dealer kirjoitti:Nii joo alko mursu narisee eestä
Kuuluuko rattia käännellessä ? Jos niin alapallo.
Niin ja toinen seikka mikä häirittee on tuo paljon puhumani puoltaminen oikealle.Meinaan nääs kun se on osaavan miehen toimestä siäjetty niin pitäis kyllä olla kulmat kohillaan
Riittikö säätövarat ? Miten casterit on nyt ?
Pitääkö mun nyt sitte tehä tuosta tuas maasturi kun ei tuu mittään ton matalluksen kanssa
Joo, ei niillä madallusjousilla mittään tee - lahjota mulle.
No ohan se rattikin vinossa vasemalle,mutta mitäs tiet kun ei oo siätövarroo yhtään
Jaa ratin oikomiseen ?

No varmasti on.
Miten ne muut on saanu homman onnistuu
Keskimäärin hyvin.
Ei kuulu käänneskellessä ainakaa paikallaan,sensijaan kuuluu kun painelee keulaa.
Säätövaroista en muista enkä castereista,mutta Aki P:hän ne sääti silloin kun käytiin mulukasemassa sinua töissä.
Joo...ratissa kyllä säätövaraa piisaa
No sitähän miekin,että kyllä muilla on homma onnistunu,mutt mutt miks ei mulla
Siitä lähtien kun madallussatsi asennettiin on ajettavuus etupään osalta ollut surkea

vetelyä,puoltamista vasemmalle käänyttäessä keula rupee hytkymään kummallisesti

ikään kun se ei tykkäis mennä vasempaan ja samalla tuntee ratissa voimakasta vetoo oikealle
Mainitsen vielä,että auto oli hyvä ajaa ennen ensimmäista pyöränsäätöö Kirkkonummen TB:llä

eli ei ois kannattanu viedä säätöön ollenkaan,mutta vein kummiskin kun madaltu suht paljon.
Ajamisesta en oo päässy nauttii aikoihin

vaan se on ollut yhtä tuskaa ja kärsimystä
Kaikki uusiks etupäästä?