Korjausapua Seinäjoella?

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
seilori
Viestit: 45
Liittynyt: 27.10.2012 17:30
Paikkakunta: Stadi

Korjausapua Seinäjoella?

Viesti Kirjoittaja seilori »

Vaimo jäi anoppilaan tasonsäädön ongelmien vuoksi. Ruikkii öljyt pihalle ilmeisesti venttiililtä iskarille menevän putken juuresta. Siis venttiililn päästä. Putki ilmeisesti vaihdettu pari vuotta sitten. Appiukko yrittäny märällä pihamaalla irti, mut on jumissa. Pitäis muija ja mukulat saada viikonloppuna kotiin, eli jos jollakin tarjota korjausapua, niin olisi huippua. Paikallisiin korjaamoihin kuulemma pitkät jonot. Ei sillä, etteikö tää laatuaika kotona maistuis:) Niin ja auto on 300TDT.
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

Foorumin etusivun MB HUOLTO KOSKINEN.
[ Klikkaa kenttää ]

Sieltä löytyy yritysesittely, ja yhteystiedot sivun alareunasta. Kannattaa tutustua.

Vasso kuu ......
VALMET 5oo -69
seilori
Viestit: 45
Liittynyt: 27.10.2012 17:30
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja seilori »

No niin, auto saatu pukille, taisi olla kymmenes autokorjaamo, minne soitin johon pääsi. Selvisi, että marraskuussa autoon vaihdettu ne painekammiot, niin toiselle puolen hydr putken panjoliittimen pultti vedetty väärille jengoille, jonka vuoksi alko vuotaa. Ja kyseessä ihan mb huolto. Ovat vaan vielä ilmeisesti joululomalla, kun ei puhelimella saa kiinni. Mutta, uskoakseni ovat korvausvelvollisia. Osista jo kuulemma näkee, mikä virhe asennuksessa on tapahtunut. Että sellasta.
seilori
Viestit: 45
Liittynyt: 27.10.2012 17:30
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja seilori »

Ja asialle päätös. Vastuullinen korjaamo otti kaiken vastuun ja lasku lähtee sinne. Myös kammiosta venttiilille menevä putki oli väännetty väärille ja venttilikin menee uusiksi.
Kyseiset virheet tehnyt asentaja vietti kuulemma viimeisen työpäivän kyseisessä korjaamossa. En ollut ainoa, kenen autoa oli rikkonut.
janttu
Viestit: 342
Liittynyt: 22.10.2010 15:18
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja janttu »

kerrotko vielä korjaamon nimen niin ei tule uusia..?
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Avatar
LiQQe
Viestit: 1649
Liittynyt: 19.10.2010 18:15
Paikkakunta: Pitsikylä

Viesti Kirjoittaja LiQQe »

janttu kirjoitti:kerrotko vielä korjaamon nimen niin ei tule uusia..?
Siitä ei liene hyötyä jos kerran kaveri saanut jo lähtöpassit... Päinvastoin hienoa että korjaamo myönsi virheensä heti ja hoiti asian todella nopeasti :shock:
® Mesen V8 Klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29113
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Se on juurikin hankala juttu tuo painekammioiden vaihto, tahtoo mennä liittimet väärille jengoille väkisin jos laittaa kiinnitysruuvit kiikki asti ennen putken laittoa.
Vaan kyllä asentajalla pitää olla selkärankaa kertoa heti miten kävi kun huomaa ettei onnistunut.

Lähdenpä itsekin harjoittelemaan painekammioremonttia :D :arrow:
janttu
Viestit: 342
Liittynyt: 22.10.2010 15:18
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja janttu »

LiQQe kirjoitti:
janttu kirjoitti:kerrotko vielä korjaamon nimen niin ei tule uusia..?
Siitä ei liene hyötyä jos kerran kaveri saanut jo lähtöpassit... Päinvastoin hienoa että korjaamo myönsi virheensä heti ja hoiti asian todella nopeasti :shock:
toivotaan että näin oli.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Totta, ihtekiin kun noita joskus vaihtelin rapiat kympin pakkasessa autokatoksessa sora-alustalla puutteellisessa valaistuksessa niin niihen jenkoilleen saaminen vaati ihan kohtuuella zeniläistä asennetta :idea:

Hommaa tosin autto se että pyysin erään tunnetun voorumilaisen avuiksi, toistamaan mantraa: "Painepallojen vaihto tulee muuttamaan satalankkufarkkusi ajo-ominaisuuksia todella paljon paremmiksi" niin että motiivitasot pysyi korkialla :pope: (Vaadittava suitsuke tosin tuli pikkusikaarista)

Remppa ei ole toiminto vaan mielentila :ope:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
seilori
Viestit: 45
Liittynyt: 27.10.2012 17:30
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja seilori »

Jääköön pajan nimi unholaan, kun hienosti asian lopulta hoitivat. Btw, silloin kun tuli muutama kilsa tietämättäni tyhjällä hydr.öljy tankilla ajettua, kiinnitin huomiota kolinaan, mikä tuli takaa. Kolisiko ne kammiot tyhjyyttään, vai mistä ääni kuului? Mielestäni öljyn lisäyksen jälkeen sitä ei kuulunut. Öljyksi lisäsin Tb:n punaista hydr.öljyä, kun siihen hätään en muuta saanut. Voiko sillä ajaa, vai täytyykö vaihtaa keltaisiksi?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”