kustannuspaikkaa tunnelman ollessa hyvin leppoisa. Ajoinpa sitten eräästä normaalisti väistettävästä röykystä yli siten, että oikean puolen pyörät tömähtivät loivareunaisen montun pohjaan. Eipä tuossa mitään, onpa siitä ajettu aiemminkin.
![]()
Mutta kun muutaman kymmenen metrin päässä alkoi ratissa tuntua outoa väpätystä, alkoi tunnelma muuttua perin erilaiseksi.![]()
Ei muuta kuin muiden työmatka-autoilijoiden riemuksi pysäkin rauhaan tilannetta tutkimaan.
Riuska ravistus joka nurkan renkaasta, mitä hell....
![]()
Oikea etupyöränlaakeri plotkaa ihan kunnolla, välystä renkaan yläreunassa ihan kouriintuntuvasti.![]()
![]()
Alkaa ankara itsesyyttely, mieliin palautuu vielä laakerinavaihtosessio ensin kuin pikakelauksella, sitten pätkittäin ikäänkuin hidastettuna.
Olikos se justiinsa tämä oikeanpuolen homma, mikä keskeytyi eräässä kohdin kahvikutsuun?
Jep jep...
Eli kun oli oikeanpuoleinen napa hyvin rasvattuna, tuli sisemmän laakerin sisäkooli painetuksi sormin "paikoilleen". Sopiva putkenpätkä lojui lattialla valmiina, toisen puolen sisäkooli tulikin sen avulla kopisteltua pohjaan asti. Mutta kun oli sormihommat tehty, kiljaistiin tallinoven raosta jotta "Kahville!"![]()
Kahvipaussin jälkeen tuli tietysti tyynen rauhallisesti vain nostettua napa paikoilleen ja säädettyä laakerivälys oikein heittokellolla.![]()
No, puolitoistatuhatta kilometriähän on tuo sisäkooli sitten paikoillaan pysynyt. Tänä aamuna otti sitten muutaman millinosan askeleen kohti olka-akselin tyveä.
Mikä olikaan tarinan opetus?
I Jos ei ole lekan käyttö hallussa, on turha hifistellä heittokelloilla ja muilla tingeltangeleilla.![]()
II Tee kesken oleva homma loppuun asti ennen taukoa.