Alkaa nuo takapään kolinat jo ottaa päähän ja pitäis alkaa puslia vaihteleen. ostelin jo puslat mallia lemförder ja febi bilstein. kumpasetkin taksimallia.
Kysymys kuuluu että kannattaisko tuo kelkka puottaa suosiolla lattialle vai vaihella kaikki paikallaan? vaihan siis etummaiset puslat, takimmaiset puslat ja perän puslat joilla perä on takapäästään apurungossa kiinni. samalla pitää hitsata paikka kun on yllättäen alkanu kelkka repeemään korista irti. ja onko tuossa hommassa jotain kikkoja joilla vaihto onnistuu näppärästi ja nopeasti? bemareihin oon työmaalla vaihellu ja siinä autto vanha kunnon tunkki ja kaasupilli menetelmä
300 turbon taka-apurungosta
300 turbon taka-apurungosta
W124 3.0 DT ST
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 16.11.2011 9:56
Ilman muuta kelkka irti kun joudut paikkaamaan kiinnityskohtaa.
Takahelojen irrotuksessa saattaa olla rautakanki tarpeen että saa kelkan korista irti, kaasupillillä lämmittäen vanhat helat irtoavat kohtuudella.
Vaihda samalla käsijarruvaijerit (ja tietysti muutakin jarruosaa tarpeen mukaan)
Satulat voi jättää roikkumaan autoon niin ei tarvitse värkätä ilmauksen kanssa.
Toisaalta ... kaikki tukitangot uusiksi jne ...
Takahelojen irrotuksessa saattaa olla rautakanki tarpeen että saa kelkan korista irti, kaasupillillä lämmittäen vanhat helat irtoavat kohtuudella.
Vaihda samalla käsijarruvaijerit (ja tietysti muutakin jarruosaa tarpeen mukaan)
Satulat voi jättää roikkumaan autoon niin ei tarvitse värkätä ilmauksen kanssa.
Toisaalta ... kaikki tukitangot uusiksi jne ...
Oli tarkotus tuo rojekti tehä jo viime viikolla mutta jäi nyt ajanpuutteen takia tekemättä. Takasäätötangot menee ainaski vaihtoon. Samoin kaikki takajarruosat satuloita lukuunottamatta. Tein tuohon kiinnityskohtaan väliaikasen paikan kelkka paikollaan ettei pääse tippumaan.
W124 3.0 DT ST
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6