Tuossa mun autossa, on joku konin täysin loppuun ajettu alusta. Aattelin lyödä vakioalustan kiinni, niin mitkä jousikumit ois hyvä laittaa? Ettei tulisi sitä perus keulimis efektia
Vai onko se väistämätöntä vaikka minkä korkuiset kumit laittaa?
Vakio alusta
Tehtaalla jousi & kumi kombinaatio selviää seuraavilla tiedoilla:
1) auton malli
2) auton varusteet
3) päätetään onko kyseessä hyvän vai huonon tien auto. (valitsemalla huonon tien version saa aikaan alkuperäisen Suomi-auton korkealla maavaralla)
Näiden tietojen perusteella luetaan taulukosta oikea jousi ja kumi.
...vaan mistä löytäisi sen taulukon...
1) auton malli
2) auton varusteet
3) päätetään onko kyseessä hyvän vai huonon tien auto. (valitsemalla huonon tien version saa aikaan alkuperäisen Suomi-auton korkealla maavaralla)
Näiden tietojen perusteella luetaan taulukosta oikea jousi ja kumi.
...vaan mistä löytäisi sen taulukon...
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1913
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
EPC:stä löytyy alkuperäisen jousikumin paksuus ja jousen jäykkyys.
Niiden perusteella tilaa jouset alkuperäisosina niin aika lailla pitäisi olla orkkiskousissa. Tarvikejousilla on mitä on, eli mahdollisesti pitää vaihtaa eripaksuisia kumeja että saa haluttuun asentoon. Sehän on helppoa.
Niiden perusteella tilaa jouset alkuperäisosina niin aika lailla pitäisi olla orkkiskousissa. Tarvikejousilla on mitä on, eli mahdollisesti pitää vaihtaa eripaksuisia kumeja että saa haluttuun asentoon. Sehän on helppoa.
oulaistenliikenne.fi