
Tuntuu joskus, että saisi olla samanlainen systeemi kuin Formuloissa – renkaan saisi irti yhdellä pultilla.

t.
Risto
No se selviää maanantaina hinta on tosin Velkaperällä .EzKo kirjoitti:Mahtaakohan olla hinnaks operaatio tollanen penkissä käyminen? tai sit jos vaan ajaa koko auton mereen kun se on jo valmiiks vihree niin ei maksa mittään...![]()
Sen verran vielä täytyy uhrautuu, että vaihtaa eteen laakerit kun ne on helppo vaihtaa, mutta takapäähän taitaa jo olla vaikeempaa...
Kiva ajaa talven liukkailla tollasella kiemurtelijalla
Lähetätkö mullekin.cdi kirjoitti:YV lähetetty
Elikkä tuossakin tilanteessa vesakko pölisee, jos auto menee suoraan mutta tie kaartuu vasemmalle.EzKo kirjoitti:Kädet voi irroittaa ratista jos tulee ylämäki joka kaartuu vasemmalle ja samalla tie on myös kallellaan samaan suuntaan niin silloin kyllä menee auto ihan suoraan![]()
Juu...kyllä kolisee mullakin, mutten pidä siitäRoisto kirjoitti:Näin se täytyy olla.Arto N kirjoitti:Diplomatiaadiplomatiaa![]()
No jos kerran kahdesta samanlaisesta autosta löytyy sama ominaisuus niin melkeimpä se varusteisiin kuuluu![]()
t.
Risto
Onko matikissa erilaiset iskarit kun mun farkussa ? jos ei, niin multa saisit yhdet kunnossa olevat ilmatteeksdry kirjoitti:Asentaja tutki miun etupiätä kun sanoin että kolahtaa kun ajaa monttuun, etuiskarit ilmeisesti rupeaa olemaan finito...![]()
Ei taida mennä edes samalle hehtaarille matikin ja normi-iskarit.EzKo kirjoitti:Onko matikissa erilaiset iskarit kun mun farkussa ? jos ei, niin multa saisit yhdet kunnossa olevat ilmatteeksdry kirjoitti:Asentaja tutki miun etupiätä kun sanoin että kolahtaa kun ajaa monttuun, etuiskarit ilmeisesti rupeaa olemaan finito...![]()
No hep...vaihoin äsken mekastavan laakerin eteen, suaha nähä kauanko sillä mennäänEzKo kirjoitti:Kyllä taitaa mullakin laakeri oikealta edestä olla sökönäkun kääntää vasemmalle kaartuviin mutkiin niin selvästi alkaa kuulua kova jurina
![]()
Niin ja mitä vielä , suuntauksessa asentaja sano ettäs takapyörän laakerikin on väljä![]()
Kahvimaalla meni aika äkäseen tuo takapyörän laakerinvaihto (vaikkei irronnutkaan sillä irrotustyökalulla...), on se mukava kahtoo kun joku tietää mitä tekkeeEzKo kirjoitti:No hep...vaihoin äsken mekastavan laakerin eteen, suaha nähä kauanko sillä mennäänEzKo kirjoitti:Kyllä taitaa mullakin laakeri oikealta edestä olla sökönäkun kääntää vasemmalle kaartuviin mutkiin niin selvästi alkaa kuulua kova jurina
![]()
Niin ja mitä vielä , suuntauksessa asentaja sano ettäs takapyörän laakerikin on väljä![]()
takapyörän laakeria en edes yritä ruveta vaihtamaan...
Kuuluisia viimeisiä sanoja...Roisto kirjoitti:Ei siellä kyllä pitäisi olla enää mitään, joka voisi kolista.
Kolinan syy taisi selvitä. Männä viikolla vaihtelin kotteroon piikkirenkaita alle ja oikeaa eturengasta asentaessani huomasin, että siinähän on pirhana klappia sivusuunnassa. Eikun rengas uudelleen pois ja tutkimaan. Aikani nylkyteltyäni vikapaikka paikallistui ulompaan raidetangon päähän. Ostin kaksi vuotta ja 30 tkm sitten kokonaisen raidetangon, joka oli siis jo kerinnyt väljistyä – ei hyvä. Tuo ei kyllä ollut mikään alkuperäinen vaan tarviketarvike mutta silti... Kävin valittamassa asiasta liikkeessä ja sain sieltä sitten Lemförderin ulkopään kytkimen silmälaakeria vastaan.Roisto kirjoitti:Pitäisikö etupäästä kuulua kolaus, kun kääntyy esim pihatielle, jonka suullä on koroke?
Sieltä täältä muista topikeista olen saanut semmoisen käsityksen, ettei homma ole vieläkään korjaantunut.jiipee kirjoitti:Jokos se tämä Ezkon mersu on ruvennu kulkemaan suoraan, kun ei oo mitään kuulunu